• Kijk hier of jij een hap verdient! En, wie van jullie zal voor eeuwig leven? (:
    Ik ben van plan iets dergelijks voor elk boek te maken dus als je het leuk vond, hou het zeker in de gaten!


    Wordt jij meester van de dood?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 12:09 ]


    I wanna be a wizard!

    Ooh, leuk! Alle drie gehaald, haha. Ik ben benieuwd naar de volgende!

    Ik dacht alleen dat vraag 9 van de derde quiz een strikvraag was, omdat Remus met Sirius op school zat en hem dus als eerste op Zweinstein zag, maar helaas. Ik voelde me vet slim ):


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Antigone schreef:
    Ooh, leuk! Alle drie gehaald, haha. Ik ben benieuwd naar de volgende!

    Ik dacht alleen dat vraag 9 van de derde quiz een strikvraag was, omdat Remus met Sirius op school zat en hem dus als eerste op Zweinstein zag, maar helaas. Ik voelde me vet slim ):


    Oww daar heb je een punt, zo had ik er nog niet over nagedacht. Je bent geniaal! c:
    Nu voel ik me dom haha, misschien dat ik die vraag best een beetje aanpas.


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    (...)

    Oww daar heb je een punt, zo had ik er nog niet over nagedacht. Je bent geniaal! c:
    Nu voel ik me dom haha, misschien dat ik die vraag best een beetje aanpas.


    Ach, je kan er "in dit boek" oid bijzetten, maar ik denk dat de meeste mensen wel snappen wat je bedoelde, hoor!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Antigone schreef:
    (...)

    Ach, je kan er "in dit boek" oid bijzetten, maar ik denk dat de meeste mensen wel snappen wat je bedoelde, hoor!


    Hopelijk, ik heb het aangepast naar 'dit jaar', zo zal het vast wel duidelijk genoeg zijn.


    I wanna be a wizard!



    Zo, dat zijn degenen die al bestaan! Omdat ik het heel leuk vind begin ik nu met een vierde over (rara) Harry Potter en de Vuurbeker!


    I wanna be a wizard!

    Ziezo, hij is er! Naar mijn mening de moeilijkste tot nu toe, wat vinden jullie?

    Komt jouw naam uit de Vuurbeker?


    I wanna be a wizard!

    Alleen bij de derde quiz heb ik het niet goed gedaan.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 16:40 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Founder schreef:
    Ziezo, hij is er! Naar mijn mening de moeilijkste tot nu toe, wat vinden jullie?

    Komt jouw naam uit de Vuurbeker?


    De vraag over de bijziendheidsbezwering was erg lastig haha, desalniettemin nog steeds alles goed


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dratini schreef:
    (...)

    De vraag over de bijziendheidsbezwering was erg lastig haha, desalniettemin nog steeds alles goed


    Wauw, goed bezig. Nu proberen bij de Orde van de Feniks toch een vraag te verzinnen die jou kan verslaan. c:


    I wanna be a wizard!

    Hij was lastig, maar ik mag meedoen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Founder schreef:
    (...)

    Wauw, goed bezig. Nu proberen bij de Orde van de Feniks toch een vraag te verzinnen die jou kan verslaan. c:


    I like a challenge


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jouw quizzen zijn echt onwijs leuk! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    Jouw quizzen zijn echt onwijs leuk! ^^


    Oh, fijn om te horen, dankjewel! ^^


    I wanna be a wizard!

    Ik had nooit gedacht dat ik deze template ooit zou gebruiken, maar nu was het gewoon echt te verleidelijk c;

    Ontsnap jij uit de klauwen van Omber?


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Ik had nooit gedacht dat ik deze template ooit zou gebruiken, maar nu was het gewoon echt te verleidelijk c;

    Ontsnap jij uit de klauwen van Omber?


    het is je gelukt )':
    ik had een vraag fout. damn ik twijfelde zo erg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.