• Hallo, hallo!

    Vanmiddag hebben Nikki (Assassin) en ik lekker rondgelopen in het park vlak bij onze huizen en toen we afscheid namen kwam ik met het idee een meeting te organiseren. Maar niet zomaar een meeting, een Pokémon go meeting!
    We gaan de hele dag door een stad in Noord-Holland lopen om pokémon te vangen, pokéstops te vinden, cultuur te snuiven en lekker met elkaar te kletsen. Alleen hebben we nog een probleem; Welke stad?

    Hieronder zullen een paar steden komen te staan en de stad met de meeste stemmen zal het worden. Daarna zullen er een aantal datums worden geprikt en hier wordt er dan ook weer een uit gekozen! Dus, do we want to catch them all? POKÉMON!

    WAAR?
    Haarlem
    Ik denk dat het het beste is om bij de ingang van het station van Haarlem af te spreken. Vanaf hier kunnen we dan de stad in.

    WANNEER?
    Donderdag 11 augustus, 12:00

    Zijn er genoeg pokéstops?
    Klik. Geloof van wel :W

    Zeker:
    Aerodactyl | Kelly | 19 | Purmerend | OV
    Assassin | Nikki | 23 | Purmerend | OV
    Pelekai | Thirza | 20 | Haarlem/Hilversum | OV
    Growlithe | Savannah | 18 | Purmerend | OV


    Misschien:
    Cliffhanger | Amber | 23 | Ijhorst | Auto
    Altrados | Max | 20 | Zwolle | OV

    Wil je komen? Vul dit dan even in
    Zeker of misschien:
    Naam:
    Leeftijd:
    Waar kom je vandaan:
    Reist via:
    Opmerkingen:

    TIPS
    • Bij instellingen in het spel kun je energiebesparing aanzetten. Wanneer je je mobiel dan ondersteboven houd word het scherm zwart, maar gaat hij wel door met signalen uitzenden en trilt je mobiel ook nog als er een pokémon in de buurt is.
    • Neem een powerbank mee, je mobiel gaat best snel leeg door het spel. En anders kun je er altijd eentje kopen in de stad, ze zijn vaak al halfvol en sommige restaurants hebben stopcontacten die je kunt gebruiken.
    • Neem genoeg drinken mee. Of het nou warm word of niet, drinken is een must.
    • Neem ook losgeld mee voor de wc.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 0:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    11 augustus kan ik! ^^
    Zet mij maar op zeker dan


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    11 augustus kan ik! ^^
    Zet mij maar op zeker dan


    Je staat er tussen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damn, dan moet ik werken. D:
    Ik betwijfel of ik kan wisselen. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Damn, dan moet ik werken. D:
    Ik betwijfel of ik kan wisselen. :')

    Je moet het toch 3 weken van tevoren melden? Misschien kan het nog haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Je moet het toch 3 weken van tevoren melden? Misschien kan het nog haha


    Ik zal kijken of iemand het van me over kan nemen. Moet dan wel vanuit Groningen komen. :'D Maar ik laat het weten, hoor! ^^
    Hoeft niet drie weken van tevoren, hoor. (: IKEA is best chill.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zeker of misschien: Misschien
    Naam: Sanne
    Leeftijd: 13 (erg jong oeps)
    Waar kom je vandaan: Hoofddorp
    Reist via: Ik heb oprecht geen idee, ligt eraan hoe ik ga, maar ik weet nog niet hoe
    Beste datum: Is al besloten haha
    Opmerkingen: Geen? Denk ik?


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Zeker of misschien: Heel misschien, maar Windows gsm ondersteunt deze game spijtig genoeg niet... De IPhone van mijn papa krijg ik misschien wel te pakken...
    Naam: Jens
    Leeftijd: 13
    Waar kom je vandaan: Mortsel
    Reist via: De trein
    Beste datum: Ik kan eigenlijk heel de vakantie behalve 9 augustus
    Opmerkingen: /

    11 augustus is toch even ?? voor mij. Mijn broer is jarig, maar viert het waarschijnlijk toch niet.


    Your make-up is terrible

    Haarlem, seriously? Dat was altijd een half uur met de bus bij mij vandaan en er was nóóit een meeting en nu ben ik net een week verhuisd en komt er een meeting. :')

    Waarom was Purmerend trouwens geen optie? Meer dan de helft van de mensen komt daar gewoon vandaan xD

    Zeker of misschien: misschien
    Naam: Natas
    Leeftijd: 26
    Waar kom je vandaan: Medemblik
    Reist via: Hoorn en Sloterdijk
    Beste datum: is al geprikt
    Opmerkingen: Ik kom eigenlijk alleen als de NS groepsticket een optie is. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothar schreef:
    Haarlem, seriously? Dat was altijd een half uur met de bus bij mij vandaan en er was nóóit een meeting en nu ben ik net een week verhuisd en komt er een meeting. :')

    Waarom was Purmerend trouwens geen optie? Meer dan de helft van de mensen komt daar gewoon vandaan xD

    Zeker of misschien: misschien
    Naam: Natas
    Leeftijd: 26
    Waar kom je vandaan: Medemblik
    Reist via: Hoorn en Sloterdijk
    Beste datum: is al geprikt
    Opmerkingen: Ik kom eigenlijk alleen als de NS groepsticket een optie is. :')


    Haha, ja waarom hebben we daar niet aan gedacht?

    Ik wil eigenlijk ook wel een groepsticket. Is toch even goedkoper voor mij.


    Your make-up is terrible

    Haarlem dus, dat is nou net de op één na verste qua reistijd XD

    Ik kan helaas niet. Ik moet werken doordeweeks. Zaterdag was perfect, want dan had ik wat kunnen regelen. Sorry ):


    26 - 02 - '16

    Hoe werkt een groepsticket? xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    leuk alleen ik ka pokemon go niet downlaoden ik heb een lenovo en ikwachten en ik heb een voorkeur amsterdam

    ssogirl schreef:
    leuk alleen ik ka pokemon go niet downlaoden ik heb een lenovo en ikwachten en ik heb een voorkeur amsterdam


    Een Lenovo mobiel?
    En de stad staat al vast. Het is Haarlem geworden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.