• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    Omg, Halp? Wat is dit? Telkens als ik de desktop versie van Q open op m'n computer, opent ie opeens random een nieuw tablet of zelfs een nieuw venster met de melding dat ik een virus heb (in het Frans like wtf), of een reclamewebsite, zonder dat ik ook maar ergens op druk. Mijn virusscanner zegt dat er niks aan de hand is en op de mobiele versie en op Firefox heb ik er geen last van en het is ook echt alleen maar bij Q en niet bij andere websites... Dit is zo frustrerend >.< Iemand een idee wat ik kan doen?

    Edit: en opeens is het terug weg, vreemd :')

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 19:46 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Je gaat telkens slapen als je de tv aandoet, zet die tv dan niet aan. Niemand anders kijkt ernaar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe kan het dat sommige stukken van mijn haar fijner aanvoelen dan andere stukken van mijn haar? Echt raar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    WHOOHOOO eerste 210 woorden van het verhaal dat al een tijd in mijn hoofd speelt. Hopen dat het meer word dan een halve pagina, want dit is wel heel gaaf c:

    Dat awkward moment wanneer je alleen op zoek bent naar vriendschap en er best een hele leuke jongen zomaar voorbij komt rollen. NO WE GON STAY IN THE FRIENDZONE OK?


    The truth is out there.

    Heel toevallig dat je me met alles moet nadoen. And guess what? Ik geloof niet in toeval.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan je over andere dingen praten dan zwangerschappen? Je hele fucking zwangerschap boeit me geen flikker. Tyf een eind op naar je slettengrot.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 19:48 ]

    'Toen was jij ook al zo arrogant.' Thanks mam, echt fijn dat je mij arrogant vindt en denkt dat het heel grappig is om het te zeggen. En maar gek vinden dat ik het niet oké vindt als je dat zegt en dan aankomen met: 'Je kan de laatste tijd echt niks meer tegen jou zeggen.' Nee, niet als het zo moet nee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nog anderhalve maand en dan ben ik hier weg. Nog anderhalve maand. Can't wait.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Als je de pil neemt, zullen je regels minder pijnlijk zijn."

    Lol, my ass yeah.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil geen kerst met hem vieren :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    “There's no rum in the captain's barrel.
    There's rum on the captain's table,
    And rum in the captain's crew,
    So buy the captain rum.”


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -=-=-

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 21:11 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kan ik dit huis alsjeblieft nu al verlaten?
    Ik heb niks gedaan. Jij bent degene die hier de bitch uithangt, die mij de hele tijd zit te beledigen, te kleineren, klote opmerkingen naar mij zit te maken, mij ongeveer vier keer per week dik noemt, altijd zegt dat ik niks doe en dat ik een verschrikkelijk kind ben. En dan nu opeens ben ik de boeman hier? Nu ga jij chagrijnig en kortaf tegen mij doen omdat ik heb gezegd dat ik jouw opmerkingen niet door de beugel vind gaan? Ik ben zo klaar met jou en zodra ik het geld heb om voor mezelf te zorgen kan jij de klote krijgen. Niet dat jij mij ooit nog terug ziet. Ik snapte nooit waarom mensen het contact met hun ouders zouden willen verbreken, maar de laatste tijd snap ik steeds meer waarom ze dat wel zouden doen. Alsjeblieft, ga toch weg, klote mens dat je bent. I'm done


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stiekem ben ik blij niet naar dat feest te zijn gegaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •