• Rollentopic




    Greenwood High

         
         
    Een highschool. 2016. Een speciale school in New York voor alle sporttalentjes. Paardrijden, voetbal, hockey, allerlei sporten zijn hier mogelijk. Het Greenwood College staat vooral bekend om haar ruime aanbod en zolang de leerling genoeg presteert is het mogelijk in een schooljaar verlof te nemen voor wedstrijden. Alle leerlingen staan onder toezicht van een mentor en een coach, de mentor is voor alle zaken wat leren betreft en de coach begeleidt de leerling in zijn of haar sporttraining. De leerlingen mogen natuurlijk gerust uitgaan, maar als hun sport- en leerprestaties daaronder lijden is er kans dat ze geschorst worden.
         
         
    Rollen
    Naam – leeftijd – faceclaim – pagina – username.
    Paardrijden
    Alyssa Miller –17 jaar – Alyssa – 1.1 – xShaw
    Lisa Jackson - 16 jaar - Lisa - 1.2 - Lisadragonrider
    Reservering Panix Jongen

    Voetbal
    Leon Sidehill - 16 jaar - Leon - 1.1 - xShaw
    Reservering Verloren - meisje
    Connor Halsey - 17 jaar - Connor - 1.2 - Unrequited

    Dansen
    - Yulia Tarasova - 16 jaar - Yulia - 1.1 - Polovina
    - Willow Emily Adams - 16 jaar - Willow - 1.1 - Verloren
    - Spencer Ophilia Smith - 17 jaar - Spencer - 1.2 - Unrequited

    Hockey
    - Reservering Unrequited jongen
    - Reservering Peter_Hale meisje
    -



         
         
    Invullijst
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Sport:
    Extra:
         
         
    Regels
    – Schrijf minstens 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    – Naamsveranderingen doorgeven.
    – Alleen xShaw maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    – Geen ruzie, alleen in de RPG zelf is dit toegestaan.
    – Maximaal 2 personages per persoon.
    – Maximaal 3 personages per sport.


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Cotton schreef:
    Is er trouwens iemand die open staat voor een liefdesrelatie met Calvin?


    Spencer wel, maar misschien dat het nu nog een flirt is ofzo? En later een echte relatie kan worden?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    (...)

    Spencer wel, maar misschien dat het nu nog een flirt is ofzo? En later een echte relatie kan worden?

    Ja is goed


    How you doin'

    Indruklijstje Calvin

    Alyssa: Calvin zou haar denk ik best aardig vinden
    Leon: Ik denk dat hij een beetje te kinderachtig voor Calvin is, miss is het leuk als hij Spencer ook leuk vind en dat ze daar ruzie over krijgen ^^
    Yulia: Ze zouden goede vrienden zijn
    Willow: Hij zou haar erg aardig vinden, maar misschien wat te jong, ik denk dat ze meer als zijn jonge zusje voor hem is
    Lisa: Calvin zou haar wel mogen
    Dante: Ik denk niet dat ze helemaal elkaars types zijn
    Connor: Ik denk dat ze goede vrienden zullen zijn
    Spencer: Calvin heeft ook een crush op haar ^^


    How you doin'

    Cotton schreef:
    (...)
    Ik denk dat Alyssa best wel bij Calvin zou passen. Leon en Calvin zijn totaal niet hetzelfde, dat zou tot vriendschap/vijanden kunnen leiden

    Klinkt goed!
    En dat hij Specer ook leuk vindt is wel een leuk idee :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 12:46 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Lisa staat Open voor relatie/vrienden/vijanden

    Iemand?

    Unrequited schreef:
    Indruklijstje Spencer
    Alyssa - Spencer zou Alyssa wel aardig vinden
    Leon - Misschien soms een beetje te kinderachtig voor Spencer, maar misschien dat ze een soort haat/liefde relatie iets hebben?
    Yulia - Ik denk dat deze twee heel competatief naar elkaar zouden zijn?
    Willow - Misschien ietwat te verlegen voor Spencer's smaak, maar ze zou haar zeker niet onaardig vinden.
    Lisa - Spencer zou zich irriteren aan haar naïviteit
    Dante - Maybe gay best friend?
    Calvin - Spencer heeft vanaf nu een crush op hem ^^.


    Indruklijstje Connor
    Alyssa - Connor zou Alyssa wel aardig vinden
    Leon - misschien kunnen ze vaak samen uitgaan?
    Yulia - Connor zou Yulia heel erg mogen
    Willow - Hij zou Willow wel aardig vinden
    Lisa - Connor zou haar misschien in character iets te kinderachtig vinden
    Dante - Ik denk dat Connor hem een beetje zou ontwijken doordat hij homo is.
    Calvin - Misschien iets van beste vrienden oor Hockey?


    Beide goed voor Dante c:


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    MT, ik ga zo even mogelijke relaties voor Willow en nu ook Abby maken ^-^


    obsessive rage

    Willow:

    Alyssa Miller
    Waarschijnlijk zou Willow haar wel mogen, en ze zal waarschijnlijk herinneringen van thuis krijgen omdat ze ook uit Engeland komt, en nog belangrijker: Paardrijden! Hierdoor zal ze een mogelijke vriend kunnen zijn, in elk geval geen vijand in Willows opzicht, al zal ze zich kunnen ergeren aan haar eigenwijsheid.

    Lisa Jackson
    Willow zou zich best kunnen ergeren aan het feit dat zij en Lisa zo op elkaar lijken, en er eerst niet mee om kunnen gaan. Maar als ze zich daaroverheen kan zetten zouden het goede vrienden kunnen zijn.

    Leon Sidehill
    Omdat Willow zo'n net opgevoed meisje is zal ze zich dood ergeren aan Leons grappen en ook stiekem grinniken als hij bij de neus is genomen, niet echt een goede band dus.

    Connor Halsey
    Ondanks dat Connor niet kinderachtig is, zal zijn betweterigheid en veel te grote eerlijkheid Willow niet bepaald goed doen. Ze zal hem dus niet echt mogen waarschijnlijk, al laat ze dat niet bepaald merken.

    Ivy Beatrix Costanza
    Het is best goed mogelijk dat Willow ergens bewondering voor Ivy heeft, omdat ze een robotbeen heeft, en toch haar passie blijft volgen, ondanks dat ze zo ziek was. Willow zal veel te verlegen zijn op Ivy af te stappen, maar stiekem wel vrienden willen worden.

    Yulia Tarasova
    Dit zou een goede vriendin van Willow kunnen zijn, omdat Willow haar vrolijkheid wel kan waarderen en begrip zal hebben voor haar negatieve eigenschappen. Het is dus een mogelijke vriendschap.

    Spencer Ophilia Smith
    Vermijding is onmogelijk omdat Willow op dezelfde sport zit en ze elkaar dus toch wel zullen doen, en waarschijnlijk zal Willow Spencer best oké vinden, maar echt vrienden zit er net niet helemaal in, omdat Willow gewoon kinderlijker denkt dan Spencer.

    Calvin Edward Pryce
    Willow zou hem graag mogen, en dat "broer-zus" achtige kan er zeker hangen.


    Abby
    Alyssa Miller
    Abby heeft iets tegen perfectie of bijna perfectie die ze zelf nooit zal kunnen bereiken, die Alyssa in haar ogen wel heeft, dus zal er altijd wel een ongemakkelijke spanning voor Abby zijn tussen deze twee.

    Lisa Jackson
    Waarschijnlijk mag Abby Lisa graag, al durft ze niet op haar af te gaan, het zou wel een klik kunnen zijn tussen deze twee.

    Leon Sidehill
    Het is goed mogelijk dat Abby een crush op Leon krijgt omdat hij erg op haar broer lijkt, maar ook omdat ze om hem zal kunnen lachen. Dit zouden vrienden kunnen zijn en van Abby's kant ook wat meer gevoelens.

    Connor Halsey
    Abby houdt van mensen die "te eerlijk" zijn en zal dus zelfs wel kunnen lachen om deze opmerkingen, ook als het niet zo bedoeld was. Ze zal begrip voor hem kunnen hebben en zouden een soort vrienden kunnen zijn.

    Ivy Beatrix Costanza
    Vrienden zal het niet worden tussen deze twee, maar acceptatie is voor Abby ook geen probleem.

    Yulia Tarasova
    Abby zou haar prima mogen en graag vrienden zijn.

    Spencer Ophilia Smith
    Waarschijnlijk kan er wel een klik zijn, er is niks aan Abby wat ze echt vervelend van Spencer zou kunnen vinden dus misschien kunnen ze zelfs een soort vrienden zijn.

    Calvin Edward Pryce
    Hij zou best aardig kunnen zijn, maar waarschijnlijk lijkt hij ook zoveel op Abby dat ze zich misschien wel aan hem irriteert.


    De rollen die niet klaar waren komen er later nog bij

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 20:34 ]


    obsessive rage

    Ik heb Thalia openstaan voor relaties!


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Ik heb Thalia openstaan voor relaties!


    Ik heb Connor en Spencer? Jij een idee?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    (...)

    Ik heb Connor en Spencer? Jij een idee?

    Misschien kan connor een van de weinige mensen zijn die Thalia echt vertrouwd? Een goede vriend?

    Spencer en Thalia weet ik niet zo goed, heb je ideeën?


    Spinning around, I'm weightless.

    Sorry, ik had niet helemaal door dat er een speel topic was doordat ik op vakantie was :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wat doen we met klassen? Iedereen van 17 bij elkaar en iedereen van 16 of per sport?


    How you doin'

    Eeey wie wil er binnenkort nog posten?


    How you doin'

    Cotton schreef:
    Eeey wie wil er binnenkort nog posten?


    Ik wacht op iemand :D