• Hier kunnen we bespreken wanneer er bijv. vakanties zijn, en wat we gaan doen.
    Hier kun je je inschrijven: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911

    En hier begint het avontuur: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178912&page=last&message=232#


    Never grow up, it's a trap.

    JoSnape schreef:


    Yes, ik heb een heel lang bericht gestuurd, ik had echt best heel veel inspiratie! xD
    (8707 letters, 1641 woorden)


    Officieel tel ik zelf songteksten en sms en eventuele vertalingen, soms zelf de opmaak, niet mee tellen in het woord aantal.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 19:05 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Cicatrice schreef:
    (...)

    Officieel tel ik zelf songteksten en sms en eventuele vertalingen, soms zelf de opmaak, niet mee tellen in het woord aantal.

    Euhm dan zal het ongeveer 200 woorden minder zijn, of misschien 100, Alsnog veel xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)
    Euhm dan zal het ongeveer 200 woorden minder zijn, of misschien 100, Alsnog veel xD


    Nou ja, euhm niet gemeen bedoeld hoor, maar dat is best logisch als je grotendeels of helemaal zonder andere mensen van de RPG speelt. Dan zou ik ook zo snel tegen de 1000 woorden aanzitten.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Cicatrice schreef:
    (...)

    Nou ja, euhm niet gemeen bedoeld hoor, maar dat is best logisch als je grotendeels of helemaal zonder andere mensen van de RPG speelt. Dan zou ik ook zo snel tegen de 1000 woorden aanzitten.


    Same same haha.

    Ik ga vanavond weer posten hoor c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Is er iemand waar ik Francisco naartoe kan sturen of die naar Francisco wilt? Hij bijt niet, niet hard tenminste..


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Levi staat open ^^ Hij heeft vrij weinig te doen, al staat er nu ook iemand anders bij hem.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Levi staat open ^^ Hij heeft vrij weinig te doen, al staat er nu ook iemand anders bij hem.


    Misschien dat Levi hem in de gangen ziet en naar hem toe gaat dat hij ook verwacht dat hij komt nablijven omdat hij niet bij de les was, na zijn gesprek of course? :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Is er iemand die het geweldige tweetal, bestaand uit Iphigeneia en Genoveva, wilt joinen? Ze hebben wat entertainment nodig ^^

    @Trouwens, Levi gaat toch niet vragen of Ivy moet nablijven? c:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 20:28 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Cicatrice schreef:
    (...)

    Misschien dat Levi hem in de gangen ziet en naar hem toe gaat dat hij ook verwacht dat hij komt nablijven omdat hij niet bij de les was, na zijn gesprek of course? :3


    Aah, dat is wel een goeie c: Hij moet toch nog de absentielijst doorgeven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Aah, dat is wel een goeie c: Hij moet toch nog de absentielijst doorgeven.


    Haha, dan wacht ik wel eventjes af :Y)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Opnieuw; wie wilt er met Iphigeneia en Genoveva komen optrekken/desnoods naar de les lopen?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    Opnieuw; wie wilt er met Iphigeneia en Genoveva komen optrekken/desnoods naar de les lopen?


    Yush want beiden weten niet naar welke les ze moeten en ik neem aan dat de andere rollen niet willen dat de mooie dames nog meer lessen missen? :Y)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik ben even pokemon vangen hoor


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Ik ben even pokemon vangen hoor

    Net na mijn geweldige mention? pffffff


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Iemand waar Elisa naar toe kan?