• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    Ik hoop dat mijn verkoudheid snel voorbij is, want ik irriteer me er nou aan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 11:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahahahah nee, ik moet straks met mijn ouders naar mijn woning en dan moet ik ongezien 3 lege buisjes en mijn aansteker uit het keukenlaatje halen en weg smokkelen.


    Caution first, always.

    Dat moment dat je zomerkleding grotendeels is achtergebleven op Tenerife en het nu natuurlijk opeens ook lekker weer in Nederland blijkt te zijn. Oké koffers kwijt maken is niet cool luchthaven van Tenerife. Krijgen we nu een gratis tweede vakantie ter compensatie? Of een taart of zo?


    Happy Birthday my Potter!

    laten we alle domme mensen naar de maan toe vliegen


    i put the fun in funeral

    Wanneer stoppen mensen met mij forceren om dingen te gaan doen? Als ik liever thuis blijf en de hele dag Netflix bingewatch terwijl ik online bezig ben dan verwacht ik dat ook te kunnen doen in mijn VAKANTIE.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Weinig zin om alleen te zijn vandaag, maar niemand wil/kan afspreken. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan gewoon nog steeds niets anders dan trots op je zijn. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dit shirt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom reis ik nou weer tijdens het warmste van de dag?

    // er kwam zoveel blauw schuim uit mijn haar dat ik even bang was dat alle kleur er meteen uit ging, maar mijn haar is nu echt paars. Eerst leek het zwart met een paarse gloed.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 13:01 ]

    Één dag later en ik vind dit einde echt het stomste einde dat ik ooit heb geschreven

    Dude Jip YA verhalen eindigen zelden heel erg tragisch?? En zeker niet als de personages iets van dertig zijn

    Over een maand gaat dat einde helemaal op z'n kop gezet worden als ik het van mezelf mag editen holymoly


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    'Sorry, ik zal het niet meer doen'
    'Ik heb nooit gezegd dat je het niet meer moet doen'.

    Fuck.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gelukkig gaat deze dag een beetje snel voorbij en heb ik hierna lekker 2 dagen vrij


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Waarom ga ik überhaupt de deur uit als ik me zo voel?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ik doe toch alles fout


    Heaven is a place that we all have

    Mijn moeder zeggen: 'Je bent niet leuk als je aan het schrijven bent.' Jeetje.. Ik weet heus wel wat er gezegd werd, gister heb ik niks op quizlet kunnen doen (bijna niks). Mag ik dan niet gewoon achter de computer zitten? Je bent zelf niet leuk als je gefrustreerd bent, probeer je gevoel te dimmen oké?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.