• Hier inschrijven, en info: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911
    Je moet je eerst ingeschreven hebben, dan pas kun je meedoen.
    Hier is het speeltopic.
    Veel schrijfplezier!
    We beginnen bij een normale eerste schooldag.


    Never grow up, it's a trap.

    Francisco Julián Sánchez
    Son of Hades | 17 | Sleepy | Talking to Iphigeneia
    Dit kan 16+ bevatten, kinders.
    ''He wasn't Batman, but he also wasn't The Joker. He would save you, but he isn't a vigilante.''


    Van diverse bewegingen die hij voelde tussen zijn armen opende hij één van zijn hazelachtige gekleurde ogen, maar kneep deze meteen weer dicht vanwege het licht. Iets waar hij eigenlijk altijd wel een hekel aan had, fel licht. De geur van vanille begon steeds meer zijn neus binnen te dringen, een geur die hij altijd al fijn vond ruiken. Een koude hand gaf Francisco een zachte rilling, wat ervoor zorgde dat er een klein beetje kippenvel op zijn huid verscheen. De satijnen deken hielpen ook niet echt mee aan de warmte, sinds het ook niet de dikste stof was die er bestond.
    Met zijn ogen nog gesloten, liet hij zijn grip om het meisje in zijn armen iets wat losser, haar wat vrijheid gevende. Hij voelde hoe ze met haar vinger figuurtjes of iets dergelijke zat te maken op zijn rug, wat hem wederom een rilling gaf. Hierdoor opende hij, met een laag geluid wat uit zijn mond ontsnapte, zijn ogen. Vervolgens rolde ze uit zijn armen, wat een zacht beledigend geluidje van hem opleverde. ''Hey'' De zachte begroeting gaf hem een lichte grijns rondom zijn lippen. ''Goodmorning beautiful,'' zei hij, met zijn typische ochtendstem en hij drukte een kus op haar voorhoofd.
    Ergens in zijn achterhoofd kwam het eindelijk binnen dat het de eerste schooldag was, maar hij lag te comfortabel in het bed. Vooral toen hij eerst een kus op zijn wang gedrukt kreeg. ''Dit is toch wel een fijne manier om wakker te worden,'' fluisterde hij zachtjes in haar oor, wanneer hij vervolgens een kus op haar lippen gaf en hierna de satijnen deken van hem af gooide. Vervolgens stond hij op en enkel in zijn donkerblauwe boxer stond. ''Hoe klinkt ontbijt voor je, hm? Ik ben een zeer goede kok.'' grijnsde hij naar Ivy.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 20:14 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick



    Mimmi Bergen • Daughter of Neptune

    Ik besteed niet al te veel aandacht aan de les, ik kan namelijk amper zwaardvechten in een rolstoel, dus ik kan niet later deelnemen aan die lessen. Niet dat ik daar problemen mee heb, ik heb daar namelijk echt geen problemen mee. Opeens zie ik dat een meisje de muizen van zowel haarzelf als mij weghoudt. Waarschijnlijk omdat ze denkt dat ik mezelf niet kan verdedigen, wat ik wel kan. Alsnog is het een lief gebaar en gebaar ik het woord dankjewel naar haar waardoor ze glimlacht. Ik klik mijn pen om aantekeningen te maken.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Rumplestiltskin
    Op de derde verdieping van mijn kasteel keek ik naar buiten hoe Jo naar de schoolbus liep, achter mij hoorde ik zachte voetstappen ik draaide me niet om want ik wist al van wie die waren. 'Hopelijk brengt ze deze keer geen problemen.' hoorde ik Belle zeggen en ik keek haar aan. 'Waarschijnlijk wel.' die woorden sprak ik uit vol met haat, het liefst had ik gewild dat ze niet in mijn kasteel woonde maar Belle stond erop dat ik haar in huis nam 'Waarom maak je het gewoon niet goed met haar?' vroeg ze, ik lachte. 'Nee, er is teveel gebeurd.' toen de bus weg reed liep ik weg van de raam en liep ik de zaal uit waar ik was. ''Rumple alsjeblieft.' ze volgde me. 'Hou er over op!' ik merkte dat ze van me schrok iets wat niet de bedoeling was. 'Ik moet gaan.' ik gaf haar alleen maar een kus en teleporteerde toen naar de kostschool toe, mijn spullen had ik al van te voren op mijn kamer getovert. Ik zag de bussen met de leerlingen uitstappen, Jo zag ik niet die was waarschijnlijk al met een andere bus hier, ik zag haar nergens maar dat boeide me ook niet. Ik liep naar mijn kamer toe.

    Draco Malfoy
    De trein stopte bij het perron en ik stapte uit samen met mijn vrienden, een nieuw jaar brak aan, weer een jaar om Ivy hart te veroveren en die zoon van Hades uit de weg te ruimen die haar hart nu bezet hield. Ik bedoel zoon van Hades? ik lachte dat is geen goed partij voor haar. Ik zag dat mijn vrienden me raar aankeken en arrogant keek ik ze terug aan. 'Wat?' zei ik en ze haalde alleen hun schouders maar op een grinnik ontsnapte uit mijn mond en ik liep Zweinstein in waar ik samen met mijn vrienden aan de tafel van Slytherin ging zitten. 'Hoi Draco,' hoorde ik Patty Park zeggen terwijl ze tegen over me gaat zitten. 'Hoi,' zei ik verveeld terug. 'Fijne vakantie gehad?' ik keek haar aan, moest ze nou nog steeds praten tegen mij zelfs wat ik vorig jaar haar heb aangedaan? 'Ja, prima.' de sorteerceremonie begon, nu had ik tenminste een reden om niet met Patty te praten.

    LEVI ACKERMAN



    En dat is het moment dat mijn les langzaamaan veranderd in een enorme puinhoop. Bedankt, wat je naam ook mag zijn. Een jongen en een meisje begonnen tegen elkaar te fluisteren. Ik besluit het te laten gaan. Zolang ze de rest maar niet storen, want alles dat nu gemist wordt, gaan ze achterlopen bij de praktijk. Ja, daar wordt straks het koren van het kaf gescheiden. Dat is waar mensen spijt gaan krijgen van de informatie die ze nu gaan missen. Vervolgens vliegt de deur open en stapt een of ander blond meisje de les binnen.
    'Ja ik ben te laat, ik weet het, Sorry i am not sorry...'
    Dat is dus een toon waar ik niet van ben gediend.
    'Als jij je te goed voelt om op tijd te komen, dan voel ik mij te goed om jou les te geven. Doei.'
    Ik had de zin nog niet koud uitgesproken, tot een of ander slecht popnummer door de klas begint te spelen. De klas begint te lachen, dus ik besluit er gebruik van te maken en zette een sarcastisch lachje op.
    'Ja, dit soort popnummers zijn inderdaad lachwekkend. Net zoals de halfnaakte artiesten die keihard proberen te beweren dat ze echt geen stelletje prostituees zijn in hun vrije tijd. Als ik het me goed herinner is er eentje zelfs naakt op een sloopkogel gaan zitten? Wat een niveau.'
    Dan komen er muizen. En eerlijk? Het boeit me niet eens.
    'Zeg, jij daar in die rolstoel. Ik zag dat je net je hand op had. Jij wilt zeker weten of je vrijstelling hebt van deze les?'
    Mijn blik is nog altijd niet te lezen. Mijn armen liggen nog altijd ontspannen op tafel. Niets aan mij lijkt gespannen te zijn. Toch ben ik wel enigszins geïrriteerd. Ze zijn zelfs nog erger dan die Yeager. Goden, wat doet Erwin mij aan.
    'Kan ik dan nu eens met de uitleg beginnen, of moet een van jullie s.. soms nog verder mijn geduld testen?'
    Net op tijd wist ik het woord snotapen binnen te houden. Het is beter om dag 1 nog maar een beetje aardig te blijven, want ik heb geen zin om met de directeur aan tafel te moeten vanwege huilende onderkruipsels.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jo Mari Gold


    De hele klas is in rep en roer, muizen, muziek, boze leraar. Perfecte dag, nu al!
    'Als jij je te goed voelt om op tijd te komen, dan voel ik mij te goed om jou les te geven. Doei.'
    Ik kijk hem aan, "Dus..." er komt een grijns op mijn gezicht maar al snel haal ik die ervan af, straks weet meteen iedereen dat ik de dochter van Rumple ben...
    Ik loop naar de leraar, "Dus ik mag gaan?" er verschijnt weer een Rumple grijns op mijn gezicht. Ik irriteer me aan die lach maar hou hem er nog even op, hopend dat hij het niet meteen door zou hebben.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Beaudine Nicole Rivera.
    Do not be afraid, but I screwed up half your life.

    Wanneer ik de kantine instap zie ik een meisje met bloedende hakken zitten.
    Ik grinnik en fluister in het oor van Feliphia, 'nerdje.' De andere meiden die het ook gehoord
    hebben lachen en terwijl ik langs de nerd heen loop schopt Feliphia het nerdje nog even, wat best
    pijnlijk moet zijn geweest. Ik grinnik niks merkend met de andere meiden aan tafel. 'Wat heb je gedaan?'
    Vraag ik aan Feliphia. 'Ik heb haar even zien leiden.' Ik kijk boos naar Feliphia. 'Felip, waarom?' Ik kijk haar met
    boze ogen aan. 'Wij laten ze niet leiden, wij dissen ze!'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 19:12 ]



    Mimmi Bergen • Daughter of Neptune


    Ik merk dat de docent niet de vrolijkste is. Sterker nog, hij is het meest chagrijnige geval dat ik ooit heb gezien en dat is wanneer ik merk dat hij mijn eerdere hand heeft gemerkt.
    "Zeg, jij daar in die rolstoel," zegt hij eerst waardoor ik me al een beetje geïntimideerd voelt, maar dat laat ik niet merken "jij wilt zeker weten of jij vrijstelling hebt van deze les,".
    "Eigenlijk," zeg ik "Zou ik dat liever niet willen vragen, maar zwaardvechten in een rolstoel is een onmogelijke opgave, dus als het zou kunnen, zal ik graag een vrijstelling voor de les willen," vervolgens daagt het meisje van de muizen hem uit tot een duel. Ik trek mijn wenkbrauw op, dit gaat ze echt nooit winnen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:12 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Beaudine Nicole Rivera.
    Do not be afraid, but I screwed up half your life.

    mijn zachte kant laten zien.
    Ik meen wat ik zei, ook al zou niemand vertrouwen in me hebben, net zoals het meisje in de rolstoel
    achter mij. Voordat hij ook al maar antwoord geeft pak ik mijn godenzwaard en haal de hoes
    ervan af. 'Wil je zwaardvechten? Of wil je wapenvechten?'

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:15 ]

    LEVI ACKERMAN



    Het kost me moeite niet met mijn ogen te gaan rollen, op het moment dat iemand mij uitdaagt en iemand anders denkt er ook even vandoor te kunnen gaan. Blijkbaar hebben ze dus niet door dat ik 1) zo'n beetje ben geboren met een zwaard in mijn hand, doordat dat de manier was waarop ik kon overleven en 2) dat ze hier met een docent te maken hebben en niet met de eerste de beste brugmug op de gang.
    'Eigenlijk zou ik dat liever niet willen vragen, maar zwaardvechten in een rolstoel is een onmogelijke opgave, dus als het zou kunnen, zal ik graag een vrijstelling voor de les willen.'
    Ik knik even.
    'Dat klinkt aannemelijk. Helaas mag ik niet zelf uitmaken wie er vrijstelling krijgt en wanneer jullie vrij krijgen. Zitten dus, beiden. Vandaag behandelen we enkel wat theorie, dus je zult nog geen zwaard in je handen krijgen. Dit zodat de niet zo getalenteerden onder ons niet hun klasgenoten in Europa's grootste kebabhap veranderen. Ik stel dus voor dat jij deze les gewoon oplet en vervolgens met de directeur vrijstelling regelt voor dit vak. Is je vraag zo beantwoord?'
    Ik kijk haar even aan en ontspan mijn blik iets, om toch nog enigszins te laten merken dat ik haar houding kan waarderen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vale Nihil


    Snel rende ik de grote zaal binnen, de ceremonie was al begonnen, shit! Snel ging ik aan de Slytherin tafel zitten, "Hey..." zei ik tegen Draco die naast Patty zat. Ik kan nooit pijlen hoe hij me vond, de ene keer was hij super gemeen, de andere keer was hij normaal. Toch probeer ik altijd aardig tegen hem te zijn, hopend dat het gepest ooit ophoud. Ik ging op het enige vrije plekje zitten, naast hem, ik wou wel aardig tegen hem zijn maar ik hoef ook niet naast hem te zitten! Ik keek even naar beneden, nog steeds geen schaduw...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Victoria Adelaide Kane
    ''Im the queen of Scotland''

    En dan is het mijn beurt, ik val de les binnen en kijk verontschuldigend de menigte in de klas rond.
    Ik loop op de meester af en buig even. 'Aangenaam, Victoria Kane. Kroonprinses van Schotland.'
    Ik loop naar een vrije plek en leg mijn benen over elkaar. Dan kijk ik geïnteresseerd naar de meester.
    'Je mag met mij wel een duel aan?'

    Beaudine Nicole Rivera.
    Do not be afraid, but I screwed up half your life.

    'Een klein potje kan toch wel, meester? Of ben je bang dat je zou verliezen van een klein prinsesje?' Uitdagend loop ik rondjes om hem heen. 'Zo nee? Bewijs het!' Ik glimlach en leun op mijn zwaard. 'Dan hebben we gewoon nu vrij toch?' Ik lik mijn tanden en ga voor hem staan. 'Ik vraag het nog 1 keer, duelleren?' Ik merk niet eens het meisje dat een beetje te zacht praat achter in de klas op, te druk met de meester uitdagen en van hem winnen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 19:13 ]



    Mimmi Bergen • Daughter of Neptune

    Zowel ik als Beaudine als dat meisje zo heet, krijgen onze antwoorden.
    "Dat klinkt aannemelijk. Helaas mag ik niet zelf uitmaken wie er vrijstelling krijgt en wanneer jullie vrij zijn. Zitten dus, beide," zegt hij in mijn ogen redelijk streng. Ik blijf zitten, wat logisch is want ja ik leef in een rolstoel waar ik bijna altijd op zit. Behalve tijdens het douchen en tolietbezoeken ben ik uit die stoel. Het volgende deel van de antwoord is overduidelijk aan mij bedoeld aangezien ik vrijstelling wou en dat nog steeds wil.
    "Vandaag behandelen we enkel wat theorie, dus je zult nog geen zwaard in je handen krijgen. Dit zodat de niet getalenteerden onder ons niet hun klasgenoten in Europa's grootste kebabhap veranderen. Ik stel dus voor dat jij deze les gewoon oplet en vervolgens met de directeur vrijstelling regelt voor dit vak. Is je vraag zo beantwoord?". Hij kijkt mij nog redelijk ontsnappen aan. Ik knik vervolgens.
    "Ja, meneer, ik zal dan na mijn lessen een vrijstelling vragen,". Vervolgens komt er een klasgenoot binnen die blijkbaar van adel is en gaat Beaudine door met de docent uit te dagen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    LEVI ACKERMAN



    Ik hoor het meisje in de rolstoel nog iets zeggen, maar iemand anders probeert blijkbaar wanhopig mijn aandacht te trekken. Het prinsesje begint rondjes om mij en het bureau heen te lopen. Iets dat ik zwaar irritant vindt, maar ik laat het niet merken.
    'Zeg, heb jij überhaupt het school regelement doorgelezen, prinsesje?'
    Het laatste kwam er wat spottend uit. Hee, dat moet kunnen, vind ik. Zij is immers degene die mij uitdaagt. Als ze het verbaal al niet eens aan kan, dan hoef ik niet eens mijn zwaarden op te pakken. Ondertussen komt een ander meisje de les binnen vallen. Fan-tas-tisch. Wat hebben prinsesjes met mensen op hun zenuwen werken. Zijn ze allemaal zo omhoog gevallen? Christa was anders aardig oké.
    'Goedemorgen. Jullie mogen volgende les wel met elkaar duelleren, als jullie zo graag willen pochen met jullie fantastische vaardigheden als bekwaam zwaardvechter. Of nog beter, jullie doen het buiten mijn les, want dan ben ik tenminste niet verantwoordelijk voor schrammetjes op jullie koninklijke, perfecte gezichtjes.'
    Ik neem aan dat de toon hiermee wel aardig is gezet.Ik duld geen omhooggevallen zieltjes.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:30 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eärlindë Séregon Greenleaf
    Mijn vader moest mij naar de kostschool brengen omdat ik mij voor het eerst in mijn leven had verslapen en de bus had gemist, hij was hier duidelijk niet zo blij mee maar het was de eerste keer en dit zou ook de laatste keer zijn dat had ik hem beloofd, ik had les van Levi waar ik nu nadat ik mijn spullen op mijn kamer had gelegd snel naar toe rende hopelijk vond hij het niet erg, zachtjes deed ik de deur open en achter mij weer dacht. 'Het spijt me dat ik te laat ben,' zei ik tegen hem ik hoorde hem nog iets zeggen tegen een leerling maar wist niet precies wat in iedergeval zag hij en een paar andere leerlingen er niet al te vrolijk uit.

    Draco Malfoy
    'Hey...' hoorde ik iemand zeggen ik draaide mij om en wilde hou je bek dicht zeggen toen ik merkte dat het Vale was ik zette een van mijn liefste glimlachjes op, nu zal ik Patty eens laten voelen dat ik haar niet leuk vind. Ze keek even naar beneden maar mijn blik bleef haar recht aankijken. 'Fijne vakantie gehad Vale?' zei ik, ik probeerde zo lief mogelijk te klinken, ik knipoogde snel naar haar, vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Patty die naar de tafel aan het staren was, mooi. Voordat Vale antwoorde op mijn vraag pakte ik snel mijn mobiel en pakte ik de telefoonnumer van ivy ik stuurde haar een berichtje. Hey meisje,
    Hoe gaat ie met jou? fijne vakantie gehad?
    x D

    Ik verstuurde het bericht en keek weer naar Vale.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:54 ]