• Hier kunnen we bespreken wanneer er bijv. vakanties zijn, en wat we gaan doen.
    Hier kun je je inschrijven: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911

    En hier begint het avontuur: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178912&page=last&message=232#


    Never grow up, it's a trap.



    random gif coming through


    Up with the sun. Gone with the wind.

    DarkOne schreef:
    (...)


    Ja toch ;p


    Uhuu. Lekker laat, middenin de chaos. Maar hee, Levi is kalm ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Uhuu. Lekker laat, middenin de chaos. Maar hee, Levi is kalm ^^


    Whaha i know i know.

    DarkOne schreef:
    (...)

    Whaha i know i know.


    Nice nice c: Ik laat hem zich straks denk maar eens voorstellen. Misschien handig :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb misschien een idee, voor degenen die zin hebben om Levi het leven zuur te maken ^^

    Levi moet ooit eens wat losser gaan komen tegenover de leerlingen e.d. en de ideale oplossing daarvoor lijkt me dan toch wel een goede dosis alcohol. Nu is Levi niet echt iemand die drinkt, dus zijn er misschien een paar rebelse grapjassen die de docent eens dronken willen voeren, als jullie dit een leuk idee lijkt tenminste ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat is een heel leuk idee! xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Yeah :Y)
    Is jouw personage bad ass genoeg om zoiets te flikken? (A)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jo?
    Ja of course! 100%
    Maar ze is nu bij haar 'liefde' volle vader, dan zou het dus na de lessen moeten, misschien als ze straf heeft dat ze is weggegaan en dat Levi en weggaat en ze dat in zijn drinken doet of verwisseld. Zo ziet ze hem vaag doen en komt ze onder strafwerk uit.
    Maar wat had jij in je hoofd?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mij leek het meest logisch ergens na de lessen, dus dat kan wel. Wat misschien ook wel kan, is dat Levi haar (en een aantal anderen die graag mee willen doen) na laat/laten blijven en dan kan het dan c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misschien kan Cat daarme helpen??
    Want dat is echt iets voor haar!


    Never grow up, it's a trap.

    Rivailles schreef:
    Mij leek het meest logisch ergens na de lessen, dus dat kan wel. Wat misschien ook wel kan, is dat Levi haar (en een aantal anderen die graag mee willen doen) na laat/laten blijven en dan kan het dan c:


    Ik vind het goed!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tof ^^

    @BastetCat ben jij het er ook mee eens?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga na school (rond 10 uur) mijn rol van Julia afmaken

    Vijand met Rumple:
    Ariël had, best lang geleden maar elven worden niet snel oud dus ik verwacht dat ze erg oud is, toen ze per ongeluk in een verkeerde wereld kwam een paar orcs bij zich want toen hoorde ze nog bij de orcs. Ze liet per ongeluk een orc naar binnen bij Rumple en liep toen zelf weg dus de orc werd weer een echte orc en was binnen bij Rumple.
    Wat er daarna gebeurde mag je zelf weten, verwoesting, verwonding of wat dan ook.

    Wat vind jij DarkOne?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rivailles schreef:
    Tof ^^

    @BastetCat ben jij het er ook mee eens?

    Jep, is goed


    Never grow up, it's a trap.