• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    Misschien moest ik maar eens drastisch veranderingen aanbrengen in mijn leven. Maar ja, hoe en wat? Mijn hoofd is één grote puinhoop op het moment.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik was even vergeten hoe leuk het voelt om helemaal proper te zijn. (:


    <3

    Amica schreef:
    Ik was even vergeten hoe leuk het voelt om helemaal proper te zijn. (:


    SAME :'D Scoutskamp achter de rug?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Trainen ging zo goed. Opdrukken in handstand vorm lukte. Jippie


    "Ignite, my love. Ignite."

    o mijn god hoe komen jullie zo ACHHTERLIJK


    i put the fun in funeral

    Ik zou het hele weekend alleen thuis zijn. Mijn ouders zouden weg zijn met de boot, mijn zus is bij haar vriend. Doet de boot het niet... Gisteren kwamen ze plotseling weer naar huis en vandaag met de tweede poging komen ze ook weer naar huis. Met andere woorden: geen rust en alleen maar mensen die tegen mij aan gaan praten terwijl ik juist mezelf had verheugd om lekker alleen te zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    jeetje als je er geen verstand van hebt doe dan iedereen een plezier en hou gewoon je bakkes


    i put the fun in funeral

    Ik zoek al zo lang naar een nieuwe leuke MMO om te spelen, die er ook nog goed uit ziet. En ik denk dat Revelation Online dat beide wel heeft. Kan niet wachten tot 15 januari (:

    // Ik haat verjaardagen. Gelukkig ga ik vanmiddag pas heen. Hopelijk.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 12:16 ]

    Man, hele nacht door en geen kater, alleen moe. Goed bezig.
    Vanavond verder :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 12:19 ]


    Tijd voor koffie.

    Blaaaaaaah.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hypno schreef:
    jeetje als je er geen verstand van hebt doe dan iedereen een plezier en hou gewoon je bakkes


    Heaven is a place that we all have

    Pokémon GO is al goed bezig met natuurlijke selectie zo te lezen. (Y)

    Ik wil naar huis maar ik wil het ook niet voor de rest verpesten :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    dklsgnkdjsgla
    Stomme gemeentes, stomme formulieren, stomme vertraging. Ik krijg echt steeds meer een hekel aan overheidsinstanties. JA, IK WEET HET IN BEHANDELING. Kom dan niet een jaar later met het stomme punt dat ik iets moet inleveren wat ik al heb gedaan. -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Stop met de hele tijd praten tegen mij! Jullie hadden mij een weekend alleen beloofd en dat jullie terug zijn is al vervelend maar stop met de hele tijd praten. Ik wik geen gesprek voeren. Ik wil gewoon Netflixen en schrijven en met rust gelaten te worden.


    "Ignite, my love. Ignite."