• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    How to start a FUCKING war


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I wish the City of Light was real...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom moet ik altijd denken aan anderen, maar denken hun nooit aan mij? En dan nog vragen waarom ik zo geïrriteerd ben. Nou, wat denk je fuckhead?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb eigenlijk alleen een abonnement op dat kanaal om de meest schattige kat ever. Niet de lifehacks.

    rot aub een eind op :')

    Ga even ergens anders drammen svp


    26 - 02 - '16

    Ben kapot. Al de hele nacht angstig wachten op een berichtje dat niet komt.
    Zeg asjeblieft dat je veilig bent. Ik haat de hele klotewereld die alles om zeep helpt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    We moeten om 10 uur weg. Waarom moet ik dan zo nodig om half 8 m'n bed uit D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    okay, uni officially fucked up. nu weet ik niet of ik aan een master mag beginnen, omdat ik mijn scriptie nog steeds niet terug heb, ik wil huilen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    (...)

    Dat klinkt hopelijk meer zorgwekkend dan het is. (krul)


    Soort van straf op mijn scouts, omdat we nog aan het praten waren. We konden er nog wel mee lachen. :'D Ik ben erger gewoon (krul)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh, ik wil absoluut niet gaan werken. Vandaag niet, morgen niet en de rest van de vakantie niet.


    kindness is never a burden.

    I kinda dont wanna go


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het woord 'racisme' ligt tegenwoordig te snel in de monden van bepaalde mensen.

    Misschien is het verstandig niet te gaan drinken vandaag, met m'n maag


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn hele gezicht is opgezwollen en ik krijg mijn ogen maar een klein beetje open. What the fuck is er nu weer aan de hand


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!