• Augustus 2016., Het EK is afgelopen en de trainingen zijn weer in volle gang, alle competities komen langzaam weer op gang. Zo ook de Primera División van Spanje. Real Madrid, FC Barcelona en ook het sterrenteam van Real Alicante maken de competitie tot een van de favorieten. Maar het leven van een voetballer bestaat niet enkel uit trainen en spelen, het leven ernaast kan ook nog aardig wat met zich mee brengen. Van paparazzi die de grote sterren van Alicante willen vastleggen, tot de WAGs die ze ondanks hun drukke schema tevreden moeten stellen. Het leven is niet simpel en zelfs je idolen op het veld hebben zo hun geheimen en problemen. De grote vraag blijft natuurlijk wel... Staan ze aan het einde van het seizoen met bekers in hun handen en blije supporters, of wordt het allemaal teveel en het seizoen een regelrechte ramp...


    • Rollen
    Voetballers ~ VOL
    - Elijah Faisal Rodriguez-Amrani ~ Spits - Valor 1.1
    - Alfie Jamie Doyle ~ Rechtse middenvelder - Kots 1.3
    - Raoul Zygmunt Mierzejewski ~ Centrale middenvelder - NlRVANA 1.1
    - Kristian Yngvar Tómasson ~ Keeper - Ziegler 1.2
    - Ilya Milan Kalev ~ Left-back - PeterMaximoff 1.4
    - Axel Gísli Tomasson ~ Centrale verdediger - Syoxisia 1.6


    WAGs ~ (= wives and girlfriends) VOL
    - Kyra Isabelle del Rossi ~ Valor 1.4
    - Skye Raena Buchanan ~ NlRVANA 1.2
    - Karina Caoimhe SØrensen ~ Velaris 1.5
    - Chardonnae Lively Stratov ~ Sociopaths 1.4
    - Amaris Santana Rodriguez ~ Ziegler 1.3
    - Nerea Luvina Duena ~ Canagan 1.6
    - Addison Amelia Montgomery ~ MrsHummels 1.6


    • Regels
    ~ Probeer redelijke stukken te schrijven. 200-250 woorden is makkelijk te doen.
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch.
    ~ Dit wordt geen sneltrein rpg.
    ~ Minimaal twee keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vijf dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Koppels
    Elijah x Amaris
    Alfie x Skye
    Raoul x Kyra (Sorta)
    Kristian x Karina
    Ilya x Chardonnae
    Abejundio x
    Jacoby x
    Axel x Nerea

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 20:23 ]


    El Diablo.

    Ik vind Alfie echt hilarisch :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik vind Alfie echt hilarisch :')


    :Y)(A)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik weet niet of ik hiermee door moet gaan. Ik heb geen flauw idee welke man bij Addison hoort, en ik heb dus ook geen flauw idee waar ik moet beginnen met schrijven.


    Faith is everything.

    Ursula en Addison horen bij Jacoby en Abejundio. Ik weet niet of er is afgesproken wie bij wie hoort.


    Bowties were never Cooler

    Misschien is het handiger als je die users daarvan even een bericht stuurt, want telkens alleen hier vragen lost niet echt iets op denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volgens mij is het mijn taak niet om users van een rpg die niet van mij is te gaan vragen om actie te ondernemen. Een praattopic is volgens mij ook om vragen te stellen.


    Faith is everything.

    MrsHummels schreef:
    Volgens mij is het mijn taak niet om users van een rpg die niet van mij is te gaan vragen om actie te ondernemen. Een praattopic is volgens mij ook om vragen te stellen.


    Dit klopt, maar ik denk dat het vooral bedoelt was als een optie. Als je het graag wil weten bij wie je personage hoort, kan je de spelers van Jacoby en Abejundio een berichtje sturen met een vraag erover. Daarvoor hoef je geen TS te zijn, gezien het alleen over je eigen personage gaat in principe, net als dat je wel eens via GB een relatie tussen personages bespreekt om het praattopic niet vol te spammen.


    Bowties were never Cooler

    Dat weet ik, maar gezien je het nu al enkele keren gevraagd hebt en de users van de vrije voetballers daar niet op gereageerd hebben, heeft het - naar mijn mening - meer zin om die users zelf een berichtje te sturen, verder met dezelfde reden die PeterMaximoff geeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben vanaf vanavond een week op vakantie. Ik heb wel wifi, en kan wel wat lezen, maar reageren zal niet lukken.


    Bowties were never Cooler

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=179019
    Willen jullie dit bekijken voor een vriendin van mij???


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Merenutas schreef:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=179019
    Willen jullie dit bekijken voor een vriendin van mij???


    Doe je nog mee aan deze rpg? Want dan weet MrsHummels ook welke voetballer bij haar WAG-personage hoort.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hi, ik kom even melden dat ik vanaf morgen tm 25 juli weinig tot niet beschikbaar zal zijn on mee te RPG'en wegens vakantie. Excuses!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 20:04 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik probeer vandaag te posten


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gaat deze rpg nu al dood?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan zaterdag posten, maar dan moeten Alfie en Skye wel in de taxi stappen... of t is een andere taxi. Dan wacht ik alleen op Char


    Bowties were never Cooler