• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    Why do I feel that I'm losing myself? Who am I?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 19:07 ]


    † Love? I want to sleep.

    Ik mag hopen dat de trein gewoon tot Den Bosch door rijdt anders heb ik wel echt een probleem :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn vader denkt echt serieus dat ik dronken word van één klein biertje. :')


    † Love? I want to sleep.

    En nu de fluit terug gaan brengen. Yey. Ik had ook echt niets anders te doen vanavond.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Sneaky sneakies, je kunt het echt niet maken om mijn scriptie niet terug te geven vandaag. Straks mag ik niet aan een master beginnen. Mijn stresslevel is duizend, ik kan helemaal niks nuttigs meer


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    De vlinder heeft mijn grote neiging het de doden overleeft.

    So cute. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    So cute. (bloos)

    Aww, mijn Yolanda'tje is verliefd <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Aww, mijn Yolanda'tje is verliefd <3


    Hihi. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Hihi. (bloos)

    Wanneer gaan jullie weer afspreken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Wanneer gaan jullie weer afspreken?


    Dunno yet. Hij krijgt volgende week een operatie aan zn meniscus (spel je dat zo? lol) dusjaa, daar moet ie dan van herstellen en in t begin kan ie gewoon niet veel enzo dus dan zit afspreken dr nog niet echt in.
    Maar komt wel goed. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Dunno yet. Hij krijgt volgende week een operatie aan zn meniscus (spel je dat zo? lol) dusjaa, daar moet ie dan van herstellen en in t begin kan ie gewoon niet veel enzo dus dan zit afspreken dr nog niet echt in.
    Maar komt wel goed. (bloos)


    Knieletsel? Hoe heeft hij dat opgelopen? (En ja hoor, dat schrijf je zo.) Dat gaat dan inderdaad wel voor, hehe, hopelijk zien jullie elkaar snel weer dan c: Ik ben zo blij voor je (jullie)! <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Might as well not talk to you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wampus schreef:
    (...)
    Knieletsel? Hoe heeft hij dat opgelopen? (En ja hoor, dat schrijf je zo.) Dat gaat dan inderdaad wel voor, hehe, hopelijk zien jullie elkaar snel weer dan c: Ik ben zo blij voor je (jullie)! <3


    Voetbal. :') En ze kwamen dr na een jaar ofseu pas achter wat dr nou precies aan de hand was dus nu eindelijk pas dat ie geopereerd wordt. Dus dat gaat inderdaad voor.

    Haha thank you. :3 <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    but i'm gonna be.


    — Inner peace, it's hard to find. —