• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 0:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Grimmie schreef:
    Mag de spotlight aub weg tot het gefixt is? Ik ben zat van die story.

    Staat die er nu serieus alweer in? Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Staat die er nu serieus alweer in? Ugh.

    Yep. 19e keer al in korte tijd. Net was de ander die haar verhaal er aldoor in zet eerste.

    Ik moet sporten maar wil niet


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Grimmie schreef:
    (...)
    Yep. 19e keer al in korte tijd. Net was de ander die haar verhaal er aldoor in zet eerste.


    Het zijn ook elke keer dezelfde mensen die hem erin zetten. Nu was het volgens mij wel zo dat de spotlight heel vaak zelf iemand er dubbel inzetten. Tenminste, iemand die ook eerst vaak in de spotlight stond (in het begin van de stroring) zei dat ze het maar een keer zelf had gedaan. Ik weet niet precies hoe het zit


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Het zijn ook elke keer dezelfde mensen die hem erin zetten. Nu was het volgens mij wel zo dat de spotlight heel vaak zelf iemand er dubbel inzetten. Tenminste, iemand die ook eerst vaak in de spotlight stond (in het begin van de stroring) zei dat ze het maar een keer zelf had gedaan. Ik weet niet precies hoe het zit

    Volgens mij gebeurt dat niet zomaar. Dan zou de spot direct inactief gezet moeten worden. De user die die keer van de eerste plek gegooid was, stond er letterlijk 10 minuten in.
    En 19 keer zo iets lijkt me wel erg vaak.

    Jij hoeft je niet bij alles wat ik zeg aangevallen te voelen. Wat heb jij de laatste tijd? Je bent er niet wanneer ik je nodig hebt, reageert alleen maar stom en als ik er iets van zeg is het wtf of wat? Ik heb hier geen zin meer in. Ik zou een leuke zomer moeten hebben met jou maar zo hoeft het van mij niet meer. Ik weet niet wat er met je aan de hand is maar als je niet gauw normaal gaat doen doe ik er wel wat aan ons want ik heb het helemaal gehad met jou. En dit zou ik graag met je willen bespreken maar ik weet dat wanneer ik dit naar je stuur je toch alleen maar kut, verdedigend gaat reageren en uiteindelijk alle schuld op mij gaat af schuiven.


    "Ignite, my love. Ignite."


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ik me aan de Schijf van Vijf moet houden, kan ik zeker driekwart van mijn dagelijkse menu gaan schrappen. :W
    En waarom moet ik zoveel zuivel eten en/of drinken? Leuk en aardig dat -dat zo gezond is, maar als je geen kaas, melk of boter lust, heeft die hele schijf niet echt veel zin. Ik eet wel lekker mijn Mona toetje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Loras schreef:
    Als ik me aan de Schijf van Vijf moet houden, kan ik zeker driekwart van mijn dagelijkse menu gaan schrappen. :W
    En waarom moet ik zoveel zuivel eten en/of drinken? Leuk en aardig dat -dat zo gezond is, maar als je geen kaas, melk of boter lust, heeft die hele schijf niet echt veel zin. Ik eet wel lekker mijn Mona toetje.


    De schijf van vijf is een grote bullshit waar je je het beste met grote richtlijnen aan kan houden of helemaal niet (:.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb woensdag misschien herkansing, maar dat weet ik niet want ik heb mijn cijfer van dat vak nog niet terug.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mensen, ik heb net mijn eerste Mona ding gegeten and oh god.


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    Mensen, ik heb net mijn eerste Mona ding gegeten and oh god.


    Je eerste? 0.0 Je hebt echt veel gemist in de voorgaande jaren van je leven. Echt veel.


    Happy Birthday my Potter!

    Grimmie schreef:
    (...)
    Volgens mij gebeurt dat niet zomaar. Dan zou de spot direct inactief gezet moeten worden. De user die die keer van de eerste plek gegooid was, stond er letterlijk 10 minuten in.
    En 19 keer zo iets lijkt me wel erg vaak.


    Ja lijkt mij ook niet. Bij mij ging het voor het eerst mis, maar ik ben er nooit dubbel ingekomen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik hoor net op het nieuws aanslagen in Saudi-Arabië . Deze ellende gaat echt nooit stoppen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.