• Hallo, hallo!

    Vanmiddag hebben Nikki (Assassin) en ik lekker rondgelopen in het park vlak bij onze huizen en toen we afscheid namen kwam ik met het idee een meeting te organiseren. Maar niet zomaar een meeting, een Pokémon go meeting!
    We gaan de hele dag door een stad in Noord-Holland lopen om pokémon te vangen, pokéstops te vinden, cultuur te snuiven en lekker met elkaar te kletsen. Alleen hebben we nog een probleem; Welke stad?

    Hieronder zullen een paar steden komen te staan en de stad met de meeste stemmen zal het worden. Daarna zullen er een aantal datums worden geprikt en hier wordt er dan ook weer een uit gekozen! Dus, do we want to catch them all? POKÉMON!

    WAAR?
    Haarlem
    Ik denk dat het het beste is om bij de ingang van het station van Haarlem af te spreken. Vanaf hier kunnen we dan de stad in.

    WANNEER?
    Donderdag 11 augustus, 12:00

    Zijn er genoeg pokéstops?
    Klik. Geloof van wel :W

    Zeker:
    Aerodactyl | Kelly | 19 | Purmerend | OV
    Assassin | Nikki | 23 | Purmerend | OV
    Pelekai | Thirza | 20 | Haarlem/Hilversum | OV
    Growlithe | Savannah | 18 | Purmerend | OV


    Misschien:
    Cliffhanger | Amber | 23 | Ijhorst | Auto
    Altrados | Max | 20 | Zwolle | OV

    Wil je komen? Vul dit dan even in
    Zeker of misschien:
    Naam:
    Leeftijd:
    Waar kom je vandaan:
    Reist via:
    Opmerkingen:

    TIPS
    • Bij instellingen in het spel kun je energiebesparing aanzetten. Wanneer je je mobiel dan ondersteboven houd word het scherm zwart, maar gaat hij wel door met signalen uitzenden en trilt je mobiel ook nog als er een pokémon in de buurt is.
    • Neem een powerbank mee, je mobiel gaat best snel leeg door het spel. En anders kun je er altijd eentje kopen in de stad, ze zijn vaak al halfvol en sommige restaurants hebben stopcontacten die je kunt gebruiken.
    • Neem genoeg drinken mee. Of het nou warm word of niet, drinken is een must.
    • Neem ook losgeld mee voor de wc.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 0:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nice! Daar ben ik blij mee, hahaha. Jaa, dat lijkt me wel zo leuk. ;3 Dan betaal ik jou gewoon de helft van wat jij betaald.

    Ik reis gratis geloof ik c:
    En anders reis ik met 40% korting ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Ik reis gratis geloof ik c:
    En anders reis ik met 40% korting ^^


    Volgens mij is het nu 40%, dat is alsnog wel lekker, haha.


    Your make-up is terrible

    Pelekai schreef:
    Als het naar een andere plek wordt verplaatst, zal ik af moeteb zeggen, helaas. ^^"


    Nee het blijft Haarlem hoor.

    Ik ga de misschieners even een bericht sturen. Want volgens mij kijkt niemand hier meer -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vrees dus dat ik niet ga komen... Sorry! :)

    Waar spreken we eigenlijk af? 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Waar spreken we eigenlijk af? 8D

    Wij of iedereen? xd
    Wij kunnen het beste bij het Overwhere station afspreken om 10:35 ongeveer c:

    Dus iedereen die uit Purmerend moet komen. Join us at Purmerend overwhere! ^^

    En iedereen, ik denk gewoon de ingang van het station. Ik heb geen idee hoe het eruit ziet xd
    En anders een specifiek spoor of zo

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 19:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Wij of iedereen? xd
    Wij kunnen het beste bij het Overwhere station afspreken om 10:35 ongeveer c:

    Dus iedereen die uit Purmerend moet komen. Join us at Purmerend overwhere! ^^

    En iedereen, ik denk gewoon de ingang van het station. Ik heb geen idee hoe het eruit ziet xd
    En anders een specifiek spoor of zo

    Ik stel voor op het bussenplein. Dat is de uitgang richting het centrum (als je van het spoor de trap afgaat, heb je twee uitgangen). Op het bussenplein heb je een starbucks en de broodzaak met daartussen allemaal bankjes. Dus voor de starbucks lijkt mij handig? <:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Ik stel voor op het bussenplein. Dat is de uitgang richting het centrum (als je van het spoor de trap afgaat, heb je twee uitgangen). Op het bussenplein heb je een starbucks en de broodzaak met daartussen allemaal bankjes. Dus voor de starbucks lijkt mij handig? <:


    Is goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen, houd er rekening mee dat het morgen de hele dag zal gaan regenen. Neem dus een paraplu of regencape mee voor de zekerheid!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan helaas niet. Veel plezier!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou, nu nog wachten op de andere twee en anders is het een meeting met 4 ;'D
    Kleinste meeting in de geschiedenis, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe was het? :o


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    MrsNeymessi schreef:
    Hoe was het? :o


    Slecht :'D
    Maar ondanks het weer wel gezellig. We gingen allemaal rond 1600 uur weg, omdat het met dit weer niet te doen is, hahah. We moeten sowieso wel een herhaling van dit doen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Slecht :'D
    Maar ondanks het weer wel gezellig. We gingen allemaal rond 1600 uur weg, omdat het met dit weer niet te doen is, hahah. We moeten sowieso wel een herhaling van dit doen ^^


    Het weer werkte inderdaad niet erg mee. :/
    Hopelijk is het de volgende keer beter weer. c:


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Duizend maal sorry, ik ben de datum hiervoor een beetje uit het ook verloren (vakantie in Griekenland, verjaardag, Break up with boyfriend) :/


    We've lived in the shadows for far too long.