• Hier inschrijven, en info: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911
    Je moet je eerst ingeschreven hebben, dan pas kun je meedoen.
    Hier is het speeltopic.
    Veel schrijfplezier!
    We beginnen bij een normale eerste schooldag.


    Never grow up, it's a trap.

    Cat

    Ik rende achter het meisje aan.
    'Wacht!' riep ik. Ik ging voor haar uitlopen.
    "Luister, het spijt me echt dat ik je negeerde. Ik weet hoe irritant dat kan zijn. Maar ik moest even voorkomen dat iemand een paar honderd mensen ging vermoorden.
    Dus sorry. gave piercing trouwens.'
    Ik keek bewonderend naar het ringetje in haar neus.
    'Maar goed, ik heb vanavond geen plannen en jij lijkt me chill, dus om zeven uur pizza bestellen? Super, dat is tof van je.' Zonder op haar antwoord te wachten liep ik weg. Dat meisje, daar wou ik wel vrienden mee worden.
    Alleen krijg ik een donkerbruin vermoeden dat ze een vampier is.

    Ik snelde naar Rumple, Jo en het meisje dat blijkbaar graag mensen doodt. Ik wou wel weten wat Jo's en Rumple's reacties zijn. Ik hoop dat ze niet boos zijn, en ik hoop vooral dat ik tot Jo heb kunnen overtuigen niet mee te doen om mensen te vermoorden,
    want ik weet dat ze beter is dan dat. Ik struikelde over iemands been en vloekte. Ik was zo bang dat Jo zou zeggen dat ze het deed.
    Ik zou niet bang zijn voor haar dat er iets met mij gebeurd, eerder dat ze het slechte pad opgaat en precies zoals haar vader wordt. En dat lot verdient niemand.
    Ik kwam bij ze aan. plotseling bedacht ik dat dit nog maar de eerste dag is.
    Een ding is zeker: Op deze school wordt het in iedergeval niet saai.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 20:17 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Daphne Topanga Fairy
    >< De nieuwe leraar ><

    Ik liep op mijn super stars de school binnen, in mijn handen heb ik vele mappen
    en in mijn rol koffer zitten mijn eigen eigendommen, natuurlijk heb ik nog vele
    andere dingen in mijn auto staan, maar dit is een begin. Ik liep naar boven waar ik
    om me heen keek en de leerlingen in me opnam, en toen op dat moment botste
    ik tegen een man die kleiner is dan mij. 'O sorry.' Snel pakte ik de mappen weer,
    maar die gleden op nieuw uit mijn handen, wat een enorme kluns.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 20:31 ]


    ~

    Odette Beatrix Noordhof




    'Lieverd, slijm nooit bij een vampier, dat is gewoon een les.' Het meisje vroeg me net op pizza en wilde blijkbaar vriendinnen worden, maar
    ik was niet dat soort typen vriendin. Ik was een vriendin die je niet boos moet maken, want dan vermoord ik je gewoon. Ik ben een gestoorde
    gek, laat ik het zo maar zeggen. Ik grinnikte en liep achter het meisje aan. 'Als je jezelf echt wil bewijzen, kom dan met mij mee, vanavond. We
    gaan iets onmogelijks doen op mijn eerste dag, heerlijk toch!'

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 20:42 ]


    ~

    Cat

    'Als ik een ding niet doe, is het slijmen,' zeg ik. 'Ik meende het namelijk van dat ringetje. Als ik het niet mooi vind, zeg ik dat gewoon.'
    Ik meen het ook echt. Vooral omdat het een beetje ghotic is, en ik hou wel van zwart. Dit meisje probeerde me blijkbaar uit te dagen.
    Ze dacht nu vast dat ik terugging krabbelen om iets 'onmogelijks' te doen, maar ik hield wel van een beetje avontuur.
    Zolang ik geen mensen vermoorde of pijn deed, hield ik wel van een beetje slecht zijn. Vroeger was ik ook de kat die de leidster was en naar niemand luisterde.
    Ik huil bijna noot, dus dat meisje dacht vast omdat ik een traan had laten vallen een huilebalk ben.
    Echt niet, en dat zou ik bewijzen ook. Ik moet alleen heel soms huilen als ik aan mensen vertel hoe mijn vader is gestorven moet .
    De laatste keer dat ik huilde was ongeveer een jaar geleden.
    Ik slijmde ook niet bij Jo. Ik meende elk woord wat ik zei. ze is te slim om dit te doen...
    Toch?
    Ik weet het ineens niet meer zo zeker. Maar Jo is een sterk meisje, dus ze kan wel opboksen tegen het kwaad.


    Never grow up, it's a trap.

    Odette Beatrix Noordhof



    'Dus, zou ik je mijn leven laten zien?' Ik wachtte ook niet op een antwoord van haar af en wees toen
    op een ongeval. 'Dat is de nieuwe leraar met nog een leraar en kijk wat er gebeurd, die juf vind
    zichzelf vast klunzig bezig, maar dat is ook de waarheid.' Ik grinnik en loop op de leraren af, maar
    wat iedereen verwacht zou kunnen hebben, ik loop ze straal voorbij. Alsof ze er niet zijn grijns ik gemeen.
    Wanneer het blijkt dat ze mij ook niet zien zorg ik dat de vrouw weer al haar mappen laat vallen nadat ze ze allemaal
    weer heeft. 'Ha', fluister ik in de verte, mijn wraak kan nu nog niet zo groot zijn...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 20:46 ]


    ~

    LEVI ACKERMAN
    × Teacher × Swordsman × Shingeki no Kyojin ×


          Weet je wat? Ik denk al helemaal niks meer. Ik, Levi, geef het op. Serieus, mensen willen gewoon niet dat ik ergens kom! Ik ben nog niet eens halverwege, wanneer iemand tegen me opbotst. Ik weet nog net mijn evenwicht te bewaren, zodat ik niet languit op de grond kom te liggen, maar het scheelt weinig.
          'Let eens op waar je loopt,' zeg ik op een redelijk onvriendelijke toon.
    De persoon die tegen me opgelopen is, is druk bezig met het oprapen van haar mappen. Ondertussen biedt ze nog haar excuses aan, maar dat laat me koud. Net op het moment dat ze de mappen allemaal vast heeft, laat ze ze weer uit haar handen glijden. Kluns. Het lijkt er wel op dat dit geen doorsnee leerling is. Ze lijkt me zelfs überhaupt geen leerling, gezien de mappen.
          'Misschien moet je een tas kopen om die dingen in te stoppen.'
    Tot zover mijn fantastische advies, geserveerd met een portie sarcasme. Ik heb hier gewoonweg geen tijd voor.
          'Maar neem me niet kwalijk, ik heb werk te doen.'
    Met die woorden vervolg ik mijn weg naar het kantoor van het schoolhoofd. Ik ben oprecht benieuwd welk schepsel zo mijn "rust" weer gaat verstoren. Zouden ze er soms een sport van hebben gemaakt om me zoveel mogelijk dwars te zitten vandaag? Het belooft in ieder geval weinig goeds voor de rest van het jaar.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Daphne Topanga Fairy
    >< De nieuwe leraar ><

    Ik negeer het meisje dat grijnzend langs me loopt en er daarna voor zorgt dat ik ze opnieuw laat vallen, het
    liefst zou ik haar nu even willen bevriezen. Wanneer ik de hoek omloop gaat het meisje bij de deur staan,
    'nu is het u beurt meneer.' Ze wijst met haar vinger overal heen en het lijkt alsof zei Ackerman bestuurt.
    Ik zie nog, wanneer ik op haar afloop, dat ze ervoor zorgt dat Ackerman heel het bureau van de directrice
    leeg haalt, want alles ligt ernaast. Het meisje schrikt niet als ik haar nader, maar grinnikt en kan niet stoppen
    met lachen. 'Mag ik vragen waar je mee bezig bent jongedame?'


    ~

    LEVI ACKERMAN
    × Teacher × Swordsman × Shingeki no Kyojin ×


          Gelukkig kom ik verder niemand meer tegen. Ik loop naar het kantoor en klop daar aan. Op het moment dat de stem achter de deur mij verteld dat ik binnen mag komen, duw ik de deur open en stap naar binnen. Kort werp ik een blik over mijn schouder. Ik meen nog iemand te zien staan, maar schenk er verder geen aandacht aan. Ik loop vervolgens naar het bureau toe, terwijl ik in mijn tas begin te graven, op zoek naar de absentielijst. Het scheelt dat deze ergens bovenop ligt, dus het kost me niet heel veel tijd om het ding te vinden.
          'Dit zijn de leerlingen die niet op zijn komen dagen. Ik heb ze verteld dat ze om vier uur vanmiddag verwacht worden om na te blijven,' leg ik uit.
    Wanneer ik de lijst enkel wil overhandigen, lijkt mijn arm te verstijven. Wat is dit dan weer? Ik probeer mijn hand, die zich balt tot een vuist, te ontspannen, maar ik heb er geen controle meer over. Mijn arm beweegt zich eerst mijn kant op. Met op elkaar geklemde kaken probeer ik het tegen te gaan, zonder succes. Het volgende moment strekt mijn arm zich uit en veegt het alles, maar dan ook echt alles, van het bureau af. Pas daarna krijg ik de controle over mijn arm weer terug. Het schoolhoofd kijkt me nogal vreemd aan. Wat moet ik hier nu in vredesnaam op zeggen?
          'Ik ben misschien niet de meest populaire docent hier,' zeg ik dan maar.
    Het schoolhoofd zegt verder niets en neemt de lijst van mij over. Ik begin maar wat spullen terug te leggen op het bureau, omdat ik het moeilijk kan laten liggen. Ondertussen werp ik een blik over mijn schouder en merk dan op dat de persoon die ik zonet zag er nog steeds staat. Mijn collega, die me zonet nog bijna omver liep, staat er ook bij. Ik krijg de indruk dat het meisje iets te maken heeft met wat er zonet is gebeurd. Fijn. Zowel mijn hoofd als mijn lichaam zijn hier niet veilig. Maar ik weiger me eraan over te geven. Ik heb wel voor hetere vuren gestaan. Als zij echt zo graag willen vechten, dan zal ik ze eens laten zien dat ik geen mietje ben.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Odette Beatrix Noordhof



    Ik grinnik, met lerares erbij of niet. Ik moet kei hard lachen. 'Sorry meneer!' Ik liet hem zwaaien en rende dan weg.
    Ik was niet bang voor hem, ik had vampier snelheid. Ik kon desnoods op het dak wandelen en ik denk dat ik zo ook op
    de nablijf lijst sta, maar ik heb smoesjes voor de hand. 'Komt u nog, of bent u bang?'


    ~

    Vale Skia Nihil
    "I am a Shadow of a Girl"



    Ik laat alles over me heen komen, ik ga niets doen, ik laat alles gebeuren, ik laat alles zoals het is.
    I have nothing like past, nothing like today, nothing like future...
    Ik werd boos van mezelf, waarom heb ik het laten gebeuren? Waarom? Waarom heb ik het toegelaten? Waarom, waarom ben ik ik?
    Ik balde mijn handen tot vuisten, waarom? Waarom ben ik ik? Wat is er mis met mij?! Waarom overkomt mij dit? Waarom...?
    Ik stelde vragen waar ik zelf nooit antwoord op zou kunnen geven, de mensen die het doen, die wel.
    Maar Draco, die gaat het ontkennen, Jessie, die gaat het alleen maar meer doen, en mijn pleegmoeder, ik denk dat zij alleen maar meer van me af gaat pakken... Waar ben ik veilig? Alweer zo'n vraag waar ik eigenlijk geen antwoord op kan geven, een verschrikkelijke vraag, dat wel...
    "Waarom heeft u dat gedaan!?" ik voelde de tranen in mijn ogen prikken, waarom had ze het van me afgepakt, iets wat kostbaar is... Een schaduw, je beste vriend! "Nu zal je nooit meer in de spotlight staan! Nu zal je nooit meer gelukkig zijn, nooit meer in de zon kunnen staan!" zegt ze dreigend, "Je bent je eigen schaduw..." ze kijkt even naar buiten, "En ja, je hebt geen schaduw meer maar na je 16de verjaardag word het erger, je word je eigen schaduw, je verdwijnt in de zon..." ik kijk haar geschrokken aan, dat kan ze niet menen!
    Ik keek naar mezelf, ik ben nu ongeveer 2 maanden 16, het is er al, al best erg. Ik ben al gewoon vaag als ik in de zon kom, dat is gebeurt in ongeveer 5 dagen, 5 dagen geleden was het alleen mijn schaduw, nu ben ik aan de beurt.
    Ik voelde een golf van woede door me heen gaan, verdriet, dat zo lang binnen is gebleven tot het woede geworden is...
    Ze moeten voelen, voelen wat ze eigenlijk doen, voelen wat voor pijn ze me doen, voelen wat... voelen wat ik voel... zouden ze dan ophouden? Ophouden me voor gek te zetten, mij gevoelens te kwetsen, me uit te schelden. Maar eigenlijk, het boeit me niet meer zoveel, ze doen maar, ik ben het gewend, het doet geen pijn meer. Laat het maar over je heen komen, laat je jezelf maar uitschelden, laat hun maar die voldoening krijgen dat ze iemand pijn hebben gedaan. Het doet toch geen pijn meer dus wat maakt het uit? Wat maakt het uit om elke dag zwart gemaakt te worden, elke dag voor gek gezet te worden, elke dag wetend dat er weer met je gespeeld word... Laat het toe, doe wat ze willen, houd het dan op? Of word het erger? Ik doe mijn ogen open en sta op, hier wil ik nu even niet zijn...
    Ik ren door de gangen, weg uit Zweinstein, even naar Quizlet, misschien is het daar beter. Ik ren langs de donkerste gangen, daar staat het, een mooie deur, te aanlokkelijk om er niet achter te kijken. Langzaam loop ik erheen, en doe hem open, ik zie een normale kamer. Een kast, een bed, niets bijzonders. Wel extreem netjes, zo netjes zou ik het niet kunnen hoor! Ik doe de deur achter me dicht en loop verder de kamer in, zo'n iemand heeft toch ook geheimen? Ik kijk wat rond, wel een mooie kamer...

    (Voor de mensen die niet weten welke kamer ik bedoel, deze kamer is van Levi)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    LEVI ACKERMAN
    × Teacher × Swordsman × Shingeki no Kyojin ×


          'Sorry meneer!'
    Opnieuw voel ik hoe ik de controle verlies over mijn arm. Ik probeer nog tegen het gevoel te vechten, maar het heeft weinig effect. Ik word gedwongen te zwaaien naar het meisje dat wegrent. Wat laf, vluchten. Ik besluit er verder geen aandacht aan te schenken en richt me weer op het schoolhoofd, die nu eindelijk lijkt te begrijpen wat er precies aan de hand is.
          'Ik pak haar nog wel aan bij het nablijven.'
    Met die woorden pak ik de lijst weer terug en loop ik het kantoor uit. De gangen zijn nagenoeg verlaten op dit moment. Iedereen zit waarschijnlijk in de les. Op een rustig tempo loop ik richting het bord met de mededelingen. Ik hang het lijstje ertussen, zodat iedereen kan zien wie er na moeten blijven. Dan kunnen die snotapen in ieder geval niet beweren dat ze van niets wisten. Ik loop vervolgens verder door de gang, op weg naar buiten. Ik heb nog altijd tijd voor een kopje thee, maar ik heb er weinig zin in om nog langer in dit gebouw te zitten. Dus besluit ik gewoon naar mijn appartement te gaan om daar even te rusten. Daar weet ik zeker dat niemand mij zal storen. Niemand weet immers waar ik woon. Of er moet één of ander kind zijn met een stalkgave. Het zou me eigenlijk niet eens moeten verbazen als dat echt zo zou zijn. Maar ik ga er niet vanuit. Wie gaat er nu voor zijn lol docenten stalken?
          Wanneer ik een voet buiten de deur zet, hoor ik iemand uitdagend naar mij roepen. Het is hetzelfde meisje als daarnet en blijkbaar vraagt ze of ik bang ben. Ik schud onwillekeurig mijn hoofd. Die snotapen moesten eens weten. Ik draai me haar kant op en kijk haar enkel met mijn niets verhullende blik aan.
          'En dat zegt de persoon die het zonet op een rennen heeft gezet,' zeg ik, zonder ook maar enige emotie te laten weerklinken in mijn stem.
    Vervolgens draai ik mijn rug naar haar toe en begin ik te lopen. Weg van haar. Weg van de school. Ja, ze kan mijn bloed sturen, maar wat wilt ze ermee bereiken? Ik heb haar nu toch al de rug toegekeerd.




    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 11:01 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Beaudine Nicole Rivera.
    Do not be afraid, but I screwed up half your life.

    Snel schreef ik een boodschap aan Jupiter, iets wat alleen de populaire
    meiden weten en straks ook Jupiter. Dat vervloekte kreng gaat in de toekomst
    mijn leven verpesten, dat weet ik zeker. Daarom ben ik haar altijd 1 stap voor.
    Ik schreef dit bericht:

    Aan Jupiter,
    Bewandel het dodenrijk, je thuis.
    We brengen je met alle liefde terug, ga voordat wij het doen.
    We verpesten in 1 klap je leven, wees altijd gesteld waar en hoe dan ook...
    Vertel dit aan niemand.
    Alvaakbar ban-ban-bar

    Groetjes de hekserinnen
    Om mijn woorden kracht bij te zetten schreef ik het
    met bloed en liet het opdrogen, toen stopte ik het in het kluisje en daarna zette ik
    een ruit op het kluisje
    van haar. Daarna liep ik weg, en ik wist zeker dat niemand me had gezien. Ik kreeg
    namelijk hulp van een heel speciaal iemand... 'Het is gelukt dames, operatie VERVLOEK
    JUPITER gaat van start.'

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 22:20 ]

    Jupiter Stephanie Demeter


    ||Jupiter||Daughter Of Persephone||God Of Hell
    Ik heb blijkbaar Avan opgegeven en loop nu naar mijn kluisje, waar een rode ruit opstaat.
    Ik ben wel nieuwsgierig wat dit te betekenen heeft en doe snel mijn kluisje open, dan
    zie ik een envelop liggen, maak hem open, lees het berichte en schrik.
    Aan Jupiter,
    Bewandel het dodenrijk, je thuis.
    We brengen je met alle liefde terug, ga voordat wij het doen.
    We verpesten in 1 klap je leven, wees altijd gesteld waar en hoe dan ook...
    Vertel dit aan niemand.
    Alvaakbar ban-ban-bar

    Groetjes de hekserinnen


    'Wat heeft dit te betekenen, mompel ik geschrokken en volgens mij iets te hard, ik laat die ruit
    zitten en loop naar... ohm... niemand? Ik heb geen vriendinnen. Ik ben helemaal alleen op een
    school die ik niet ken, leuk dit. Ik ga zitten in een hoekje en sis wat misschien alleen hoorbaar is
    door Beaudine en haar vriendinnen die van 4 meter afstand mij volgen
    'ik ga dit gewoon niet serieus nemen.'


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Joey Tribianni --> Leraar

    Na een lange tijd te hebben gewandeld kom ik aan bij de school. Ik wandel binnen, door de gangen. Ik zoek een kamer met "Joey Tribianni" op, maar vind deze niet. Ten einde raad loop ik een willekeurige kamer binnen. Er staat een blondharig meisje. "Euhm... Excuseer me, weet u waar de directeur/directrice is?" Ik draaide een wereldbol rond en zet mijn vinger op een random plek. Uruguay. "Ik ben een nieuwe leraar, trouwens." Ik kijk rond in de kamer. "Weet je van wie deze kamer is? Ze is nogal... Netjes." Ik bekijk haar. Ze was echt wel een hottie, maar veel te jong voor mij. Ze deed me een beetje denken aan... Phoebs. Phoebe Buffay om volledig te zijn. Wat was het toch lang geleden dat in haar had gezien. Sinds mijn carrière als leraar ben ik veel asocialer geworden. Als acteur ging het vele beter. Het meisje leek me verlegen, ondanks haar schoonheid.

    Sorry dat het niet lang genoeg is maar ik ga nu even kaarten xD

    (het meisje in de kamer is JoSnape)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 22:32 ]

    Dominique Annabelle Smith
    opening song


    MY HEART IS A GHOST TOWN
    Wanneer ik net mijn haar borstel krijg ik in 1 blik iets wat ik nooit eerder heb meegemaakt, ik krijg een bevel.
    Door wie en wat ik er mee aanmoet is lichtjes duidelijk, iemand vervloekte een meisje en nu moet ik dat voor elkaar
    maken. De uitverkorenen is blijkbaar ene Jupiter. Ook al wil ik niet, wanneer
    de woorden zijn uitgesproken en ik heb geen keuze meer. 'Sorry Jupiter,
    ik moet.' Ik leg de borstel neer en loop weg. Dan ga ik opzoek naar het meisje met de naam Jupiter,
    ze zit daar in een hoekje met dat briefje. Ik begin makkelijk, ik duw haar en geef haar een bloedneus. Het drupje
    komt terecht op de woorden: Hoe dan ook. Dat moet toch wel een goede hint zijn? De woorden galmen door
    mijn hoofd, ik moet een meisje vermoorden... Wanneer ik klaar ben ga ik gemakkelijk weer weg, niemand heeft me
    toch gezien! Ik ben een geest! Zelfs degene die geesten kunnen zien zien me niet... Misschien Odette dan...

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 13:22 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'