• Hier inschrijven, en info: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911
    Je moet je eerst ingeschreven hebben, dan pas kun je meedoen.
    Hier is het speeltopic.
    Veel schrijfplezier!
    We beginnen bij een normale eerste schooldag.


    Never grow up, it's a trap.

    [MT]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    (Mt)

    Elisa McGarrett



    Meisje ~ 12 jaar ~ FC: Ryan Newman

    Ik leg snel mijn spullen in mijn kamer en pak mijn rugzak, wat had ik ook alweer? Oohh ja wiskunde. Ik had er niet veel zin in, ik vond het echt super saai. Ik ren snel naar het wiskunde lokaal en loop naar binnen. Ik ga ergens achter in een hoek zitten en kijk naar de kinderen die binnenkomen. Iedereen is hier speciaal, niet zomaar speciaal, maar heel speciaal. Kinderen waarvan de wereld denkt dat ze niet eens bestaan en dat weet ik zelf ook, ik ben een sprookje daar.



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus


    "Wat hebben we als eerst?" vraag ik Dylan terwijl hij zijn boeken op tafel zet.
    "Wiskunde," antwoord hij "dat vond jij toch zo leuk?".
    "Dat was Sacarstisch," antwoord ik "ik haat wiskunde,". Kreunend pak ik mijn wiskundeboeken.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    LEVI ACKERMAN



    De laatste leerlingen vluchtten naar hun lessen toe. Ik zat het vanaf een bankje net buiten het gebouw toe te kijken. Mijn eerste les zou pas het volgende uur starten, wat betekende dat ik nog alle tijd van de wereld had. Alles stond namelijk al in positie. Ik moest toch iets doen wanneer ik weer eens niet kon slapen, wat niet eens een specifieke reden had. Ik had altijd al moeite gehad met slapen. Ik strekte mijn benen voor mij uit en keek eens om mij heen. Het enorme gebouw leek nog groter door het kleine aantal leerlingen dat hier eigenlijk rond liep. Nog altijd vroeg ik me af wat het nut was van zo'n groot complex, terwijl maar weinig mensen zich een school als deze konden veroorloven. Misschien had ik geluk dat ik hierheen was gestuurd. Hier lag het gevaar tenminste niet telkens op de loer. Hier hoefde ik niet te vrezen dat ik elk moment opgegeten kon worden. Maar het voelde alles behalve goed. Het achterlaten van mijn maten viel me zwaarder dan verwacht. Het voelde als verraad. Ik liet ze achter om het volgende Titan hapje te kunnen worden. Maar ik had geen keus gehad. Erwin vond dat ik er tussenuit moest. Onzin, maar ik kon lastig tegen de man ingaan. Dus hier zat ik dan, kapitein Levi, die nu voor docent moest gaan spelen voor een stel brutale snotapen. Fantastisch. Als ze maar niet dachten dat ze hem op de kast konden krijgen. Het maakte me niet eens uit dag de directeur zei dat we aardig tegen die kids moeten zijn. Respect dwing je af. Ik heb alleen deze ochtend al een confrontatie tussen twee leerlingen van een afstandje gade mogen slaan. Er is geen respect en ik verwacht al helemaal geen respect voor een onderdeurtje als ik. Maar dat komt nog wel. Het maakt me niet uit wat er gebeurd, maar als zij straks deze school verlaten, dan zullen ze dingen als respect en discipline kennen. Dat is mijn persoonlijke opdracht.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Cat



    Als ik aankom, zie ik dat ik nog op tijd ben. Zo snel als een kat zijn heeft zo z'n voordelen. Als ik binnenkom, zie ik de jongen zitten 'die ik niet kende' en het meisje die mij zo op viel. Even twijfelde ik, maar toen liep ik toch op de jongen af. Ik tikte op zijn schouder.
    'Hoi,' zei ik. 'Ja, uhm...' even weet ik niet wat ik moet zeggen. 'Kijk, het zit zo, ik zei misschien iets kattig, maar zo bedoelde ik het niet hoor,' zei ik snel. Ik ben vaak kattig zonder dat ik het door heb, om dat mijn familie... Laat ook maar. Ik wou alleen even zeggen dat het me spijt.'
    Snel liep ik door. Ik zag een meisje van ongeveer 12 jaar. Het is grappig hoe gemengd de leeftijden hier zijn. Wie weet is ze wel ouder, maar is ze vervloekt of bevroren geweest. Het kan hier allemaal op Quizlet.
    Ik plof naast haar neer, en haal mijn wiskundeboek uit mijn tas, samen met mijn etui.
    'Hoi,' zeg ik tegen het meisje dat naast me zit. 'Ik ben Cat. Wie ben jij?'

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 23:20 ]


    Never grow up, it's a trap.



    Dylan Tarasov • Son of Apollo

    Opeens staat het meisje naast me die laatst me nog kattig beantwoorden. Ze zegt dat ze deels door haar familie soms kattig is en houdt daarna op excuses.
    "Het geeft niet," antwoorde ik "Mijn vriendin is ook niet altijd te aardigste,". Lidia geeft me een plagende stomp.
    "Dat was niet aardig," zegt ze met een pruillip die nep is aangezien ze daarna grijnst.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Cat


    Na de wiskunde les hebben we een kwartiertje voor onszelf. Ik loop op de vriendin van de jongen af en tik haar op haar schouder.
    'Hey,' zeg ik. 'Uhm, ik heb het gevoel dat ik jou ken, hebben wij elkaar ooit ontmoet ofzo?'

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 15:12 ]


    Never grow up, it's a trap.



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus


    [right]Na de les geef ik Dylan nog snel een zoen voordat hij naar zijn sportmaten gaat. Daarna loop ik het lokaal uit. Ik zie een meisje van ongeveer mijn leeftijd op me af komen. Ze vraagt of we elkaar al kennen.
    "Hoi," zeg ik "en om je vraag te beantwoorden, ik heb je voor deze dag nog nooit gezien. Mijn naam is trouwens Lidia,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    LEVI ACKERMAN



    Bij het gaan van de bel, loop ik maar eens richting mijn lokaal. Nog een kwartier voordat een groep losgeslagen jongeren hier de boel af komt breken. Ik controleer of ik alle spullen heb en loop vervolgens naar de lerarenkamer. Mijn tas ligt daar namelijk nog veilig opgeborgen. Meteen zet ik een kopje thee voor mezelf, gezien ik ervan uit ga dat ik dat wel nodig zal hebben. Het geschreeuw van dat zooitje levert me alleen maar een boel hoofdpijn op. Ach, misschien moet ik dan ook maar eens op tijd gaan slapen. Met de beker thee installeer ik mij in de comfortabele fauteuil die er staat. Rond dit tijdstip is de lerarenkamer altijd uitgestorven, omdat de meeste docenten liever in hun lokaal blijven tijdens de kortere pauzes. Ik daarentegen grijp iedere kans aan om dat hok te kunnen verlaten. Wanneer ik de laatste slok naar binnen heb gewerkt, gooi ik het kartonnen bekertje weg en raap mijn bruinleren schoudertas van de grond. Ik slinger deze rond mijn schouder en loop via een omweg terug naar mijn lokaal. Wat ben ik blij als ik straks mijn lessen buiten mag geven.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 15:19 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."



    Mimmi Bergen • Daughter of Neptune


    Ik rol in mij rolstoel naar de volgende les wat blijkbaar zwaardvechter is. Ik baal daar van want hoe kan je in een rolstoel goed zwaardvechten? Ik kom aan op de goede plek en ik neem ergens in het midden van het lokaal plaats.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 15:42 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Cat



    Ik zie de zwaardvechtmeester en even het enige wat ik kan denken is: God, wat een lekker ding. Zijn spieren knalde bijna uit zijn lichaam.
    Ik weet het, ik weet het, ik heb Chace. En ik moet toegeven, Chace heeft ook echt best wel een goede sixpack, alleen hij trainde maar drie keer per week zijn zwaardvechttechniek. De rest van de tijd zit hij te voetballen.
    Ik kijk de zwaardvechtmeester nog een keer aan. Zometeen heb ik les van hem, dat kan interessant worden.
    Ik heb namelijk flink zin om de boel op stelten te zetten.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 16:28 ]


    Never grow up, it's a trap.



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus

    Ik kom aan bij het volgende lokaal voor zwaardvechten. Eindelijk een vak wat ik ook op Kamp Halfbloed had. Ik straalde daar duidelijk in uit. Ik doe alvast mijn haar in een staart, anders zit het zo in de weg.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    LEVI ACKERMAN



    Hier en daar lopen leerlingen me voorbij. De meesten zijn zo druk in gesprek, dat ze me niet eens op lijken te merken. Of zien ze me soms over het hoofd? Het valt me op dat ik inderdaad een van de kleinste personen ben die de gangen van deze school bewandeld. Slechts twee of drie meisjes zijn korter dan ik ben. Hoewel ik mezelf heb voorgenomen er niet zo op te letten, kan ik het toch niet laten. Mijn lengte is nu eenmaal iets dat me enigszins dwars zit. Ik had graag langer willen zijn. Ik had graag een normale lengte willen hebben, maar daar is nu helaas weinig aan te doen. Ik loop naar de deur van het lokaal en ben aangenaam verrast wanneer ik al een aantal leerlingen zie. Goed, misschien zijn het niet allemaal ongedisciplineerde snotapen. Er is nog hoop. Ik maak de deur van het lokaal open, terwijl ik de drie meisjes kort vanuit mijn ooghoeken bekijk. Als eerst valt me een meisje in een rolstoel op. Daar zal ik een oplossing voor moeten bedenken, want zij kan natuurlijk niet echt meedoen met deze lessen. De andere twee leken wel in staat gewoon mee te doen. De een leek er zelfs enorm veel zin in te hebben. De ander had een ondeugende twinkeling in haar ogen. Oké, ik neem terug wat ik eerder dacht. Blijkbaar betekend het niets als ze gewoon op tijd komen. Ik duw de deur van het lokaal open en zet mijn tas bij het bureau en neem erachter plaats, terwijl ik rustig wacht tot het begin van de les.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    [MT.]


    Up with the sun. Gone with the wind.