• Kijk hier of jij een hap verdient! En, wie van jullie zal voor eeuwig leven? (:
    Ik ben van plan iets dergelijks voor elk boek te maken dus als je het leuk vond, hou het zeker in de gaten!


    Wordt jij meester van de dood?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 12:09 ]


    I wanna be a wizard!

    Haha, aan de hand van de antwoorden had ik toch wel een paar fout, maar ach, volgens de quiz mag ik een hapje nemen. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Damn helemaal goed :D


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jezus Christus die quiz is moeilijk. Het is ook al jaren geleden dat ik de boeken nog gelezen heb, maar ik heb soms toch even serieus moeten nadenken. Maar yey, ik ben blij dat ik een hap verdiend heb!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Patholoog schreef:
    Haha, aan de hand van de antwoorden had ik toch wel een paar fout, maar ach, volgens de quiz mag ik een hapje nemen. ^^


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Nomnomnom ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha ik zag de titel van het topic en ik wist dat het een quiz van jou was. :')

    *nu ga ik de quiz doen*

    Oké ik heb zeker de helft fout. Ik moet echt het boek weer eens gaan lezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh, ik mag happen ^^ uit een steen?

    Ik vond de quiz erg leuk btw. Niet van die über moeilijke vragen, heb af en toe echt zitten nadenken. Kudo dus
    :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Oeh, ik mag happen ^^ uit een steen?

    Ik vond de quiz erg leuk btw. Niet van die über moeilijke vragen, heb af en toe echt zitten nadenken. Kudo dus
    :Y)


    :O Oh shit, ik ben vergeten een kudo te geven! Brb.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik mag happen en super originele quiz!


    Queer zijn is gewoon alles

    Een tweede quiz!

    Zou de basilisk jou sparen?


    I wanna be a wizard!

    Hier is een derde quiz over Harry Potter en de Gevangene van Azkaban!

    Wordt jij in Azkaban geplaatst?


    I wanna be a wizard!

    Twee keer voldoende!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Had ik het toch nog goed gedaan, voel me best wel slim.

    Na 3 quizzen leef ik nog steeds! Yay!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben echt een onverbeterlijke potterhead haha, nog geen enkele fout gemaakt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.