• Hallo, hallo!

    Vanmiddag hebben Nikki (Assassin) en ik lekker rondgelopen in het park vlak bij onze huizen en toen we afscheid namen kwam ik met het idee een meeting te organiseren. Maar niet zomaar een meeting, een Pokémon go meeting!
    We gaan de hele dag door een stad in Noord-Holland lopen om pokémon te vangen, pokéstops te vinden, cultuur te snuiven en lekker met elkaar te kletsen. Alleen hebben we nog een probleem; Welke stad?

    Hieronder zullen een paar steden komen te staan en de stad met de meeste stemmen zal het worden. Daarna zullen er een aantal datums worden geprikt en hier wordt er dan ook weer een uit gekozen! Dus, do we want to catch them all? POKÉMON!

    WAAR?
    Haarlem
    Ik denk dat het het beste is om bij de ingang van het station van Haarlem af te spreken. Vanaf hier kunnen we dan de stad in.

    WANNEER?
    Donderdag 11 augustus, 12:00

    Zijn er genoeg pokéstops?
    Klik. Geloof van wel :W

    Zeker:
    Aerodactyl | Kelly | 19 | Purmerend | OV
    Assassin | Nikki | 23 | Purmerend | OV
    Pelekai | Thirza | 20 | Haarlem/Hilversum | OV
    Growlithe | Savannah | 18 | Purmerend | OV


    Misschien:
    Cliffhanger | Amber | 23 | Ijhorst | Auto
    Altrados | Max | 20 | Zwolle | OV

    Wil je komen? Vul dit dan even in
    Zeker of misschien:
    Naam:
    Leeftijd:
    Waar kom je vandaan:
    Reist via:
    Opmerkingen:

    TIPS
    • Bij instellingen in het spel kun je energiebesparing aanzetten. Wanneer je je mobiel dan ondersteboven houd word het scherm zwart, maar gaat hij wel door met signalen uitzenden en trilt je mobiel ook nog als er een pokémon in de buurt is.
    • Neem een powerbank mee, je mobiel gaat best snel leeg door het spel. En anders kun je er altijd eentje kopen in de stad, ze zijn vaak al halfvol en sommige restaurants hebben stopcontacten die je kunt gebruiken.
    • Neem genoeg drinken mee. Of het nou warm word of niet, drinken is een must.
    • Neem ook losgeld mee voor de wc.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 0:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lijkt me supertof! En misschien dat het met tienertour zou kunnen, maar ik ga niet in m'n eentje mogen. En even bedenken hoe ik 't aan m'n ouders ga vragen, want ze weten niet dat ik op Q zit.

    En ff vragen of vriendinnen oid meewillen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Dit is centraal voor NH.


    Voor NH wel, maar ik kom uit Twente.. Dus ik bedoelde een volgende Pokémon GO meeting wat centraler in NL.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Minish schreef:
    (...)

    Voor NH wel, maar ik kom uit Twente.. Dus ik bedoelde een volgende Pokémon GO meeting wat centraler in NL.

    Nja. Er zou ook een topic voor Twente gemaakt kunnen worden, maar ons idee was de meeting in NH dus ja. Iedereen is vrij om te komen, waar ze ook vandaan komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okay, ik kom zeker :3, of er moet iets heel ernstigs gebeuren, maar laat ik er even vanuit gaan van niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    Okay, ik kom zeker :3, of er moet iets heel ernstigs gebeuren, maar laat ik er even vanuit gaan van niet.


    Okee! Leuk! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Nja. Er zou ook een topic voor Twente gemaakt kunnen worden, maar ons idee was de meeting in NH dus ja. Iedereen is vrij om te komen, waar ze ook vandaan komen.


    Ik wil best komen, maar is me helaas net iets te ver ;/ (2,5 uur reizen om daar te komen). Jullie in ieder geval alvast veel plezier gewenst!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Minish schreef:
    (...)

    Ik wil best komen, maar is me helaas net iets te ver ;/ (2,5 uur reizen om daar te komen). Jullie in ieder geval alvast veel plezier gewenst!


    Misschien dat er ook een georganiseerd kan worden in Utrecht? Of Breda? Ik was alleen blij dat er is een keer iets lekker dichtbij was om eerlijk te zijn :')

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 20:51 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    (...)

    Misschien dat er ook een georganiseerd kan worden in Utrecht? Of Breda? Ik was alleen blij dat er is een keer iets lekker dichtbij was om eerlijk te zijn :')


    Haha snap ik.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nou, ik heb geregeld dat ik kan en mag, dus zet me maar bij zeker ^^


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Je staat er in c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat klinkt echt super leuk!
    Zeker of misschien: Zeker
    Naam: Esra
    Leeftijd: 13
    Waar kom je vandaan: Amsterdam
    Reist via: Weet nog nie

    Ik heb nog altijd de groepsapp. Als je er in wilt stuur dan een PB!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jammer dat hij in de Sneekweek valt. Ik kan misschien wel, maar weet niet of ik kom dan. Hangt ervan af hoe moe ik ben. Xd


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kunnen jullie doorgeven of jullie kunnen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga niet. Helaas.