• ILVERMORNY      SCHOOL      OF      WITCHCRAFT      AND      WIZARDRY

    Gelegen op de onherbergzame hoogste top van Mount Greylock in Massachusetts, beschermd door spreuken en Pukwudgies, werd gesticht door een Ierse heks en haar No-Maj echtgenoot in de 17e eeuw. Origineel was het een landhuis waarin de familie woonde, en waar de kinderen les kregen. Al snel kwamen er ook magische kinderen van de nabijgelegen indianenstammen naar het huis om te leren van Isolt Sayre. Door de jaren heen groeide de school uit tot een waardige school voor magische kinderen uit Noord-Amerika. De groei van de school kwam in een stroomversnelling tijdens de Salem Witch Trails. Veel magische gezinnen, of ouders die ook maar iets van magie dachten te zien in hun kinderen, stuurden de kinderen naar naar Ilvermorny, wat werd gezien als laatste veilige haven voor de magische gemeenschap. Ondanks dat het vele gelijkenissen heeft met haar Britse zusterschool, zijn er ook een aantal belangrijke verschillen tussen Hogwarts en Ilvermorny. Zo is de Sorting Ceremony zeer verschillend, mogen leerlingen hun toverstokken niet mee naar huis nemen tot hun 17e verjaardag, doen Pukwudgies het werk van de huiselven en worden hiervoor betaald, en bovenal is Ilvermorny de meest democratische en minst elitaire magische school ter wereld.



    VACATION

    DATES
    15/7 - 23/7
    10/7 - 16/7 en 25/7 - 5/8
    x
    14/7 - 25/7 en 10/8 - 18/8
    21/7 - 26/7
    25/7 - 8/8
    x
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    16/7 - 20/7 en 27/8 -1/9
    -


    WIZARDS AND WITCHES

    NAAM
    Miriam
    Lisa
    -
    Chloë
    Sofie
    Sav
    Michelle
    -
    -
    Sarah
    -
    -
    Quin
    -
    Cheryl
    -
    KARAKTERS
    Mason // Paco
    Ares // Kalli
    Aiden
    Zed // Mara
    Ivy
    Alexia // Sebastian // Flora
    Orphelia
    Jackson
    Jacob
    Alexis // Mike
    Oliver
    Cameron
    Nia
    -
    Shanaya
    Chuck


    DETAILS

    KAMER INDELING
    HORNED SERPENT
    //
    //
    //
    //

    WAMPUS
    //
    //
    //
    //

    THUNDERBIRD
    //
    //
    //
    //

    PUKWUDGIE
    //
    //
    //
    //


    BIRTHDAYS



    SHIPS
    SHIPNAAM
    Aidy
    Shalares
    Paxis
    Malexia
    Maiden
    SHIP
    Aiden x Ivy
    Shayana x Ares
    Paco x Alexis
    Mason x Alexia
    Mason x Aiden
    Toevoegen is leuk en gratis
    Past
    Present
    Rekindled




    RPG

    REGELS
    - Minimaal 300 woorden per post, exclusief naam, foto, etc. Zo moeilijk is dat niet.
    - Schrijf alsjeblieft met hoofdletters, leestekens, en redelijke grammatica en spelling. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het moet niet hinderlijk zijn voor de leesbaarheid.
    - Gebruik haakjes voor OOC [] {} () - -.
    - Hou het REALISTISCH!!! Niemand is perfect, niemand kan alles, iedereen maakt fouten, heeft problemen, en slechte dagen.
    - Laat het alsjeblieft weten als je langer dan een week niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven 72uur staan. Een rol blijft een reservering tot deze COMPLEET is ingevuld.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Geef graag username verandingen door
    - Speel niet voor anderen. Dit is zeer hinderlijk en asociaal.
    - 16+ is toegestaan. Als je 16+ schrijft, of iets anders wat mogelijk een trigger kan zijn voor anderen, zet het onder een spoiler en geef bovenaan de post aan waarom het gaat: sex, drugs, selfharm, eetstoornis, etc.
    - Respecteer elkaar en druk je ideeën niet door op anderen.
    - Alleen PeterMaximoff maakt nieuwe topics aan.

    Bij het breken van een regel volgt een waarschuwing. Na 2 waarschuwingen lig je er zonder pardon uit.
    TOPICS


    Lay-out door FeorgeWeasley

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 21:35 ]


    Bowties were never Cooler

    ZIjn Alexis en Mason de hele zomer samen geweest, of niet?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    ZIjn Alexis en Mason de hele zomer samen geweest, of niet?


    Denk het niet. Misschien dat ze wel eens zijn gaan logeren bij elkaar, maar Lexi heeft in ieder geval ook wat tijd bij haar zus in Montreal doorgebracht en bij haar grootouders in Pemberton. Misschien dat ze vanuit Montreal doorgereisd is naar Paradise ofzo en dan ze samen met Mason van daaruit naar Ilvermony terug gekeerd is


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Aquilae schreef:
    (...)

    Denk het niet. Misschien dat ze wel eens zijn gaan logeren bij elkaar, maar Lexi heeft in ieder geval ook wat tijd bij haar zus in Montreal doorgebracht en bij haar grootouders in Pemberton. Misschien dat ze vanuit Montreal doorgereisd is naar Paradise ofzo en dan ze samen met Mason van daaruit naar Ilvermony terug gekeerd is


    Klinkt als een plan. Zal Mason vast leuk hebben gevonden.


    Bowties were never Cooler

    Wie wil er met Zed meeten? Hij staat ook nog open als date.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Klinkt als een plan. Zal Mason vast leuk hebben gevonden.


    vermoedelijk wel XD
    Niet dat Lexi wat zou hebben tegen een korte vakantie op en boerderij om even te ontsnappen uit de drukke stad
    En ik begin zo te vermoedden dat Mason miss wel meer dan vriendschap wilt


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Aquilae schreef:
    (...)

    vermoedelijk wel XD
    Niet dat Lexi wat zou hebben tegen een korte vakantie op en boerderij om even te ontsnappen uit de drukke stad
    En ik begin zo te vermoedden dat Mason miss wel meer dan vriendschap wilt


    Zekers, al heeft hij nog een conflict met zijn gevoelens over Aiden.

    Ik bedoelde Alexia, sorry. Dyslect. Sorry to ge tyour hopes up.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 23:23 ]


    Bowties were never Cooler



    JACOBS RELATION LIST
    "I just love to make funny faces en dance like an Idiot, i have no shame and I love it if girls play with my hair. "
    'I'm just fab"
    "I'm Bob, but only Shanaynay can call me that *gets hit by her* Dammmn Bumm Bumm that was harsh"





    My Homies man

    Francisco 'Paco' Ezequiel Sandoval-Valdez: "Brother from another mother" Paco en Jacob zijn al maatjes sinds het begin, ze zaten dan ook jaren bij elkaar op kamer en kennen elkaar daardoor door en door -althans dat denkt Jake toch- Ze zijn elkaars wingman en gezien ze ook in elkaars afdeling zitten zien ze elkaar vaak genoeg. Helaas moest Paco weer Head of Whampus worden waardoor dit nu het tweede jaar is dat Jake niet bij hem op kamer zit, maar een drama maakt de jongen er niet van. Hij valt Paco wel vaak genoeg lastig.

    Zed Balthazar Vaughn "Zed is my homie bro" Jacob kent net zoals Paco, al Zed van in het begin ze zijn beste vrienden en dat kun je wel merken. Het liefst sleurt Jake zijn twee beste vrienden mee naar evenementen en samen gaan ze dan ook hun charmes bovenhalen voor een flirt spree.
    Het enige is nu Jake en Naya uit elkaar zijn Jacob enorm jaloers is en het niet waardeert als mensen met haar staan te flirten, Jacob weet dan ook niet dat zijn beste vriend Zed, een fwb relatie heeft met haar. Het is dan ook beter voor iedereen als Jacob hier niet achter komt.


    My Exes, but still great friends

    Kalliste "Kalli" Ophelia Elys "More friends than lovers, but you are still amazing Kalli". De twee hadden een jeugdrelatie samen, in het begin van Ilvermorny waren de twee een stelletje al leek hun relatie meer naar een goede vriendschap te wijken. Jake gaat nog steeds graag met haar om en zoekt haar vaak op als hij een rustig moment nodig heeft.

    Shanaya Mai Redbird : "I hate that I still love you, bummbumm..." De twee zijn ex fwb , dit begon zo'n jaar geleden ongeveer echter begonnen er gevoelens bij te groeien en werden ze algauw tortelduifjes, helaas mocht het niet baten en ging hun relatie stuk vijf maanden geleden. Nu nog steeds zegt Jake dat het niets meer was dan een vriendschappelijke relatie, maar nog steeds kan hij het niet hebben als ze rond andere mannen staat. Af en toe hebben de twee weer eens ruzie wat kan uitdraaien op frustrationseks, maar anders zijn ze nu nog 'gewoon' vrienden. Jacob doet dan ook zijn best om zijn gevoelens voor haar te verbergen. Ook is Naya de enige die hem Bob mag noemen in zijn bijzijn.


    Good friends


    Ophelia Sadie Fisher "Yeah we are the ones in class who laugh and talk all the time, sorry not sorry teach" Jake en Elia zijn goede vrienden van elkaar en houden ervan om te lachen, al dan niet als dat iedereen stoort in de lessen. Ze kennen elkaar ook al van in het begin en hij vind haar aangenaam gezelschap. Zo nu en dan flirten ze eens onschuldig, maar niet zo vaak en samen met Sebastian hebben ze hun 'rokers' clubje.

    Alexis Ysabeau Pelletier "I like a girl who goes till the end" Lexi is een Whampus zoals elke andere whampus en dat is nu net wat Jake ook is. Een energieke doorzetter die niet weet van opgeven. Af en toe flirten de twee wel eens onschuldig maar voor nu hebben ze gewoon een goede vriendschap

    Mason Levi O'Connor: "You plus me is just instant trouble brother" Deze twee energieke jongens zijn voor andere een hel om mee samen te zitten. Ze maken herrie samen en Jake mag de jongen zeer zekers, ze spelen dan ook samen hockey en vind Mason een uitstekende goallie.

    Mara Thatcher "She's cute and a great friend" Jacob vind Mara een schatje en mag haar dan ook zeker wel. De twee dollen wat samen en af en toe een flirt kan er ook wel van af.

    Friends

    Nia Madelyn Doves : " Nia? Yeah she's nice"


    Michael “Mike” Demian Marshal "I don't really know him, he is a silent turtle" Gezien Mike nogal ingetrokken persoon is en Jacob dus totaal niet weet ik niet of de twee wel zo goed met elkaar overeen komen al zal hij de jongen niet haten.

    Apollares "Ares" Reigan Kaisar "We are those kind of guys who enjoy staring at womens butt and make comments about it" De twee zijn vrienden al kunnen ze af en toe wel eens botsen





    Ik zoek nog eventueel dit voor Jake

    Een vijand/rivaal
    Iemand die hem bijles heeft
    Iemand misschien een meisje die hij geholpen heeft toen ze door een rotzak werd aangesproken
    Iemand waarmee hij spreuken en DADA oefent
    Iemand die hij niet mag door een bepaalde reden


    ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:



    JACOBS RELATION LIST
    "I just love to make funny faces en dance like an Idiot, i have no shame and I love it if girls play with my hair. "
    'I'm just fab"
    "I'm Bob, but only Shanaynay can call me that *gets hit by her* Dammmn Bumm Bumm that was harsh"





    My Homies man

    Francisco 'Paco' Ezequiel Sandoval-Valdez: "Brother from another mother" Paco en Jacob zijn al maatjes sinds het begin, ze zaten dan ook jaren bij elkaar op kamer en kennen elkaar daardoor door en door -althans dat denkt Jake toch- Ze zijn elkaars wingman en gezien ze ook in elkaars afdeling zitten zien ze elkaar vaak genoeg. Helaas moest Paco weer Head of Whampus worden waardoor dit nu het tweede jaar is dat Jake niet bij hem op kamer zit, maar een drama maakt de jongen er niet van. Hij valt Paco wel vaak genoeg lastig.

    Zed Balthazar Vaughn "Zed is my homie bro" Jacob kent net zoals Paco, al Zed van in het begin ze zijn beste vrienden en dat kun je wel merken. Het liefst sleurt Jake zijn twee beste vrienden mee naar evenementen en samen gaan ze dan ook hun charmes bovenhalen voor een flirt spree.
    Het enige is nu Jake en Naya uit elkaar zijn Jacob enorm jaloers is en het niet waardeert als mensen met haar staan te flirten, Jacob weet dan ook niet dat zijn beste vriend Zed, een fwb relatie heeft met haar. Het is dan ook beter voor iedereen als Jacob hier niet achter komt.


    My Exes, but still great friends

    Kalliste "Kalli" Ophelia Elys "More friends than lovers, but you are still amazing Kalli". De twee hadden een jeugdrelatie samen, in het begin van Ilvermorny waren de twee een stelletje al leek hun relatie meer naar een goede vriendschap te wijken. Jake gaat nog steeds graag met haar om en zoekt haar vaak op als hij een rustig moment nodig heeft.

    Shanaya Mai Redbird : "I hate that I still love you, bummbumm..." De twee zijn ex fwb , dit begon zo'n jaar geleden ongeveer echter begonnen er gevoelens bij te groeien en werden ze algauw tortelduifjes, helaas mocht het niet baten en ging hun relatie stuk vijf maanden geleden. Nu nog steeds zegt Jake dat het niets meer was dan een vriendschappelijke relatie, maar nog steeds kan hij het niet hebben als ze rond andere mannen staat. Af en toe hebben de twee weer eens ruzie wat kan uitdraaien op frustrationseks, maar anders zijn ze nu nog 'gewoon' vrienden. Jacob doet dan ook zijn best om zijn gevoelens voor haar te verbergen. Ook is Naya de enige die hem Bob mag noemen in zijn bijzijn.


    Good friends


    Ophelia Sadie Fisher "Yeah we are the ones in class who laugh and talk all the time, sorry not sorry teach" Jake en Elia zijn goede vrienden van elkaar en houden ervan om te lachen, al dan niet als dat iedereen stoort in de lessen. Ze kennen elkaar ook al van in het begin en hij vind haar aangenaam gezelschap. Zo nu en dan flirten ze eens onschuldig, maar niet zo vaak en samen met Sebastian hebben ze hun 'rokers' clubje.

    Alexis Ysabeau Pelletier "I like a girl who goes till the end" Lexi is een Whampus zoals elke andere whampus en dat is nu net wat Jake ook is. Een energieke doorzetter die niet weet van opgeven. Af en toe flirten de twee wel eens onschuldig maar voor nu hebben ze gewoon een goede vriendschap

    Mason Levi O'Connor: "You plus me is just instant trouble brother" Deze twee energieke jongens zijn voor andere een hel om mee samen te zitten. Ze maken herrie samen en Jake mag de jongen zeer zekers, ze spelen dan ook samen hockey en vind Mason een uitstekende goallie.

    Mara Thatcher "She's cute and a great friend" Jacob vind Mara een schatje en mag haar dan ook zeker wel. De twee dollen wat samen en af en toe een flirt kan er ook wel van af.

    Friends

    Nia Madelyn Doves : " Nia? Yeah she's nice"


    Michael “Mike” Demian Marshal "I don't really know him, he is a silent turtle" Gezien Mike nogal ingetrokken persoon is en Jacob dus totaal niet weet ik niet of de twee wel zo goed met elkaar overeen komen al zal hij de jongen niet haten.

    Apollares "Ares" Reigan Kaisar "We are those kind of guys who enjoy staring at womens butt and make comments about it" De twee zijn vrienden al kunnen ze af en toe wel eens botsen





    Ik zoek nog eventueel dit voor Jake

    Een vijand/rivaal
    Iemand die hem bijles heeft
    Iemand misschien een meisje die hij geholpen heeft toen ze door een rotzak werd aangesproken
    Iemand waarmee hij spreuken en DADA oefent
    Iemand die hij niet mag door een bepaalde reden


    ^^

    Ivy wil wel bijles geven!


    I was an angel living in the garden of evil

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Zekers, al heeft hij nog een conflict met zijn gevoelens over Aiden.

    Ik bedoelde Alexia, sorry. Dyslect. Sorry to ge tyour hopes up.


    Paco kan wel met Alexis meeten


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    ZIjn Alexis en Mason de hele zomer samen geweest, of niet?


    Aangezien je Alexis bedoelde, zal ik hier maar even op reageren :'), maar ja, lijkt me wel leuk als ze de hele vakantie op de boerderij is geweest ^^.


    Ik post trouwens morgen ochtend meteen als ik wakker ben, heb vandaag nogal een drukke dag :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    (...)

    Aangezien je Alexis bedoelde, zal ik hier maar even op reageren :'), maar ja, lijkt me wel leuk als ze de hele vakantie op de boerderij is geweest ^^.


    Ik post trouwens morgen ochtend meteen als ik wakker ben, heb vandaag nogal een drukke dag :')


    Dit gaat nog heel vaak fout gaan... Kan ik nu wel voorspellen :$

    Zal ik anders eerst een post schrijven? Gaan ze samen naar Salem of niet?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 15:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Iemand voor Aid? Die zit nog steeds alleen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Dit gaat nog heel vaak fout gaan... Kan ik nu wel voorspellen :$

    Zal ik anders eerst een post schrijven? Gaan ze samen naar Salem of niet?



    Ja is goed? En ja lijkt me leuk^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    @PeterMaximoff

    Geen probleem hoor. Ik snap het wel dat je daartussen mist, ik moet ook opletten, vandaar dat ik ook 2 verschillende bijnamen had voorgesteld in het vorige praattopic, omdat we anders waarschijnlijk allemaal constant zouden missen.
    Ik had gisteren al het idee dat er iets niet klopte, maar ik kon er m'n vinger niet op leggen, nu weet ik wat er was. Ik neem je niets kwalijk.

    Het is prima hoor als Paco met Alexis wil meeten in Salem.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Unrequited schreef:
    (...)


    Ja is goed? En ja lijkt me leuk^^.


    Ik heb n post gemaakt. Kijk maar of je er iets mee kan, anders pas ik t aan

    @Aquilae
    Post jij eerst of ik?


    Bowties were never Cooler