• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 0:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Niphredil schreef:
    Ik hoor net op het nieuws aanslagen in Saudi-Arabië . Deze ellende gaat echt nooit stoppen


    Yeah, alsof ze vergeten was dat ze tijdens de Ramadan zouden aanvallen en nu alles in de laatste dagen willen proppen.


    Your make-up is terrible

    Wat een kut dag, ik heb overal spierpijn en als een "vriendin" ook nog eens allemaal afspraken afzegt en vervolgens je hele dag verneukt waar je op had uitgekeken met fucking onnodig gezeur, betwijfel ik of je zo'n iemand wel een vriend kunt noemen. Zak in de stront kutwijf.
    En daarbij, alsof het iemand ooit een reet kan schelen hoe het met me gaat :')

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 20:20 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Aerate schreef:
    Mensen, ik heb net mijn eerste Mona ding gegeten and oh god.


    Lang leve rundergelatine :3
    I love those desserts.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Lang leve rundergelatine :3
    I love those desserts.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Je eerste? 0.0 Je hebt echt veel gemist in de voorgaande jaren van je leven. Echt veel.


    Ja, het was gewoon die Vla Trio of zo maar ik vond em lekker dus ik heb er nog drie gegeten toen ik vannacht ging eten. En n'awh, zoveel? :c


    Heaven is a place that we all have

    Niphredil schreef:
    Ik hoor net op het nieuws aanslagen in Saudi-Arabië . Deze ellende gaat echt nooit stoppen


    Ah gadverdamme. Die arme mensen. En je kan ook echt zo weinig doen om het tegen te gaan/die mensen daar te helpen. Ik voel mij zo machteloos en misselijk telkens als ik eraan denk. Ik kan er serieus om janken. Misschien reageer ik wel veel te heftig of zo, maar ik zat zondag ook al te janken in de auto, toen ik op de radio hoorde dat er weer weet ik veel hoeveel doden waren bij een aanslag.


    Happy Birthday my Potter!

    fking done


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Naar Gent gaan is altijd een beetje meer verliefd worden op die stad.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ah gadverdamme. Die arme mensen. En je kan ook echt zo weinig doen om het tegen te gaan/die mensen daar te helpen. Ik voel mij zo machteloos en misselijk telkens als ik eraan denk. Ik kan er serieus om janken. Misschien reageer ik wel veel te heftig of zo, maar ik zat zondag ook al te janken in de auto, toen ik op de radio hoorde dat er weer weet ik veel hoeveel doden waren bij een aanslag.


    Ja het is zo treurig. Ze lieten op het nieuws inderdaad ook nog beelden van Bagdad zien en allerlei huilende mensen. Ik word er heel triest van


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn gellak is perfect. Het is zo cool hoe de kleur verandert met temperatuur.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Ja het is zo treurig. Ze lieten op het nieuws inderdaad ook nog beelden van Bagdad zien en allerlei huilende mensen. Ik word er heel triest van


    Ugh. Ik wilde dat ik iets kon doen. Ik ga aan het eind van de zomervakantie wel helpen bij een theaterweek voor vluchtelingen in het vluchtelingencentrum in Alkmaar, zodat de jongeren daar zich wat minder hoeven te vervelen, dus dat maakt het iets beter, dan voelt het toch nog een beetje alsof ik niet compleet nutteloos ben, maar het is echt niets vergeleken met de pijn die iedereen nu wordt aangedaan. Waarom zou je zoiets doen? Waarom?


    Happy Birthday my Potter!

    Pff. Schouderklopje voor mezelf. En nu als beloning een serietje opzetten. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Grimmie schreef:
    Mijn gellak is perfect. Het is zo cool hoe de kleur verandert met temperatuur.

    Hoe heet het, want dan kan ik het opzoeken. Ik hoef geen link, alleen de naam, want dan kan ik hem via geek of wish opzoeken c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Hoe heet het, want dan kan ik het opzoeken. Ik hoef geen link, alleen de naam, want dan kan ik hem via geek of wish opzoeken c:

    Bedoel je de kleur van de lak?

    Het is G082 van Bundle Monster. Op de onderkant staat 10.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 20:40 ]

    Assassin schreef:


    (heart2) (heart2) (heart2)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik steek die alpha romeo gt van hem in de fik. Sinds dit weekend vraag ik mij af met wie meneer nu daad werkelijk een relatie heeft met mij of met die alpha (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about