• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Velaris schreef:
    @Wampus, ik heb Mei voor je als je wilt?

    Wat wil je voor relatie?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben nu bezig met Georgie en hoop haar morgenmiddag af te hebben. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Philip schreef:
    Ik heb voor mensen ook al Jean; ga nu beginnen aan zijn history tho; I guess.




    Velaris schreef:
    Mei haar innerlijk is wel af zo. Iemand interesse in een relatie? Ze staat op pagina 3.




    Wampus schreef:
    Mijn rol is klaar. Voor ieder die een relatie met Solange wil aangaan, be my guest.



    @ everyone, I got my perso's c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Even een MT.


    She was always looking for more..

    Raccoon schreef:
    (...)

    @ everyone, I got my perso's c:

    Wat voor relatie wil je met Solange?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Wat voor relatie wil je met Solange?


    Ik denk dat Danjiel haar wel een mooie vrouw zal vinden en de nodige perverse opmerkingen gaat maken, maar zodra hij beseft dat ze een heks is en ze één van diegene is di zijn vrijheid heeft afgenomen er een enorme haat zal ontstaan.

    Voor Allistair weer ik het nog niet, misschien dat hij Sol een aantrekkelijke mysterieuze vrouw zal vinden? Maar verder niet echt iets


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik denk dat Danjiel haar wel een mooie vrouw zal vinden en de nodige perverse opmerkingen gaat maken, maar zodra hij beseft dat ze een heks is en ze één van diegene is di zijn vrijheid heeft afgenomen er een enorme haat zal ontstaan.

    Voor Allistair weer ik het nog niet, misschien dat hij Sol een aantrekkelijke mysterieuze vrouw zal vinden? Maar verder niet echt iets

    Oeeeh, leuk. Dat gaat echt grappig worden.

    Ik zie Alistair ook niet echt in een stripclub komen. Ergens anders heb ik geen idee waar ze elkaar dan zijn tegengekomen.

    Ik zal zo trouwens een wat uitbundiger antwoord teruggeven, maar ik ben op het moment even bezig.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 12:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Wat wil je voor relatie?


    Mei loves books, en Solange hing vroeger viel rond in de bieb, misschien kunnen we daar iets mee doen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Mei loves books, en Solange hing vroeger viel rond in de bieb, misschien kunnen we daar iets mee doen?

    Hmm, I'm gonna pick my brain about this one. Je krijgt later nog antwoord als ik een idee heb c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bostyn is zo goed als af. Als iemand een relatie met haar wil, let me know.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Wampus, is goed c:

    @Sanne, ik heb Mei?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Chivalry/Gabriëlle: Wanneer wil je beginnen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe zit het eigenlijk met de bloodlinks? Worden die bepaalt? Of mag je dat zelf afspreken? c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Sorry voor de late reactie. Ik had gisteren een feestje en iets te diep in het glaasje gekeken.

    @ Wampus
    Ik wil heel graag deze week nog beginnen. Ik ga eind juli namelijk op vakantie, en dan lijkt het me fijn als we al enigszins ergens zijn. Ik streef dan ook naar de vrijdag(avond), mits iedereen dan zo ver is.

    @ ANTI
    Die vraag heb ik al beantwoord. In principe wil ik zelf een poging doen tot het eerlijk verdelen van de links, en anders een random picker (mochten mensen het er niet mee eens zijn.)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh, en even omdat ik nogal lui ben atm:
    Als je rol af is, zou je dat dan hier door willen geven en dan ook meteen welke pagina hij/zij staat. Thank you. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.