• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    Nythe schreef:
    En alweer zijn er agenten doodgeschoten.

    De schutter was een zwarte. Misschien moeten ze anderen behandelen zoals ze zelf behandelt willen worden. Deze manier gaat echt niet werken. Zo gaan agenten juist zonder gevaar zwarten doodschieten, want andersom gebeurt het ook...

    Wiarda schreef:
    echte tranen oprecht echte tranen ohg od


    Ahh, heel veel knuffels Jip. Maar dat is wel sowieso een teken dat het gewoon echt ontzettend goed is? Of toch in ieder geval dat je er ontzettend veel van jezelf in hebt gestopt, en dat is altijd een geweldig teken voor dingen die worden gemaakt, en om meer kan een verhaal niet vragen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nythe schreef:
    (...)
    De schutter was een zwarte. Misschien moeten ze anderen behandelen zoals ze zelf behandelt willen worden. Deze manier gaat echt niet werken. Zo gaan agenten juist zonder gevaar zwarten doodschieten, want andersom gebeurt het ook...


    Ik snap wat je probeert te zeggen en op een bepaald niveau kan ik het met je eens zijn, maar ik hoop ook dat je snapt dat het bij lange na niet zo simpel is als "de zwarten doen A". Dit zijn individuen die verschrikkelijke dingen doen en dat zou natuurlijk niet moeten gebeuren, maar je kunt niet alle zwarte mensen hierop aankijken, want dat is juist waar dit hele probleem vandaan komt. De mensen die staan te protesteren op de straten zijn niet de mensen die zelf wapens trekken en zullen ook absoluut wel de impact voelen van het feit dat dit zo escaleert. Niemand denkt dat meer mensen neerschieten een oplossing is. Zij willen dit net zo min als ieder ander verstandig persoon.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Avonden achter elkaar doorgaa n.


    Tijd voor koffie.

    Natuurlijk is onze koffer nog op Tenerife. Met onze pech :') nu mis ik heel veel spullen meh


    Happy Birthday my Potter!

    Meh. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nythe schreef:
    Waar is de nieuwsbrief van vandaag eigenlijk?


    Emma is momenteel op vakantie dus het zal daarom wel wat vertraging hebben. (:

    Neeeee ik wil niet naar de tandarts...


    Caution first, always.

    Ik mis leeftijdsgenoten rond mij, maar ik wil niet afspreken met vrienden. :/


    <3

    "What happened in Nice was to make people lose attention off black lives matter."
    "Don't pray for Nice. We are in a civil war against whites. Black lives matter."


    Insert *I don't want to live on this planet anymore*.

    Nythe schreef:
    "What happened in Nice was to make people lose attention off black lives matter."
    "Don't pray for Nice. We are in a civil war against whites. Black lives matter."


    Insert *I don't want to live on this planet anymore*.


    We gaan weer terug naar die tijd in de oorlog waar donkere mensen werden onderdrukt door de blanken, alleen is het nu andersom... -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    We gaan weer terug naar die tijd in de oorlog waar donkere mensen werden onderdrukt door de blanken, alleen is het nu andersom... -.-

    Ja, in plaats van dat iedereen respect voor elkaar heeft, gebeurt juist het tegenovergestelde. Beide 'kleuren' worden over één kam geschoren door de ander.

    // Je wist dat ik vandaag naar je toe ga. Als je nu nog je kamer moet opruimen en ik pas na 4 uur kan komen, word ik echt boos. Je weet al minstens sinds vrijdag dat ik vandaag naar jou ga.

    En je moet het niet proberen om de hele tijd dat ik bij je ben te slapen of gamen. Dan ga ik direct weer naar huis. Ik kom voor jou, niet om op je bed te zitten terwijl jij aan het gamen bent.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 10:49 ]

    Amica schreef:
    Ik mis leeftijdsgenoten rond mij, maar ik wil niet afspreken met vrienden. :/


    Heaven is a place that we all have

    Ik word verkouden doordat er altijd de deuren en ramen hier worden opengedaan en ik weer op de tocht zit, verdomme. Denk ook eens aan anderen, trut.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb geen zin om wat te doen vandaag. Waarom ben ik zo'n leuk persoon en willen mensen met me afspreken? * kuch *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."