• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Omg ik heb hartaanval.... ik heb een link gevonden met fotos van hem.... If you could feel my pulse rn... it would feel just like a sledgehammer ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Chivalry schreef:
    (...)

    Ik ben haar momenteel aan het afmaken. Haar persoonlijkheid staat er wel, de rode draad.
    You got ideas? :')


    Niet echt, jij?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:

    Niet echt, jij?


    Silas houdt van sarcasme, Nic is sarcasme. That's something. :')
    Ook heeft zij al vrij lang een estate in Salem. Ik denk dat ze elkaar daardoor in ieder geval kennen. Een aparte vriendschap? Ieder voor zich, maar als het er op aankomt sorta thing? Laat me denken. Mijn rollen zuigen mijn creativiteit uit me. Excuse me.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    (...)

    Silas houdt van sarcasme, Nic is sarcasme. That's something. :')
    Ook heeft zij al vrij lang een estate in Salem. Ik denk dat ze elkaar daardoor in ieder geval kennen. Een aparte vriendschap? Ieder voor zich, maar als het er op aankomt sorta thing? Laat me denken. Mijn rollen zuigen mijn creativiteit uit me. Excuse me.


    Ze kunnen op dat gebied wel samenwerken tegen de heksen, haha. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:

    Ze kunnen op dat gebied wel samenwerken tegen de heksen, haha. 8D


    Gheh. Absolutely. Nic is een kleine duivel. Ik wil niet weten wat ze gaat aanrichten zodra ze er achter komt dat ze vast zit aan iemand. :')
    Houden we 't op odd friendship? Lange jaren van verstandhouding?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    (...)

    Gheh. Absolutely. Nic is een kleine duivel. Ik wil niet weten wat ze gaat aanrichten zodra ze er achter komt dat ze vast zit aan iemand. :')
    Houden we 't op odd friendship? Lange jaren van verstandhouding?


    Yeah, dat lijkt me een goed idee.


    Your make-up is terrible

    PaintedFace schreef:
    Ik heb een leuk ideetje voor mijn personage al hoop ik niet dat er nog iemand anders met het zelfde idee is haha, nu alleen wachten tot ik weer iets bij het rollentopic kan plaatsen anders dan dubbel post.


    Je kunt toch gewoon je post aanpassen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Velaris schreef:
    (...)

    Je kunt toch gewoon je post aanpassen?

    Dat merkte ik later pas, moet nog een beetje ontdekken hoe de site werk. Ben nieuw hier dus haha.

    OOPS

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 12:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vraagje; in principe kunnen vampieren geen seks hebben en ook niet echt drinken als in vloeistof drank en ook niet roken gezien ze in feiten wel dood zijn en het lijkt me onlogisch dat ze hun privé deel dan omhoog kunnen krijgen (als voorbeeld) weet dat het wel kan in Twilight maarja... daar hebben we het ook over een afgezaagd boek. (naar mijn mening.)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Vraagje; in principe kunnen vampieren geen seks hebben en ook niet echt drinken als in vloeistof drank en ook niet roken gezien ze in feiten wel dood zijn en het lijkt me onlogisch dat ze hun privé deel dan omhoog kunnen krijgen (als voorbeeld) weet dat het wel kan in Twilight maarja... daar hebben we het ook over een afgezaagd boek. (naar mijn mening.)


    Je baseert dit op wat ze in Twilight zeggen, aangezien ze daar zoals van steen zijn en basically niet meer veranderen en niet kunnen bloeden, dus ik denk niet dat het voor alle vampiers geld.


    Your make-up is terrible

    Dit zijn geen twilight vamps. God no.
    Ik zie ze een beetje als de Vampire Diaries soort, maar dan met mijn eigen draai eraan. Deze vampiers kunnen wel bloeden, al zal het ze niet zo zeer pijn doen. Vervelend is het wel. En veel bloedverlies equals veel moeten drinken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het is denk ik maar net welke vampier mythe je precies aanhoudt. Maar het is toch fantasy, dus het hoeft ook niet realistisch te zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    (...)

    Je baseert dit op wat ze in Twilight zeggen, aangezien ze daar zoals van steen zijn en basically niet meer veranderen en niet kunnen bloeden, dus ik denk niet dat het voor alle vampiers geld.


    Vampires' souls are as dead as their bodies: Myth and fact. A vampire may believe that he feels an emotion, but what he actually feels is the echo of mortal emotions that the remnants of his soul apply to his current experience. That is, a vampire who feels angry might indeed be angry at the subject of his ire, but the resonance of the emotion actually comes from some situation the vampire dealt with in life. This condition results in many strange situations. A vampire who has never experienced a given emotion before becoming Kindred might become confused, while a vampiric artist might create a work of art that is awkwardly devoid of any true emotional insight.


    Ik heb even gegooled and you are right. I found thise too ^

    Edit: En ik had het niet alleen over Twilight, ook al had ik deze als enige benoemd c;

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 12:53 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya