• Augustus 2016., Het EK is afgelopen en de trainingen zijn weer in volle gang, alle competities komen langzaam weer op gang. Zo ook de Primera División van Spanje. Real Madrid, FC Barcelona en ook het sterrenteam van Real Alicante maken de competitie tot een van de favorieten. Maar het leven van een voetballer bestaat niet enkel uit trainen en spelen, het leven ernaast kan ook nog aardig wat met zich mee brengen. Van paparazzi die de grote sterren van Alicante willen vastleggen, tot de WAGs die ze ondanks hun drukke schema tevreden moeten stellen. Het leven is niet simpel en zelfs je idolen op het veld hebben zo hun geheimen en problemen. De grote vraag blijft natuurlijk wel... Staan ze aan het einde van het seizoen met bekers in hun handen en blije supporters, of wordt het allemaal teveel en het seizoen een regelrechte ramp...


    • Rollen
    Voetballers ~ VOL
    - Elijah Faisal Rodriguez-Amrani ~ Spits - Valor 1.1
    - Alfie Jamie Doyle ~ Rechtse middenvelder - Kots 1.3
    - Raoul Zygmunt Mierzejewski ~ Centrale middenvelder - NlRVANA 1.1
    - Kristian Yngvar Tómasson ~ Keeper - Ziegler 1.2
    - Ilya Milan Kalev ~ Left-back - PeterMaximoff 1.4
    - Axel Gísli Tomasson ~ Centrale verdediger - Syoxisia 1.6


    WAGs ~ (= wives and girlfriends) VOL
    - Kyra Isabelle del Rossi ~ Valor 1.4
    - Skye Raena Buchanan ~ NlRVANA 1.2
    - Karina Caoimhe SØrensen ~ Velaris 1.5
    - Chardonnae Lively Stratov ~ Sociopaths 1.4
    - Amaris Santana Rodriguez ~ Ziegler 1.3
    - Nerea Luvina Duena ~ Canagan 1.6
    - Addison Amelia Montgomery ~ MrsHummels 1.6


    • Regels
    ~ Probeer redelijke stukken te schrijven. 200-250 woorden is makkelijk te doen.
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch.
    ~ Dit wordt geen sneltrein rpg.
    ~ Minimaal twee keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vijf dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Koppels
    Elijah x Amaris
    Alfie x Skye
    Raoul x Kyra (Sorta)
    Kristian x Karina
    Ilya x Chardonnae
    Abejundio x
    Jacoby x
    Axel x Nerea

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 20:23 ]


    El Diablo.

    Misschien is het wel handig dat dan alle koppels gemaakt zijn, want volgens mij zijn er nog een paar voetballers die geen vriendin/verloofde/vrouw hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okay, het begin van Axel staat er. Iemand die een vriendschappelijke/negatieve relatie met hem zou willen hebben?


    That is a perfect copy of reality.

    Hello! Ik stond op de wachtlijst (: Mijn personage staat in het rollentopic op pagina 6, ik probeer haar vanavond bij te werken (:


    Faith is everything.

    @De dames hierboven: Ik heb Ilya


    Bowties were never Cooler

    Syoxisia schreef:
    Okay, het begin van Axel staat er. Iemand die een vriendschappelijke/negatieve relatie met hem zou willen hebben?


    I has Kari? Snap ik het goed dat hij een blessure had?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is er iemand nog voor Nerea?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    PeterMaximoff schreef:
    @De dames hierboven: Ik heb Ilya


    Ik zou Ilya en Addison wel als goede, misschien wel beste vrienden kunnen zien. Ik heb alleen geen idee of jij dat ook zo ziet? :')


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Ik zou Ilya en Addison wel als goede, misschien wel beste vrienden kunnen zien. Ik heb alleen geen idee of jij dat ook zo ziet? :')


    Ik heb alleen geen idee hoe ze elkaar ooit zijn tegengekomen tot nu. Hij zit pas heel kort bij het team en moest al vrij snel weer naar Rusland om met het nationale team te trainen. Qua geschiedenis zie ik ze ook elkaar niet tegenkomen... dus misschien tijdens de rpg, maar daar wil ik niet te veel over afspreken.


    Bowties were never Cooler

    Velaris schreef:
    (...)

    I has Kari? Snap ik het goed dat hij een blessure had?


    Yep, haha. Wat voor een relatie zie tussen die twee?


    PeterMaximoff schreef:
    @De dames hierboven: Ik heb Ilya


    Ilya en Axel zouden opzich vrienden kunnen zijn?


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Ilya en Axel zouden opzich vrienden kunnen zijn?


    Kan inderdaad wel, al is Ilya nog niet lang bij het team, dus ze zullen elkaar nog niet echt kennen


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Kan inderdaad wel, al is Ilya nog niet lang bij het team, dus ze zullen elkaar nog niet echt kennen


    Axel is al langer in het team, maar nog niet echt een echte speler of zo haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Yep, haha. Wat voor een relatie zie tussen die twee?


    Kari is fysio bij Real Alicante dus ik denk dat ze hem sowieso zo zou kennen, maar ze is ook goed bevriend met zijn vriendin c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Kari is fysio bij Real Alicante dus ik denk dat ze hem sowieso zo zou kennen, maar ze is ook goed bevriend met zijn vriendin c:


    Oh echt? Haha. Awesome, hm ja, die twee zullen elkaar inderdaad wel kennen ja. Zullen we het verder bespreken in PB of GB of zo? Voordat we straks het hele praattopic volspammen?


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Axel is al langer in het team, maar nog niet echt een echte speler of zo haha.


    Ilya zal misschien een paar trainingen hebben meegedaan, maar meer niet, voor de trainingen voor het EK weer begonnen


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ik heb alleen geen idee hoe ze elkaar ooit zijn tegengekomen tot nu. Hij zit pas heel kort bij het team en moest al vrij snel weer naar Rusland om met het nationale team te trainen. Qua geschiedenis zie ik ze ook elkaar niet tegenkomen... dus misschien tijdens de rpg, maar daar wil ik niet te veel over afspreken.


    Oh ja, missed that part. Sorry x:


    Faith is everything.