• Klik op de afbeelding voor de link naar de website

    Mensen die meedoen:
    Q naam // Nano usernaam // Project // Doel

    Josiah
    Metamorphoses
    Mignon
    Standal
    Kendoka
    Gibigianna
    GredWeasley
    Cynic
    Frisk
    Square
    Florian
    Tubbietoost
    Poshlost
    Corday
    Wasikowska
    Burittho
    Aderyn
    ALDL
    CARAS
    Dazai
    Tormund
    Antigone
    Thymbraeus
    Cesaro
    Founder
    x-Melis-x
    Troje
    Soulmate
    Settho
    Delahaye
    Lost_Girl
    Asmodom
    Constante
    IoTheGreat
    Squares
    LovePan
    irmiej
    MR151212
    Peblesse
    Fillion
    Sushita
    Gilderoy
    Kitkatsmeow
    Femmeijboom
    MayLynn
    Elladan
    Nemhain
    Enjoltaire
    xSunshineee
    Founder731
    Falling
    De Kunde
    Noneem
    Gods of Egypt
    Russisch Terracotta
    Penumbra
    Snowflake
    Unfortgettable - Like Father, Like Son
    MC&U
    Naamloos OP verhaal over Lepels en Draken
    Drie koningen
    Weddingplanner: Verliefd, 2de versie
    Een tot noch toe titelloze fanfic
    Gekruiste Zwaarden/Na de Horizon
    [Werktitel][2]
    naamloos
    Fearful Silence
    Bleh
    Project Ninja
    Razernij
    Luotisade 2
    River Water
    Brothers and Sisters
    Moonshine
    Vuurvliegjes
    10K
    10K
    15K
    10K
    10K
    20K
    60K
    20K
    ?
    40K
    40K
    25K
    15K
    40K
    10K
    20K
    30K
    5K
    +50K
    60K
    20K
    10K
    10K
    10K
    10K




    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters *O*

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal.



    Iemand zin in een Q Cabin?


    1e aangemaakt door Metamorphoses
    2e aangemaakt door Rhyme



    Namens Inge hier de traditionele Pinguin:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 21:08 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wiarda schreef:
    2197 woorden, met als laatste zin: “Oh,” hoorde ik hem zeggen, met zijn onderlip nog zacht tegen mijn mondhoek gedrukt. “Oh.” Best tevreden, op zich. :Y)


    Ohhhhh. (nerd)

    Ahum. Ik had 1515, wat geen bijzonder indrukwekkend nummer is, maar er wel mooi uitziet, zo met twee herhaalde cijfers. Ik ben best tevreden. :Y)
    Laatste zin: Iemand waar ik de beelden in mijn hoofd nog liever voor zou verbergen dan voor mezelf.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 22:44 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zag net dat ik nog 1002 woorden moet om de 30k te halen, dus dat ga ik na een korte pauze nog even proberen te bereiken in het laatste uur van de dag. Dat zal ik sowieso wel doen, maar als iemand tijd en zin heeft, kunnen we er nog een wordwar van maken, elf tot twaalf. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ohhhhh. (nerd)

    Ahum. Ik had 1515, wat geen bijzonder indrukwekkend nummer is, maar er wel mooi uitziet, zo met twee herhaalde cijfers. Ik ben best tevreden. :Y)
    Laatste zin: Iemand waar ik de beelden in mijn hoofd nog liever voor zou verbergen dan voor mezelf.

    In mijn hoofd zit ik nu constant te schreeuwen want aan de ene kant, inderdaad, ohhhh, maar aan de andere kant is het een eerste versie en ben ik het dus een beetje bagger aan het schrijven en dan is er zo'n stem in mijn hoofd die zegt 'jIP NEE DEZE SCENE IS HEEL. ERG. BELANGRIJK. DOE HET PERFECT.' en het is conflicterend allemaal uGH.

    1515 voelt toch wel erg fijn en georganiseerd, eigenlijk. :'D Ik ga nog even door, want ik hoef nog maar zeshonderd woorden om de 3K voor vandaag nog te halen, yay.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Ik zag net dat ik nog 1002 woorden moet om de 30k te halen, dus dat ga ik na een korte pauze nog even proberen te bereiken in het laatste uur van de dag. Dat zal ik sowieso wel doen, maar als iemand tijd en zin heeft, kunnen we er nog een wordwar van maken, elf tot twaalf. ^^

    Oeeeh, jaaaaa. Op dit punt heb ik een beetje een 'pffh, fuck slaap, dit moet af' attitude, dus ik ben altijd in voor nog een wordwar.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    In mijn hoofd zit ik nu constant te schreeuwen want aan de ene kant, inderdaad, ohhhh, maar aan de andere kant is het een eerste versie en ben ik het dus een beetje bagger aan het schrijven en dan is er zo'n stem in mijn hoofd die zegt 'jIP NEE DEZE SCENE IS HEEL. ERG. BELANGRIJK. DOE HET PERFECT.' en het is conflicterend allemaal uGH.

    1515 voelt toch wel erg fijn en georganiseerd, eigenlijk. :'D Ik ga nog even door, want ik hoef nog maar zeshonderd woorden om de 3K voor vandaag nog te halen, yay.


    Nou ja, als je dit soort zinnen typt zit het al behoorlijk dicht in de buurt van perfect, wat mij betreft. :Y) En ook heel belangrijke scènes mogen ge-edit worden later! Al kan ik me voorstellen dat zelfs die worsteling met je innerlijke editor al behoorlijk wat tijd kost, want het is soms vrij vermoeiend om dat deel van je brein met geweld weg proberen te houden van het toetsenbord.

    Je ligt in ieder geval netjes op schema vandaag, dan! Alvast succes voor dat laatste uur. We kunnen het. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Precies 1073 woorden, haha. Net op het nippertje. :Y)

    Laatste zinnen: “Oké,” gaf hij gemakkelijk toe, “dus ik ben een erg slechte dief, maar ik ben wel een /dief/.”
    Titel van het tijdelijke document toen Writer's Block me vroeg om het op te slaan: lek is een (harten)dief (haha puns).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1221 woorden, met als laatste zin(nen, want het zijn allemaal afgehakte dingetjes): Ze giechelde. Luid. In mijn oor. “Jij bent leuk, Hendrik. Echt. Lief. Maar eigenlijk, officieelofficieelofficieel, op mijn geboortedinges, heet ik Nick. En jij bent de enige die in zes jaar er niks over heeft gezegd. En ik waardeer dat. Echt waar. Je bent een rotzak, soms, maar tenminste wel een rotzak bij wie ik mezelf kan zijn. Mijn favoriete rotzak.”


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    1221 woorden, met als laatste zin(nen, want het zijn allemaal afgehakte dingetjes): Ze giechelde. Luid. In mijn oor. “Jij bent leuk, Hendrik. Echt. Lief. Maar eigenlijk, officieelofficieelofficieel, op mijn geboortedinges, heet ik Nick. En jij bent de enige die in zes jaar er niks over heeft gezegd. En ik waardeer dat. Echt waar. Je bent een rotzak, soms, maar tenminste wel een rotzak bij wie ik mezelf kan zijn. Mijn favoriete rotzak.”


    Yes! (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    We zitten op de helft van de maand (als we die ene sneaky extra dag niet meerekenen)! Hoe gaat het, mensen? Lukt het allemaal nog een beetje, of is er wat serieuze motivatie nodig? *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    We zitten op de helft van de maand (als we die ene sneaky extra dag niet meerekenen)! Hoe gaat het, mensen? Lukt het allemaal nog een beetje, of is er wat serieuze motivatie nodig? *O*

    Die serieuze motivatie is wel nodig, denk ik. Ik lig maar 15k achter.


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    (...)
    Die serieuze motivatie is wel nodig, denk ik. Ik lig maar 15k achter.





    Hehe. :Y)

    Maar weet je, misschien is die gif van een nogal willekeurige quote uit die scène nog niet eens zulk slecht advies - gooi die 15k gewoon bij de rest die je nog moet schrijven en dan is je gemiddelde doel per dag vanaf nu iets hoger. Ik weet niet wat je woorddoel in totaal is (kijk ik een beetje scheef, of sta je nergens in de beginpost, ook niet met een oude username?) maar je hebt nog meer dan een halve maand. 15k erbij lukt vast ook wel. Bijna alles is mogelijk, als je er maar goed voor gaat zitten en stevig doorschrijft, en daarvoor zijn de wordwars, bijvoorbeeld. Ik denk dat ik tot nu toe 90% van mijn totale 30k in wordwars heb geschreven, haha. :'D

    Lang verhaal kort, hup! Ja, je kunt het! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)



    Hehe. :Y)

    Maar weet je, misschien is die gif van een nogal willekeurige quote uit die scène nog niet eens zulk slecht advies - gooi die 15k gewoon bij de rest die je nog moet schrijven en dan is je gemiddelde doel per dag vanaf nu iets hoger. Ik weet niet wat je woorddoel in totaal is (kijk ik een beetje scheef, of sta je nergens in de beginpost, ook niet met een oude username?) maar je hebt nog meer dan een halve maand. 15k erbij lukt vast ook wel. Bijna alles is mogelijk, als je er maar goed voor gaat zitten en stevig doorschrijft, en daarvoor zijn de wordwars, bijvoorbeeld. Ik denk dat ik tot nu toe 90% van mijn totale 30k in wordwars heb geschreven, haha. :'D

    Lang verhaal kort, hup! Ja, je kunt het! *O*

    ^-^

    Ik moet nu gemiddeld 2.352 woorden schrijven, volgens de NaNo site. Dat zal wel lukken... Hopelijk. Mijn doel is 50k, en ik sta inderdaad nog niet in de lijst. Josiah heeft me er nog niet ingezet, denk ik. Word Wars, kleine goudmijntjes zijn het. Als je schrijfprogramma natuurlijk niet crasht. Volgende Word War maar eens meedoen, dan.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 17:19 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik loop weer achter helaas. Maar dat komt goed. Nog 15 dagen te gaan (vandaag tel ik niet echt meer mee)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iemand (later deze avond) een wordwar?


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    Iemand (later deze avond) een wordwar?

    Me! Hoe laat?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.