• Hallo, hallo!

    Vanmiddag hebben Nikki (Assassin) en ik lekker rondgelopen in het park vlak bij onze huizen en toen we afscheid namen kwam ik met het idee een meeting te organiseren. Maar niet zomaar een meeting, een Pokémon go meeting!
    We gaan de hele dag door een stad in Noord-Holland lopen om pokémon te vangen, pokéstops te vinden, cultuur te snuiven en lekker met elkaar te kletsen. Alleen hebben we nog een probleem; Welke stad?

    Hieronder zullen een paar steden komen te staan en de stad met de meeste stemmen zal het worden. Daarna zullen er een aantal datums worden geprikt en hier wordt er dan ook weer een uit gekozen! Dus, do we want to catch them all? POKÉMON!

    WAAR?
    Haarlem
    Ik denk dat het het beste is om bij de ingang van het station van Haarlem af te spreken. Vanaf hier kunnen we dan de stad in.

    WANNEER?
    Donderdag 11 augustus, 12:00

    Zijn er genoeg pokéstops?
    Klik. Geloof van wel :W

    Zeker:
    Aerodactyl | Kelly | 19 | Purmerend | OV
    Assassin | Nikki | 23 | Purmerend | OV
    Pelekai | Thirza | 20 | Haarlem/Hilversum | OV
    Growlithe | Savannah | 18 | Purmerend | OV


    Misschien:
    Cliffhanger | Amber | 23 | Ijhorst | Auto
    Altrados | Max | 20 | Zwolle | OV

    Wil je komen? Vul dit dan even in
    Zeker of misschien:
    Naam:
    Leeftijd:
    Waar kom je vandaan:
    Reist via:
    Opmerkingen:

    TIPS
    • Bij instellingen in het spel kun je energiebesparing aanzetten. Wanneer je je mobiel dan ondersteboven houd word het scherm zwart, maar gaat hij wel door met signalen uitzenden en trilt je mobiel ook nog als er een pokémon in de buurt is.
    • Neem een powerbank mee, je mobiel gaat best snel leeg door het spel. En anders kun je er altijd eentje kopen in de stad, ze zijn vaak al halfvol en sommige restaurants hebben stopcontacten die je kunt gebruiken.
    • Neem genoeg drinken mee. Of het nou warm word of niet, drinken is een must.
    • Neem ook losgeld mee voor de wc.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 0:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeker of misschien: misschien
    Naam: Max (meisje)
    Leeftijd: 20
    Waar kom je vandaan: Zwolle
    Reist via: OV, Amsterdam Centraal
    Beste datum: 11 augustes is prima
    Opmerkingen: Ik hoop tegen die tijd weer gratis OV te hebben. Als ik die heb kom ik zeker, maar als ik die dan nog niet heb niet.

    btw: die energiebesparingsstand doet het niet bij mij :'(

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 10:44 ]


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Whoops dan ben ik op vakantie
    volgende keer ben ik erbij


    i put the fun in funeral

    Altrados schreef:
    Zeker of misschien: misschien
    Naam: Max (meisje)
    Leeftijd: 20
    Waar kom je vandaan: Zwolle
    Reist via: OV, Amsterdam Centraal
    Beste datum: 11 augustes is prima
    Opmerkingen: Ik hoop tegen die tijd weer gratis OV te hebben. Als ik die heb kom ik zeker, maar als ik die dan nog niet heb niet.

    btw: die energiebesparingsstand doet het niet bij mij :'(

    Energiebesparing vanuit de pokemon app? Dat is alleen als je je mobiel op de kop houdt, dan gaat get scherm op zwart.

    Nythe schreef:
    (...)
    Energiebesparing vanuit de pokemon app? Dat is alleen als je je mobiel op de kop houdt, dan gaat get scherm op zwart.


    Ja maar dat gebeurd dus niet. Het spel blijft open en blijft gewoon doorgaan zoals het normaal ook doet.


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Lijst is weer bijgewerkt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik heb honger


    ik heb honger

    OMG ik kan niet, en ik denk niet dat ik mag, maar het is wel echt super tof! En ik zou super graag mee willen. Echt super leuk dat dit word gedaan. X


    Treat People With Kindness

    Ik zou graag een groepsapp aan willen maken met sowieso de mensen die komen. Als mensen die het nog niet weten er in willen mag dit ook hoor!
    Stuur mij maar een pb als je er in wilt met je nummer en naam, dan zorg ik er voor dat je in de app komt!

    Het is niet verplicht, het mág.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 19:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doe mij er maar in hoor. ;3


    Your make-up is terrible

    Oh, ik zou er dan ook wel in willen hoor. Zal straks even een pb'tje sturen. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nythe > Articuno

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 20:02 ]

    HAARLEM YASS (yeah)

    Even kijken of ik wel kan (A)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Het is me net te ver weg ... En als het nou na 16 augustus was, oké (ivm gratis ov). Misschien de volgende keer wat centraler.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Minish schreef:
    Het is me net te ver weg ... En als het nou na 16 augustus was, oké (ivm gratis ov). Misschien de volgende keer wat centraler.


    Dit is centraal voor NH.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Dit is centraal voor NH.


    Precies, lol. Er staat duidelijk Noord-Holland in de titel.


    Your make-up is terrible