• Deelnemers:
    - Middernacht | Sims 4 + Aan het Werk, Beleef het Samen, In de Natuur, Welnessdag, Coole keuken, Perfecte Patio | 22:56
    - Iwan | Sims 3 + Wereldavonturen, Levensweg, Ambities, AC pakketen | 0:06
    - Kots
    - Gini | Sims 4 + alle uitbreidingspaketten | 00:15
    - Syoxisia | Sims 4 + Aan het Werk, Beleef het Samen | 22:55
    - JamesPotter | Sims 4 | 21:00
    - GrandR | Sims 4
    - Malec | Sims 4

    Deelnemers voor spek en bonen:
    - Wiarda | Sims 3 + Beestenboel, Studententijd, Ambities, Levensweg
    - Dewgong |
    - Peyton | Sims 3 + Alle uitbreidingspakketen (Ambities uitgezonderd)
    - Bloodborne | Sims 3 + alle uitbreidingspaketten
    - Alex | Sims 4, deluxe edition
    - OpgeroldEten | Sims 4
    Voor sommigen van ons is het alweer zo ver: zomervakantie! En dat wil zeggen dat we alle tijd hebben om eens dingen te doen die we normaal niet doen.
    Middernacht en ik, vonden dit eigenlijk wel een leuk moment om eens een Sims Marathon te organiseren! We nemen een hele dag de tijd om te kijken wie het langst kan simsen achter elkaar, met ondertussen een paar uitdagingen om het leuk te houden!

    Ja, maar wacht even, dat is toch een wedstrijd? Heb je toestemming?
    Ik heb het aan Rubin gevraagd, en omdat dit meer een Challenge is, mag het gewoon georganiseerd worden en hoeft het ook niet bij 'Wedstrijden' te worden geplaatst.

    Oké, wanneer gaan we dit doen?
    Voor nu heb ik 16-07-16 gepland staan, aankomende zaterdag dus. De marathon zal beginnen om 12:00 uur tot wanneer de laatste persoon het opgeeft.

    Maar dan ben ik op vakantie!
    Als er genoeg animo voor is, wil ik dit misschien in augustus nog een keer organiseren (: Geen zorgen dus.

    Oké, wat houdt dit nu eigenlijk allemaal in? Hoe wil je controleren of iemand wel daadwerkelijk bezig is met de sims?
    Voor nu is het plan dat alle deelnemers een story aanmaken. Daarin plaats je om elk uur een update van je progress, met screenshots. Dit hoeven er echt geen honderden te zijn. Twee is al genoeg, met een beetje tekst wat jouw Sim het afgelopen uur heeft uitgespookt.

    Welke Sims gaan we gebruiken?
    Sims 1, 2, 3, en 4 zijn toegestaan. Het is wat jij het fijnst vind. De uitdagingen die we plaatsen, zullen op alle Sims delen gespeeld kunnen worden. Mocht dit niet zo zijn, dan zal er een vervangende opdracht aan toegevoegd worden voor degene die zonder een bepaald uitbreidingspakket spelen.
    Voorbeeld:
    Uitdaging: Laat je mooiste sims huisdier zien!
    Vervangende uitdaging: Verkleed jouw sim als zijn/haar favoriete dier!


    Ben ik verplicht om aan die uitdagingen mee te doen?
    Neehoor, het is gewoon een manier om het spel een beetje uitdagend te houden voor degene die echt van plan zijn om lang door te gaan (:

    Ik wil wel graag meedoen, maar ik kan alleen overdag/'s avonds
    In dat geval mag je voor spek en bonen meedoen. Je maakt dan geen kans op de prijs maar je mag verder meedoen met alle uitdagingen.

    Ho, prijs?
    Degene die het het langst volhoudt, wint een spotlight naar keuze. (: Voor de uitdagingen worden aparte winnaars getrokken, maar dit is echt puur voor de eer.

    Eigenlijk kan ik wel meedoen maar ik moet wel naar de supermarkt/de hond uitlaten/enz
    Het is alleen maar goed om af en toe even pauze te nemen van je spel. Met de Marathon bedoel ik niet dat we allemaal moeten no lifen en nooit achter de pc vandaan mogen. Je mag gewoon gaan eten, een rondje lopen, je broertje of zusje in een bezemkast opsluiten als ze vervelend doen, enzovoort. Zolang je even aangeeft in het topic dat je weg bent, hoelang het ongeveer duurt, en het even zegt als je terug bent, is er niks aan de hand. Pas als je echt een paar uur weg bent, wordt je gediskwalificeerd.

    Ik heb een vraag!
    Ik zou zeggen, stel ze (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 0:15 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bijna tijd........


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ja hoor! Het is 12:00!

    De zomer is begonnen, het is dus tijd voor een zonnige Simsmarathon!
    Neem nu een abo om de challenges in de gaten te houden!

    De challenges gaan dus niet benoemd worden in het topic, maar dat betekend niet dat je het topic niet in de gaten moet houden.
    Een paar van je mede Simsers plaatsen hier namelijk hun screenshots en dat is natuurlijk ook leuk om te volgen!

    Kijk ook eens in de beschrijving van de story, daar staan links naar de screenshots stories van je mede Simsers, bevalt het je, neem ook een abo!




    Vergeet niet om geregeld een pauze te nemen en denk aan je zithouding! Onze ruggen zijn namelijk nog jong, laten we ze niet verpesten.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Middernacht schreef:
    (...)


    Als je maar zoveel mogelijk in een keer post inderdaad ;), maar we zien het wel!

    No stress ;)


    Behalve om mijn laptop die al een half uur stom doet. /: Maar dit wordt mijn screenshotpost

    13:08: Ik ben wat sloom, maar 1 sim is af en ben met nr 2 bezig.
    14:07: Met een paar mods toegevoegd, de tweede sim ook af. Mijn laptop is traag en ik ben zorgvuldig. Vandaar mijn traag proces.
    15:30 internet is traag. Ik zal weer foto's bij de volgende update zetten. Nu zijn 3en half sims af.
    16:30 helaas weer geen foto beschikbaar. Want internet blijft traag op mijn laptop. 6 sims zijn af. Ben nu op zoek naar een paar tattoo mods voor een sim en ga daarna bouwen.
    17:31 het huis maken wilt niet mee werken. maar de lay-out van het huis is af. (Serieus. ik heb het huis 5 keer moeten hermaen omdat de grootte net niet goed paste.) Foto's maak ik nu.
    De 6 sims: https://postimg.org/image/63toawe0x/
    https://postimg.org/image/p7mzr8qv5/
    De buitenkant van mijn huis: https://postimg.org/image/zdqzwhlvl/
    18:57 Mijn huis is bijna woonbaar (: -foto's zet ik na het eten neer-
    21:18 Oke. Sorry. De fotos willen niet echt meewerken. Ondertussen zijn mijn sims zich aan het voorbereiden op Hun werk morgen. Eerste werkdag is spannend natuurlijk

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 23:43 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hoofdstukje staat erop en nu lekker opstarten (:


    El Diablo.

    GrandR schreef:
    (...)

    Behalve om mijn laptop die al een half uur stom doet. /: Maar dit wordt Dan mijn screenshotpost ^



    Succes met je laptop! Dan houdt ik pagina in de gaten!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Middernacht schreef:
    (...)


    Ik geloof dat het topic maar een zeker aantal pagina's aan kan totdat het topic vol zit snapje? Dt bedoel ik ermee ;)
    Want als dat gebeurt moet ik jullie allemaal apart een bericht sturen dat ik een nieuw topic geopend heb, das heel veel werk ahaha.


    Dat hoeft toch niet? Mensen moeten zelf maar kijken of er een nieuw topic is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Dat hoeft toch niet? Mensen moeten zelf maar kijken of er een nieuw topic is.

    Dat is waar, maar is misschien onhandiger als je meer in de sims zit?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben aanwezig (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Ik ben aanwezig (:


    Hoi! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    IK HEB ME VERSLAPEN. but i'm here. :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mijn story


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kots schreef:
    mijn story


    De link doet het niet ;)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Mijn sim heeft besloten om een feest te geven? Maar ik heb geen geld om dingen te kopen, lol:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga even lunchen! Eerst evenn een nieuw hoofdstuk en dan eten. Ben er ongeveer met een half uurtje weer!
    (Weet iemand toevallig hoe ik in de sims 4 kan instellen dat ik met de randen kan bewegen over het veld?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben ook even een lunchpauze nemen, terug over een halfuurtje. (:


    That is a perfect copy of reality.