• Hallo, hallo!

    Vanmiddag hebben Nikki (Assassin) en ik lekker rondgelopen in het park vlak bij onze huizen en toen we afscheid namen kwam ik met het idee een meeting te organiseren. Maar niet zomaar een meeting, een Pokémon go meeting!
    We gaan de hele dag door een stad in Noord-Holland lopen om pokémon te vangen, pokéstops te vinden, cultuur te snuiven en lekker met elkaar te kletsen. Alleen hebben we nog een probleem; Welke stad?

    Hieronder zullen een paar steden komen te staan en de stad met de meeste stemmen zal het worden. Daarna zullen er een aantal datums worden geprikt en hier wordt er dan ook weer een uit gekozen! Dus, do we want to catch them all? POKÉMON!

    WAAR?
    Haarlem
    Ik denk dat het het beste is om bij de ingang van het station van Haarlem af te spreken. Vanaf hier kunnen we dan de stad in.

    WANNEER?
    Donderdag 11 augustus, 12:00

    Zijn er genoeg pokéstops?
    Klik. Geloof van wel :W

    Zeker:
    Aerodactyl | Kelly | 19 | Purmerend | OV
    Assassin | Nikki | 23 | Purmerend | OV
    Pelekai | Thirza | 20 | Haarlem/Hilversum | OV
    Growlithe | Savannah | 18 | Purmerend | OV


    Misschien:
    Cliffhanger | Amber | 23 | Ijhorst | Auto
    Altrados | Max | 20 | Zwolle | OV

    Wil je komen? Vul dit dan even in
    Zeker of misschien:
    Naam:
    Leeftijd:
    Waar kom je vandaan:
    Reist via:
    Opmerkingen:

    TIPS
    • Bij instellingen in het spel kun je energiebesparing aanzetten. Wanneer je je mobiel dan ondersteboven houd word het scherm zwart, maar gaat hij wel door met signalen uitzenden en trilt je mobiel ook nog als er een pokémon in de buurt is.
    • Neem een powerbank mee, je mobiel gaat best snel leeg door het spel. En anders kun je er altijd eentje kopen in de stad, ze zijn vaak al halfvol en sommige restaurants hebben stopcontacten die je kunt gebruiken.
    • Neem genoeg drinken mee. Of het nou warm word of niet, drinken is een must.
    • Neem ook losgeld mee voor de wc.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 0:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wacht even op een definitieve datum C:


    26 - 02 - '16

    Nythe schreef:
    Ik ga nog niet stemmen op de stad, gezien het mij niet uitmaakt. Ik kan overal komen met het OV.

    Nja, ik heb het liever wel, want dan hebben we er eentje die vast staat ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als het mag kan ik mijn vriend wel meeslepen, die speelt ook Pokémon Go en dan heb ik gelijk een lift om daar te komen ^^


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    Als het mag kan ik mijn vriend wel meeslepen, die speelt ook Pokémon Go en dan heb ik gelijk een lift om daar te komen ^^


    Waarom zou het niet mogen? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Waarom zou het niet mogen? ^^


    Het had ook een Q-only meeting kunnen zijn C:
    En ik vind dat zoiets ook gewoon overlegd moet worden, dat is wel fijn. Dan weet iedereen ook waar 'ie aan toe is


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Het had ook een Q-only meeting kunnen zijn C:
    En ik vind dat zoiets ook gewoon overlegd moet worden, dat is wel fijn. Dan weet iedereen ook waar 'ie aan toe is


    Nee, hoe groter hoe leuker (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Nja, ik heb het liever wel, want dan hebben we er eentje die vast staat ^^

    Dan kies ik voor de kortste reistijd (:
    Ik ga wel even kijken en stemmen.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Nee, hoe groter hoe leuker (:


    Yay C:


    26 - 02 - '16

    Het gaat mij meer om de datum dan om de plaats. Als ik bij mijn ouders in Castricum ben, maakt het me helemaal niets uit. Alkmaar en Zaandam beiden 10 minuten met de trein, Amsterdam en Haarlem zo'n 25 minuten. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Heeft iedereen al gestemd?
    Dit kan tot zondag en dan staat de datum en stad vast.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 13:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Op mijn stem hoef je niet te wachten, hoor. Ik zie de plaats en tijd vanzelf wel en dan kan ik me daar eventueel op aanpassen ^^


    26 - 02 - '16

    Unrequited went Growlithe :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik kan trouwens ook in zaandam :)

    Ik ga zo alles aanpassen!

    De datum en stad komen er zo ook in!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk idee, helaas een beetje ver (209 km) en ik heb niet veel te zoeken tussen de twintigers (krul) (of als er nog mensen komen kan het misschien nog :p)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 8:27 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?