• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als we vrijdagavond beginnen, worden de links dan gemaakt met de rollen die tot dan toe (grotendeels) af zijn? Gezien er nog wel wat mensen aan hun reservering moeten beginnen en het zou een beetje lullig zijn als iemand wordt gelinkt aan iemand die uiteindelijk toch niet mee doet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat lijkt me vanzelfsprekend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben trouwens vanaf vrijdagmiddag tot en met maandagavond weg. Ik zit in Duitsland en geen idee of ik internet heb (daarbij is het een familieding, dus ik weet niet hoeveel tijd ik achter mijn laptop door kan brengen, haha). Het is natuurlijk niet erg als het topic vrijdag gemaakt word, ik spring er gewoon bij als ik internet heb.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 18:37 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben trouwens vanaf vrijdagmiddag tot en met maandagavond weg. Ik zit in Duitsland en geen idee of ik internet heb (daarbij is het een familieding, dus ik weet niet hoeveel tijd ik achter mijn laptop door kan brengen, haha). Het is natuurlijk niet erg als het topic vrijdag gemaakt word, ik spring er gewoon bij als ik internet heb.

    Meh, Nikki :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog iemand die een relatie wilt met Danjiel of Allistair? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hallooo, ik ben Floor en Jona staat open voor relaties al is hij nog echt heel erg goed ingevuld.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Raccoon schreef:
    Nog iemand die een relatie wilt met Danjiel of Allistair? c:


    Weet je misschien iets voor hen en Georgie (page 6)?


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Zubat schreef:
    (...)

    Weet je misschien iets voor hen en Georgie (page 6)?


    Ik denk dat ze beiden wel Georgie als een positief iemand zullen zien. Misschien dat Allistair haar familie al eens heeft gaan helpen? Danjiel wel like all women he will look at her booty for days.

    Heb jij voorstellen anders?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @ Velaris: Ik vind het zo voor de hand liggend om te zeggen dat ze elkaar zijn tegengekomen in de bieb/boekenwinkel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Floor, ik heb Mei?

    @Wampus, hmm, okay. Zou je eventueel iets anders weten, of kennen ze elkaar dan gewoon niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zat te denken, en eigenlijk zouden zowel sommige vamps als mensen gewoon een relatie moeten hebben om het te vermoeilijken dat ze uiteindelijk voor hun linkbuddy vallen. Als iemand er iets voor voelt om die setting met Ofe aan te gaan; graag. If not, ook geen probleem. Maar het leek me wel wat.
    Oh, Nic ook wel. Maar ze is difficult als hell. :')

    Ik heb overigens alle (bijna) af rollen erbij gezet. Zie je jezelf niet en is je rol klaar? Laat het me dan weten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    Ik zat te denken, en eigenlijk zouden zowel sommige vamps als mensen gewoon een relatie moeten hebben om het te vermoeilijken dat ze uiteindelijk voor hun linkbuddy vallen. Als iemand er iets voor voelt om die setting met Ofe aan te gaan; graag. If not, ook geen probleem. Maar het leek me wel wat.
    Oh, Nic ook wel. Maar ze is difficult als hell. :')

    Ik heb overigens alle (bijna) af rollen erbij gezet. Zie je jezelf niet en is je rol klaar? Laat het me dan weten.


    Oh gosh haha, maar dat is wel een goed idee c:

    Ik denk niet dat Danjiel een vaste relatie zal aangaan met iemand, maar meer houd van zijn (veels te lange) vrijgezellenleventje.

    Als er mensen eventueel geïnteresseerd zijn heb ik wel Allistair al zou het ook wel leuk zijn om een relatie meer in de rpg uit te werken c:


    Kunnen heksen btw gemakkelijk verliefd geraken of is dat niet volgens de heksen regels? :3 gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid want ik ben erg enthousiast over deze rpg c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is het de bedoeling dan dat ze uiteindelijk voor hun linkbuddy vallen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga vanavond / morgen vroeg mijn rol helemaal afmaken / aanpassen c; promise


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Velaris schreef:
    Is het de bedoeling dan dat ze uiteindelijk voor hun linkbuddy vallen?


    Dat zou wel heel cliché zijn lawl x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya