• ILVERMORNY      SCHOOL      OF      WITCHCRAFT      AND      WIZARDRY

    Gelegen op de onherbergzame hoogste top van Mount Greylock in Massachusetts, beschermd door spreuken en Pukwudgies, werd gesticht door een Ierse heks en haar No-Maj echtgenoot in de 17e eeuw. Origineel was het een landhuis waarin de familie woonde, en waar de kinderen les kregen. Al snel kwamen er ook magische kinderen van de nabijgelegen indianenstammen naar het huis om te leren van Isolt Sayre. Door de jaren heen groeide de school uit tot een waardige school voor magische kinderen uit Noord-Amerika. De groei van de school kwam in een stroomversnelling tijdens de Salem Witch Trails. Veel magische gezinnen, of ouders die ook maar iets van magie dachten te zien in hun kinderen, stuurden de kinderen naar naar Ilvermorny, wat werd gezien als laatste veilige haven voor de magische gemeenschap. Ondanks dat het vele gelijkenissen heeft met haar Britse zusterschool, zijn er ook een aantal belangrijke verschillen tussen Hogwarts en Ilvermorny. Zo is de Sorting Ceremony zeer verschillend, mogen leerlingen hun toverstokken niet mee naar huis nemen tot hun 17e verjaardag, doen Pukwudgies het werk van de huiselven en worden hiervoor betaald, en bovenal is Ilvermorny de meest democratische en minst elitaire magische school ter wereld.



    VACATION

    DATES
    15/7 - 23/7
    10/7 - 16/7 en 25/7 - 5/8
    x
    14/7 - 25/7 en 10/8 - 18/8
    21/7 - 26/7
    25/7 - 8/8
    x
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    16/7 - 20/7 en 27/8 -1/9
    -


    WIZARDS AND WITCHES

    NAAM
    Miriam
    Lisa
    -
    Chloë
    Sofie
    Sav
    Michelle
    -
    -
    Sarah
    -
    -
    Quin
    -
    Cheryl
    -
    KARAKTERS
    Mason // Paco
    Ares // Kalli
    Aiden
    Zed // Mara
    Ivy
    Alexia // Sebastian // Flora
    Orphelia
    Jackson
    Jacob
    Alexis // Mike
    Oliver
    Cameron
    Nia
    -
    Shanaya
    Chuck


    DETAILS

    KAMER INDELING
    HORNED SERPENT
    //
    //
    //
    //

    WAMPUS
    //
    //
    //
    //

    THUNDERBIRD
    //
    //
    //
    //

    PUKWUDGIE
    //
    //
    //
    //


    BIRTHDAYS



    SHIPS
    SHIPNAAM
    Aidy
    Shalares
    Paxis
    Malexia
    Maiden
    SHIP
    Aiden x Ivy
    Shayana x Ares
    Paco x Alexis
    Mason x Alexia
    Mason x Aiden
    Toevoegen is leuk en gratis
    Past
    Present
    Rekindled




    RPG

    REGELS
    - Minimaal 300 woorden per post, exclusief naam, foto, etc. Zo moeilijk is dat niet.
    - Schrijf alsjeblieft met hoofdletters, leestekens, en redelijke grammatica en spelling. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het moet niet hinderlijk zijn voor de leesbaarheid.
    - Gebruik haakjes voor OOC [] {} () - -.
    - Hou het REALISTISCH!!! Niemand is perfect, niemand kan alles, iedereen maakt fouten, heeft problemen, en slechte dagen.
    - Laat het alsjeblieft weten als je langer dan een week niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven 72uur staan. Een rol blijft een reservering tot deze COMPLEET is ingevuld.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Geef graag username verandingen door
    - Speel niet voor anderen. Dit is zeer hinderlijk en asociaal.
    - 16+ is toegestaan. Als je 16+ schrijft, of iets anders wat mogelijk een trigger kan zijn voor anderen, zet het onder een spoiler en geef bovenaan de post aan waarom het gaat: sex, drugs, selfharm, eetstoornis, etc.
    - Respecteer elkaar en druk je ideeën niet door op anderen.
    - Alleen PeterMaximoff maakt nieuwe topics aan.

    Bij het breken van een regel volgt een waarschuwing. Na 2 waarschuwingen lig je er zonder pardon uit.
    TOPICS


    Lay-out door FeorgeWeasley

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 21:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Sempre schreef:
    (...)

    Ja, andersom zie ik het ook wel klikken. Zed zal wel een poging wagen om haar mee te vragen haha! Ik ga zo posten!


    Awesome :3 Ik zal Flora zo de jongens laten meeten


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yes prima! (: Ik wilde echt vandaag een stukje schrijven maar het gaat er helaas niet meer van komen. Morgen wel! Promise!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ze kan naar Zed en Chuck gaan


    Ik zal haar eropaf sturen. :')


    She was always looking for more..

    Ik wacht nog wel even op Ophelia voordat ik met Aiden post ^^ Als het een leuk idee lijkt kunnen ze eigenlijk met z'n drieën naar Salem gaan, Aiden met tegenzin natuurlijk of anders kan Aiden bij de eerstvolgende post weglopen zodat de twee weer alleen zijn c:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik wacht nog wel even op Ophelia voordat ik met Aiden post ^^ Als het een leuk idee lijkt kunnen ze eigenlijk met z'n drieën naar Salem gaan, Aiden met tegenzin natuurlijk of anders kan Aiden bij de eerstvolgende post weglopen zodat de twee weer alleen zijn c:



    wat jij het fijnste vind c; ik vind het heus geen probleem als Aiden met hen mee loopt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    wat jij het fijnste vind c; ik vind het heus geen probleem als Aiden met hen mee loopt


    Hij zou natuurlijk niet uit zichzelf meelopen ^^ en helemaal niet met Jacob aangezien hij hem juist irritant vind c': hij moet hem anders echt wel meesleuren of iets anders bedenken om hem wat te plagen. Of anders laat ik hem wel gewoon weglopen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben op vakantie tot zaterdag!

    calice schreef:
    Ik ben op vakantie tot zaterdag!


    Veel plezier!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Oké Chuck en Zed zitten in een café dus ehh feel free to join


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zal morgen eindelijk posten^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    Ik zal morgen eindelijk posten^^


    We hadden trouwens wel wat voor Zed en Flora zag ik n.n


    • Floramaria Amara Sandoval-Valdez:
    Mijn idee is dat Zed en Floramaria voorheen hele goede vrienden waren en dat ze sinds ze gebeten is wat afstandelijker naar hem toe is. Zed zal het waarschijnlijk niet echt kunnen verkroppen dat hun vriendschap vervaagd is en zijn best doen om erachter te komen wat er aan de hand is. Ze zou best wel eens het onbereikbare meisje voor hem kunnen zijn.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Unrequited schreef:
    Ik zal morgen eindelijk posten^^


    Als degene van Alexis het goed vind, mag Flora zeker haar broer komen plagen


    Bowties were never Cooler

    Tegenwoordig kan ik alleen in de avonden posten, sorry. Ik ga nu een post voor Aiden typen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    He guys! Ik ben dus vanaf morgenavond t/m 25 juli op vakantie. Ik denk dat ik wel wifi heb dus posten moet goedkomen maar vergeef me alvast voor eventuele fouten gezien ik wel alles vanaf mijn mobiel moet doen. (: Oh en stuur even een pbtje als iets wilt bespreken oid, dat is toch wat makkelijker dan via mobiel het forum af te zoeken haha!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ben vanaf vanavond een week op vakantie. Ik heb wel wifi, en kan wel wat lezen, maar reageren zal niet lukken.

    Als er nieuwe topics open moeten, is dit wel mogelijk, in de ochtend en nacht. Laat het even op tijd weten.


    Bowties were never Cooler