• Hier kunnen we bespreken wanneer er bijv. vakanties zijn, en wat we gaan doen.
    Hier kun je je inschrijven: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911

    En hier begint het avontuur: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178912&page=last&message=232#


    Never grow up, it's a trap.

    Rivailles schreef:
    Wie bleven er trouwens allemaal na met zwaardvechten? Gezien Levi straks even een lijstje op gaat hangen met de na blijvers ^^
    Tijdens het nablijven zijn Cat en Hi van plan Levi dronken te voeren, dus als mensen zin hebben dat mee te maken of mee te doen, jullie zijn welkom ^^



    Eärlindë bleef geloofik ook na ;p

    Avan ook maar hij is sowieso niet op komen dagen
    Ariel is ziek dus ik weet het niet
    Jo blijft dus sowieso ook na


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Dus Cat, Jo, Eärlindë & Avan komen gezellig Levi dronken voeren nablijven, nice haha. Als er nog meer vrijwilligers zijn, be my guest. Hoe meer zielein, hoe meer vreugd. En hey, brengt alcohol mensen niet bij elkaar? ^^ Dus als je personage lonely is en vrienden nodig heeft, ik denk dat dit een uitgelezen kans is c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haha, en als je er niet bij bent maakt het niet uit, Jo heeft een leuk plannejte om alles door te vertellen


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Unrequited schreef:
    Mt^^ Ik heb vanaf nu Connor beschikbaar :3


    Ik heb zowel Genoveva als Francisco, beiden staan op pagina 8 :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Jongens, ik snap dat jullie enthousiast zijn en veel willen posten maar er zijn vandaag al 4 pagina's bij gekomen. Misschien kunnen we het allemaal wat rustiger aandoen, dan houdt iedereen het ook goed bij. (:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Iemand vior Earlinde of Rumple :p

    Rumple kan Jo betrappen op roken als je dat wilt?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Camhanaich schreef:
    Jongens, ik snap dat jullie enthousiast zijn en veel willen posten maar er zijn vandaag al 4 pagina's bij gekomen. Misschien kunnen we het allemaal wat rustiger aandoen, dan houdt iedereen het ook goed bij. (:


    Excuses, ik zie dit nu pas. Ik zal erop proberen te letten c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat heb ik allemaal gemist? Mag ik een samenvatting?

    Ik heb misschien een idee dat het wat langzamer gaat, er moeten 2 posts tussen zitten voordat jij weer mag posten.

    Lisadragonrider schreef:
    Wat heb ik allemaal gemist? Mag ik een samenvatting?

    Ik heb misschien een idee dat het wat langzamer gaat, er moeten 2 posts tussen zitten voordat jij weer mag posten.


    Of mensen moeten gewoon langere posts gaan schrijven ^^ Dan moet je sowieso langer wachten totdat je genoeg hebt om in je post te verwerken en totdat je tijd heb voor een goede post^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Misschien minimaal 200 woorden??


    Never grow up, it's a trap.

    BastetCat schreef:
    Misschien minimaal 200 woorden??

    200/250 lijkt me een goed begin, zeker omdat er al eerder iets van is gezegd. Gisteren zijn we gestart op pagina 4 (volgens mij) en we zitten nu al op 18...


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Volgens mij zit toch wel de helft al op tenminste 100/150 woorden nu, dus ik weet niet of het enorm veel uit gaat maken. Desondanks maakt het mij niet veel uit. Ik probeer überhaupt al de 200 aan te houden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misschien moeten we op het nieuwe speeltopic (die er al snel aan zit te komen), een paar regels vaststellen zodat iedereen het kan volgen en er ook langere posts zijn. Dit lijkt me het handigst voor iedereen.

    @Same, mijn eerste alinea zat al op 300 woorden...

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 9:18 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.