• Deelnemers:
    - Middernacht | Sims 4 + Aan het Werk, Beleef het Samen, In de Natuur, Welnessdag, Coole keuken, Perfecte Patio | 22:56
    - Iwan | Sims 3 + Wereldavonturen, Levensweg, Ambities, AC pakketen | 0:06
    - Kots
    - Gini | Sims 4 + alle uitbreidingspaketten | 00:15
    - Syoxisia | Sims 4 + Aan het Werk, Beleef het Samen | 22:55
    - JamesPotter | Sims 4 | 21:00
    - GrandR | Sims 4
    - Malec | Sims 4

    Deelnemers voor spek en bonen:
    - Wiarda | Sims 3 + Beestenboel, Studententijd, Ambities, Levensweg
    - Dewgong |
    - Peyton | Sims 3 + Alle uitbreidingspakketen (Ambities uitgezonderd)
    - Bloodborne | Sims 3 + alle uitbreidingspaketten
    - Alex | Sims 4, deluxe edition
    - OpgeroldEten | Sims 4
    Voor sommigen van ons is het alweer zo ver: zomervakantie! En dat wil zeggen dat we alle tijd hebben om eens dingen te doen die we normaal niet doen.
    Middernacht en ik, vonden dit eigenlijk wel een leuk moment om eens een Sims Marathon te organiseren! We nemen een hele dag de tijd om te kijken wie het langst kan simsen achter elkaar, met ondertussen een paar uitdagingen om het leuk te houden!

    Ja, maar wacht even, dat is toch een wedstrijd? Heb je toestemming?
    Ik heb het aan Rubin gevraagd, en omdat dit meer een Challenge is, mag het gewoon georganiseerd worden en hoeft het ook niet bij 'Wedstrijden' te worden geplaatst.

    Oké, wanneer gaan we dit doen?
    Voor nu heb ik 16-07-16 gepland staan, aankomende zaterdag dus. De marathon zal beginnen om 12:00 uur tot wanneer de laatste persoon het opgeeft.

    Maar dan ben ik op vakantie!
    Als er genoeg animo voor is, wil ik dit misschien in augustus nog een keer organiseren (: Geen zorgen dus.

    Oké, wat houdt dit nu eigenlijk allemaal in? Hoe wil je controleren of iemand wel daadwerkelijk bezig is met de sims?
    Voor nu is het plan dat alle deelnemers een story aanmaken. Daarin plaats je om elk uur een update van je progress, met screenshots. Dit hoeven er echt geen honderden te zijn. Twee is al genoeg, met een beetje tekst wat jouw Sim het afgelopen uur heeft uitgespookt.

    Welke Sims gaan we gebruiken?
    Sims 1, 2, 3, en 4 zijn toegestaan. Het is wat jij het fijnst vind. De uitdagingen die we plaatsen, zullen op alle Sims delen gespeeld kunnen worden. Mocht dit niet zo zijn, dan zal er een vervangende opdracht aan toegevoegd worden voor degene die zonder een bepaald uitbreidingspakket spelen.
    Voorbeeld:
    Uitdaging: Laat je mooiste sims huisdier zien!
    Vervangende uitdaging: Verkleed jouw sim als zijn/haar favoriete dier!


    Ben ik verplicht om aan die uitdagingen mee te doen?
    Neehoor, het is gewoon een manier om het spel een beetje uitdagend te houden voor degene die echt van plan zijn om lang door te gaan (:

    Ik wil wel graag meedoen, maar ik kan alleen overdag/'s avonds
    In dat geval mag je voor spek en bonen meedoen. Je maakt dan geen kans op de prijs maar je mag verder meedoen met alle uitdagingen.

    Ho, prijs?
    Degene die het het langst volhoudt, wint een spotlight naar keuze. (: Voor de uitdagingen worden aparte winnaars getrokken, maar dit is echt puur voor de eer.

    Eigenlijk kan ik wel meedoen maar ik moet wel naar de supermarkt/de hond uitlaten/enz
    Het is alleen maar goed om af en toe even pauze te nemen van je spel. Met de Marathon bedoel ik niet dat we allemaal moeten no lifen en nooit achter de pc vandaan mogen. Je mag gewoon gaan eten, een rondje lopen, je broertje of zusje in een bezemkast opsluiten als ze vervelend doen, enzovoort. Zolang je even aangeeft in het topic dat je weg bent, hoelang het ongeveer duurt, en het even zegt als je terug bent, is er niks aan de hand. Pas als je echt een paar uur weg bent, wordt je gediskwalificeerd.

    Ik heb een vraag!
    Ik zou zeggen, stel ze (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 0:15 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik kan ook zeker^
    Ik heb sims 4 zonder uitbreidingen. Mijn story maak ik later aan. Voor morgenmiddag (:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:27 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Middernacht schreef:
    (...)


    Snap je al hoe het werkt met het screenshot-ten?


    Bij Sims 4 moet het toch ook met C? Of anders kan je volgens mij op zo'n camera klikken. Ik ga straks even een probeersel doen en dan laat ik wel weten of ik mee doe morgen. (:

    EDIT: Kunnen jullie de foto in de spoiler zien? Blijkbaar gaan foto's die je sims in game maken ook bij screenshots hahaha.


    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik kan hem zien^
    Kan je niet ook gewoon op je laptop/computer een screenshot maken en die via tinypic oid online zetten? Dat was mijn plan tenminste.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Aangezien ik zaterdag toch alleen thuis ben kan ik er mee doen. (Ik ga alleen niet voor de winst denk ik hahahh)

    Ik heb trouwens soms 4 zonder uitbreidingen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 17:20 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omg dit is zo leuk!! (lol)

    Helaas moet ik morgen werken...

    Ik hoop op een augustus editie (lol)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Tegen die tijd kan ik ook een foto maken met mn mobiel van mn computerscherm, toch?? Zien jullie zelfs miin vet coole computerscherm... haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Als mijn laptop meewerkt doe ik mee! Ik speel met de sims 4, zonder uitbreidingen en de sims 3 met nachtleven en nog iets, weet even niet meer wat.
    Voor de screenshots maak ik foto's met mijn mobiel.

    Ik stel voor dat we een whatsapp groep maken als iedereen dqt wilt?(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik doe mee voor spek en bonen gezien ik eigenlijk niks heb om ook maar in de spotlight te zetten mocht ik gaan winnen. En ik speel mee met de sims 3 met de volgende uitbreidingspakketten Bovennatuurlijk, beestenbende, exotisch eiland, jaargetijden, levensweg, na middernacht, studententijd, vooruit in de tijd, showtime en wereldavonturen.

    Bloodborne en ik zijn aan het voorbereiden, we zorgen dat iedereen morgen ingeschreven staat.

    Morgen of vanavond plaatsen wij hier een link naar de story waar wij de challenges in activeren. Morgen om 12 uur komt de eerste challenge online!
    Het is handig als jullie een abo nemen.


    Voor de liefhebbers en voor de mensen die nog geen idee hebben wat ze met hun screenshot aanmoeten hier een voorbeeld:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 20:29 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik doe ook mee voor spek en bonen! Ik ben die dag pas om 15 uur klaar met werken en het zou ook kunnen zijn dat ik iets te moe ben om nog mee te doen, maar het lijkt me wel ontzettend leuk. c:


    What would Emma do?

    Moet je trouwens met een nieuwe familie beginnen?

    Peyton schreef:
    Moet je trouwens met een nieuwe familie beginnen?


    Nee hoeft niet perse!
    Het kan wel handiger zijn als je all-out wil gaan met de challenges, want dan hoef je minder rekening te houden met je al 'dierbare' sim die je eerder hebt gemaakt.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Middernacht schreef:
    (...)

    Nee hoeft niet perse!
    Het kan wel handiger zijn als je all-out wil gaan met de challenges, want dan hoef je minder rekening te houden met je al 'dierbare' sim die je eerder hebt gemaakt.


    Haha ik was van plan om gewoon met de enige familie die ik heb deze marathon te doen, maar nu je dit zegt heb ik toch maar een nieuwe aangemaakt :')

    Zo, story is aangemaakt! Ben heel benieuwd morgen naar de uitdagingen (:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 21:15 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb besloten om mee te doen! C:
    Ik speel met de Sims 4, Aan het Werk en Beleef het Samen. (:


    That is a perfect copy of reality.

    Dit klinkt echt leuk maar ik heb geen sims. :') Had het vroeger wel altijd op de Playstation 2, ik speelde dat echt zo vaak haha. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 21:53 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high