• ILVERMORNY      SCHOOL      OF      WITCHCRAFT      AND      WIZARDRY

    Gelegen op de onherbergzame hoogste top van Mount Greylock in Massachusetts, beschermd door spreuken en Pukwudgies, werd gesticht door een Ierse heks en haar No-Maj echtgenoot in de 17e eeuw. Origineel was het een landhuis waarin de familie woonde, en waar de kinderen les kregen. Al snel kwamen er ook magische kinderen van de nabijgelegen indianenstammen naar het huis om te leren van Isolt Sayre. Door de jaren heen groeide de school uit tot een waardige school voor magische kinderen uit Noord-Amerika. De groei van de school kwam in een stroomversnelling tijdens de Salem Witch Trails. Veel magische gezinnen, of ouders die ook maar iets van magie dachten te zien in hun kinderen, stuurden de kinderen naar naar Ilvermorny, wat werd gezien als laatste veilige haven voor de magische gemeenschap. Ondanks dat het vele gelijkenissen heeft met haar Britse zusterschool, zijn er ook een aantal belangrijke verschillen tussen Hogwarts en Ilvermorny. Zo is de Sorting Ceremony zeer verschillend, mogen leerlingen hun toverstokken niet mee naar huis nemen tot hun 17e verjaardag, doen Pukwudgies het werk van de huiselven en worden hiervoor betaald, en bovenal is Ilvermorny de meest democratische en minst elitaire magische school ter wereld.



    VACATION

    DATES
    15/7 - 23/7
    10/7 - 16/7 en 25/7 - 5/8
    x
    14/7 - 25/7 en 10/8 - 18/8
    21/7 - 26/7
    25/7 - 8/8
    x
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    16/7 - 20/7 en 27/8 -1/9
    -


    WIZARDS AND WITCHES

    NAAM
    Miriam
    Lisa
    -
    Chloë
    Sofie
    Sav
    Michelle
    -
    -
    Sarah
    -
    -
    Quin
    -
    Cheryl
    -
    KARAKTERS
    Mason // Paco
    Ares // Kalli
    Aiden
    Zed // Mara
    Ivy
    Alexia // Sebastian // Flora
    Orphelia
    Jackson
    Jacob
    Alexis // Mike
    Oliver
    Cameron
    Nia
    -
    Shanaya
    Chuck


    DETAILS

    KAMER INDELING
    HORNED SERPENT
    //
    //
    //
    //

    WAMPUS
    //
    //
    //
    //

    THUNDERBIRD
    //
    //
    //
    //

    PUKWUDGIE
    //
    //
    //
    //


    BIRTHDAYS



    SHIPS
    SHIPNAAM
    Aidy
    Shalares
    Paxis
    Malexia
    Maiden
    SHIP
    Aiden x Ivy
    Shayana x Ares
    Paco x Alexis
    Mason x Alexia
    Mason x Aiden
    Toevoegen is leuk en gratis
    Past
    Present
    Rekindled




    RPG

    REGELS
    - Minimaal 300 woorden per post, exclusief naam, foto, etc. Zo moeilijk is dat niet.
    - Schrijf alsjeblieft met hoofdletters, leestekens, en redelijke grammatica en spelling. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het moet niet hinderlijk zijn voor de leesbaarheid.
    - Gebruik haakjes voor OOC [] {} () - -.
    - Hou het REALISTISCH!!! Niemand is perfect, niemand kan alles, iedereen maakt fouten, heeft problemen, en slechte dagen.
    - Laat het alsjeblieft weten als je langer dan een week niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven 72uur staan. Een rol blijft een reservering tot deze COMPLEET is ingevuld.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Geef graag username verandingen door
    - Speel niet voor anderen. Dit is zeer hinderlijk en asociaal.
    - 16+ is toegestaan. Als je 16+ schrijft, of iets anders wat mogelijk een trigger kan zijn voor anderen, zet het onder een spoiler en geef bovenaan de post aan waarom het gaat: sex, drugs, selfharm, eetstoornis, etc.
    - Respecteer elkaar en druk je ideeën niet door op anderen.
    - Alleen PeterMaximoff maakt nieuwe topics aan.

    Bij het breken van een regel volgt een waarschuwing. Na 2 waarschuwingen lig je er zonder pardon uit.
    TOPICS


    Lay-out door FeorgeWeasley

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 21:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Oops ik ben hier wat laat :'D

    Who wants to be Jacobs Date ? *wbw*

    Hij gaat definitly twerken op het bal :Y)

    What did I miss btw?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Oops ik ben hier wat laat :'D

    Who wants to be Jacobs Date ? *wbw*

    Hij gaat definitly twerken op het bal :Y)

    What did I miss btw?


    Naya Will defo twerk with him :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    PeterMaximoff schreef:
    Aiden x Zed
    Alexia x Orphelia
    Ivy x calice's personage

    Jackson x Jacob
    Paco x Alexis
    Mara

    Mason x Ares
    Nia x Cameron
    Flora x Remarkeyable's personage

    Mike x Sebastian
    Kalli x Shanaya
    Supine's personage

    Van mij mogen Mara en Supine's personage ook roommates zijn, omdat anders niet iedereen een roommate heeft


    Kunnen we nog vragen om roommates te wisselen? :') niet omdat ik Jackson niet mag. Maar ik had in mijn relaties met Jacob geschreven dat Zed zijn roomie was :') Daarbij hebben Jacob en Jackson geen relatie ofso :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Kunnen we nog vragen om roommates te wisselen? :') niet omdat ik Jackson niet mag. Maar ik had in mijn relaties met Jacob geschreven dat Zed zijn roomie was :') Daarbij hebben Jacob en Jackson geen relatie ofso :'D


    Het probleem is dat die twee in andere houses zitten, wat normaal dus niet zou gebeuren. Alleen voor Mara en Supine is het gedaan omdat ze anders geen roomie hebben.
    Liever niet, dus


    Bowties were never Cooler

    Eventjes fangirlen omdat Naya een Bea Miller songtekst in haar post heeft, I love that song whoop


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Het probleem is dat die twee in andere houses zitten, wat normaal dus niet zou gebeuren. Alleen voor Mara en Supine is het gedaan omdat ze anders geen roomie hebben.
    Liever niet, dus


    ah zo okay :') dan zal ik nog wat aan mijn relatielijstje sleutelen ^^


    Zal wel leuk zijn voor Jackson, samen zitten met schaamteloze Jacob :') Die jongen is eens in zijn kamer bijna altijd naakt heheh :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Anyone who wants to join Kalli?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mason en Alexis?


    Bowties were never Cooler

    Aiden zit ook nog alleen ^^ Wie wilt bij hem komen zitten?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kallistê zou zelf niet zo snel bij iemand gaan zitten/staan, maar misschien kan Aiden of Mason/Alexis haar tegen komen? c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    Kallistê zou zelf niet zo snel bij iemand gaan zitten/staan, maar misschien kan Aiden of Mason/Alexis haar tegen komen? c:


    Dat is juist ook zo als het om Aiden gaat c': die zit ook maar op een bankje :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Raccoon schreef:
    Oops ik ben hier wat laat :'D

    Who wants to be Jacobs Date ? *wbw*

    Hij gaat definitly twerken op het bal :Y)

    What did I miss btw?


    We can be friend dates? Also, ik ben nu voor Elia aan het schrijven en wil je meeten achter de school voor een rookpauze? (':


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Nairn schreef:
    (...)

    We can be friend dates? Also, ik ben nu voor Elia aan het schrijven en wil je meeten achter de school voor een rookpauze? (':


    Sure! c: dan wacht ik op je post ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Kunnen we nog vragen om roommates te wisselen? :') niet omdat ik Jackson niet mag. Maar ik had in mijn relaties met Jacob geschreven dat Zed zijn roomie was :') Daarbij hebben Jacob en Jackson geen relatie ofso :'D


    Ach, daar vinden we wel iets op. Kunnen ook doen dat Zed praktisch altijd in Jacobs kamer te vinden is omdat hij ook niet veel met Aiden heeft. Want ik had beschreven dat Zed nauwelijks van Aiden's bestaan af weet, dus dat is ook niet echt waar nu haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ach, daar vinden we wel iets op. Kunnen ook doen dat Zed praktisch altijd in Jacobs kamer te vinden is omdat hij ook niet veel met Aiden heeft. Want ik had beschreven dat Zed nauwelijks van Aiden's bestaan af weet, dus dat is ook niet echt waar nu haha


    :') hehehe alright


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH