• Hier kunnen we bespreken wanneer er bijv. vakanties zijn, en wat we gaan doen.
    Hier kun je je inschrijven: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911

    En hier begint het avontuur: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178912&page=last&message=232#


    Never grow up, it's a trap.

    Mee eens c:
    Persoonlijk heb ik niet heel veel moeite met de hoeveelheid posts per dag, maar meer hoe snel de tijd hier soms gaat. Bijvoorbeeld dat opeens in een keer een bepaalde les al voorbij is enzo, terwijl niet iedereen de kans heeft gehad wat te doen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vind persoonlijk 200 woorden veel, ik zal wel proberen het zo uitgebreid mogelijk te doen.

    Lisadragonrider schreef:
    Ik vind persoonlijk 200 woorden veel, ik zal wel proberen het zo uitgebreid mogelijk te doen.


    200 woorden is niets, er zijn mensen heb ik gezien in oude speeltopics, die een post hadden van 1000 woorden.
    Ik erger mij er persoonlijk aan dat bijna iedereen ongeveer 50 woorden had eerst, nu proberen ze steeds meer wat helemaal prima is, en ik mijn best zat te doen om rond de 400 woorden te komen en er in de tussentijd alweer 3 á 4 pagina's bij waren gekomen.
    Maak gebruik van de omgeving, de emoties van je karakter, hun zintuigen en dat soort dingen. Niet enkel een zin met wat ze zeggen en dat: Ik lachte er om.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Lisadragonrider schreef:
    Ik vind persoonlijk 200 woorden veel, ik zal wel proberen het zo uitgebreid mogelijk te doen.


    Kijk anders gewoon naar hoe anderen het aanpakken met zulke lange posts. Zo heb ik het namelijk toentertijd ook geleerd. Het is een soort trucje dat je even onder de knie moet krijgen, het uitschrijven van gedachten en gevoelens. Op een gegeven moment wordt je er steeds handiger in en dan zit je zo op de 200 woorden. Vooral als iedereen dit doet. Als een personage namelijk meer informatie afgeeft, dan kun jij dat met jouw personage weer oppakken en erop reageren. Bijvoorbeeld door middel van lichaamstaal. Dat doe ik met Levi ook. Degene waar hij zonet mee aan het praten was veranderde zo nu en dan eens van houding, dus dan laat ik Levi erop inspringen door te gaan speculeren wat eraan de hand is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dankjewel voor de tips! (Y)

    Guys mijn laatste stuk is 805 woorden, zonder berichten. Maar zo erg hoef je ook niet door te slaan (':


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    Guys mijn laatste stuk is 805 woorden, zonder berichten. Maar zo erg hoef je ook niet door te slaan (':


    * slaat compleet door en schrijft een post van 1000 woorden *

    Nee oké, kidding haha. Mijn record is geloof ik nog altijd een woord of 600. Desondanks zou het eens tof zijn om een lange post te schrijven. Moet ik alleen wel even de inspiratie ervoor hebben, haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    * slaat compleet door en schrijft een post van 1000 woorden *

    Nee oké, kidding haha. Mijn record is geloof ik nog altijd een woord of 600. Desondanks zou het eens tof zijn om een lange post te schrijven. Moet ik alleen wel even de inspiratie ervoor hebben, haha.

    Hahahahaha! Lange posts zijn echt nice, daar heb je tenminste wat aan ^^

    Dat heb ik ook met Vera, als de ene meer schrijft heeft de andere ook meer inspiratie c:

    Tellen jullie trouwens zonder of met berichten/songtekst?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 13:21 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Hahahahaha! Lange posts zijn echt nice, daar heb je tenminste wat aan ^^

    Dat heb ik ook met Vera, als de ene meer schrijft heeft de andere ook meer inspiratie c:

    Tellen jullie trouwens zonder of met berichten/songtekst?


    Zeker waar c: Misschien dat het vanavond lukt even een goede uitgebreide post te schrijven c:

    Ik tel in principe zonder


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Zeker waar c: Misschien dat het vanavond lukt even een goede uitgebreide post te schrijven c:

    Ik tel in principe zonder

    Same, met de berichten zou mijn post iets van 820 woorden zijn ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Same, met de berichten zou mijn post iets van 820 woorden zijn ^^


    Dat is echt lang x) Mijn langste post hier is geloof ik 500-550 woorden tot nu toe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Dat is echt lang x) Mijn langste post hier is geloof ik 500-550 woorden tot nu toe.

    Als we het nu toch over de langste hebben op deze rpg ;)
    Mijn langste is 650 (0ngeveer)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rivailles schreef:
    (...)

    Dat is echt lang x) Mijn langste post hier is geloof ik 500-550 woorden tot nu toe.

    Ik verbeter gewoon mijn eigen record :') Maar lang schrijven is gewoon fijn dus ik hoop dat de rest in je voetsporen volgt ^^

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 14:36 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Ik verbeter gewoon mijn eigen record :') Maar lang schrijven is gewoon fijn dus ik hoop dat de rest in je voetsporen volgt ^^


    Ik weet niet haha. Ik heb sinds het begin namelijk al gezorgd dat ik sowieso geen posts onder de 100 woorden plaats. Het liefst 200. Ik heb de indruk dat het met wat uitzonderingen wel aardig is gelukt haha. Maar stiekem wil ik nu toch wel eens een enorm lange post proberen te schrijven ^^ Levi is zo op zichzelf, dus dan moet het in principe wel lukken. Ik vind het makkelijker hele stukken te schrijven als anderen er niet bij betrokken zijn, omdat ik geen acties e.d. in wil vullen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    Yes, ik heb een heel lang bericht gestuurd, ik had echt best heel veel inspiratie! xD
    (8707 letters, 1641 woorden)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]