• HAPPY BIRTHDAY TOOOOOOOOOOOOOOO....

    XANTHE! (Aka Daithi) (Aka the Theo to my Jemma. Or to my Ara. Whatevs makes u happiest.)

    Ik weet dat ik een beetje laat ben met dit topic, forgive me pls. :c Vandaag ben je dan eindelijk 18 en mag je dan eindelijk legaal vodka drinken en nog veel andere dingen enzo! Maar natuurlijk ben je nog lang niet volwassen, dus voel je maar niet oud. <3

    EN DAN NU: TAART!


    Ik ben helemaal speciaal voor jou tot in de diepste en duisterste afgronden van Google gaan zoeken om een kitscherige verjaardagstaart met jouw naam erop te vinden, en ziehier!


    Natuurlijk ben je geen veertien, maar die discobal toont wel aan dat die 4 een vergissinkje was. ^^

    Of wil je Roy Mustang op je taart? Geen zorgen!


    Edward Elric?


    IN ANY CASE, I HOPE YOU HAVE/HAD AS LOVELY A DAY AS YOU ARE. <3


    And to finish this off: you're awesome and amazing and the Theo to my Jemma and the Ginoza to my Masaoka and the Kogami to my Akane and the Alphonse to my Edward and I lof joe ferrie motsh. <3 I am honoured to call the heap of awesomeness that is you my friend. ^^

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 18:17 ]


    help

    Gefeliciteerd!


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd!!


    i wanna die with you once or twice.

    Lindemann schreef:
    Gefeliciteerd! Weelkom in de wereld van de constant panische volwassenen die hun verantwoordelijkheid willen ontduiken. c:

    Haha deze vond ik goed.
    Bedankt allemaal ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque