• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    mijn nieuwe pf is bae

    Het is beschamend dat ik moet lachen om mijn knuffel die per ongeluk zo ligt dat het lijkt alsof hij aan zijn oksel ruikt, whahaha c': Volgens mij beginnen mijn hersenen uit te drogen door het water tekort en de verveling.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 13:41 ]

    uncharted is ook bae

    De neiging om bepaalde mensen liefdevol bij hun schouders te grijpen en zachtjes door elkaar te schudden tot ze eindelijk beseffen dat ze haatdragende onzin spuwen wordt met de dag groter. Bij alsjeblieft op je tong en ga aan wat bloemetjes ruiken, lieve, lieve mensen. Jullie zijn beter dan dit. Ik geloof in je.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mysticals schreef:
    uncharted is ook bae



    ohmijngod ik heb nu pas door dat hij hotline bling nadoet

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 13:55 ]


    Heaven is a place that we all have

    2 kinderen gaan in de stilte coupé zitten. En natuurlijk gaan ze praten.

    Kijk niet zo! Nog nooit een rood wit gestippeld nijlpaard gezien? (cat)

    Oh god. Olaf, draak!


    26 - 02 - '16

    Ik moet nog echt vet veel aan dat verhaal doen maar het enige waar ik zin in heb is om met een glas rode wijn en zwarte kaarsen melancholisch uit het raam te staren en na te denken over de zin van het leven

    spoilers van mijn suffe kutverhaal

    want wat is de zin van het levEN ALS HIJ DOOD IS ik ben 100% mijn gezonde verstand aan het verliezen maar ik voel me een moordenaar

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 14:32 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik moet nog echt vet veel aan dat verhaal doen maar het enige waar ik zin in heb is om met een glas rode wijn en zwarte kaarsen melancholisch uit het raam te staren en na te denken over de zin van het leven

    spoilers van mijn suffe kutverhaal

    want wat is de zin van het levEN ALS HIJ DOOD IS ik ben 100% mijn gezonde verstand aan het verliezen maar ik voel me een moordenaar


    Goed nieuws, schrijvers hebben nooit gezond verstand. Daarom krijg je de meest gave verhalen. Niks de verliezen dus.
    Of misschien is dit een excuus voor debiel gedrag want ik heb geen gezond verstand maar ook geen gave verhalen dus let maar niet op mij. *kruipt terug onder steen*

    Als ik nou weer eens wist wat ik wilde doen met mijn leven, dan zou dat heel prettig zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    My mind is a milkshake.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Holy fuck, een vrouw met kind sprong uit de stilstaande trein toen de deuren dicht gingen en het kind kwam vast te zitten.

    Ik ben echt blij dat we van het weekend wat met z'n drieën gaan doen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ufffff geef me mijn mobiel


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt