• Hee!

    Aangezien ik zelf geen flauw idee heb hoe ik een cover moet maken en ik er toch graag een wil, is er iemand die er een voor mij kan maken? Wiens cover ik kies, krijgt een spotlight naar keuze!

    Titel: Haute Couture

    • Ondertitel (wil je die erop?): It's not about brand, it's about style. (Mocht dit te lang zijn, mag je hem ook weg laten^^)

    • Gebruikersnaam of gewone naam: Douceur, die wil ik er graag klein op.

    • Afbeeldingen:




    De rode jurk is het belangrijkste, die wil ik er echt op. En het plaatje van de vrouw, of een ander/beter plaatje van de achterkant van een vrouw.

    • Sfeer: Lief, zacht, flirty

    • Horizontaal of verticaal: ik denk dat horizontaal handiger is met de plaatjes, maar het maakt me niet heel veel uit.

    Korte beschrijving verhaal:
    Als Claire Calson een baan krijgt bij een uitgeverij van tijdschriften kan ze haar geluk niet op. Ze mag schrijven over Davidson, een van de belangrijkste modehuizen van dit moment, en dat mag ze doen vanaf de beste plek: Davidson zelf. Haar geluk wordt abrupt verstoord als ze degene ontmoet met wie ze haar kantoor moet delen, de zoon van de baas. Het blijkt dat het een arrogante jongen is die denkt dat hij alles kan maken, maar als Claire's zus haar een onverwacht bezoek brengt kan Olivia het toch niet hebben dat deze er op los flirt met Jace, de jongen in kwestie, en gooit zelf haar charmes in de strijd.

    Als het mogelijk ik wil ik graag een lettertype dat een beetje flirty overkomt, iets krullerigs ofzo (:

    Ik hoop dat iemand hier iets mee kan en alvast bedankt!


    chaos makes the muse



    Heb de vrijheid genomen om er bloemen aan toe te voegen voor meer effect. Ook een versie zonder, dus er is keuze (':

    Met die bloemen is echt heel mooi! Vrijheid nemen mag altijd (, :


    chaos makes the muse

    MT.
    Ik raad je trouwens aan een kijkje te nemen bij deze coverstore. Zij is echt goed met covers maken!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 18:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    MT.
    Ik raad je trouwens aan een kijkje te nemen bij deze coverstore. Zij is echt goed met covers maken!

    I agree! En ze is ook pas weer heropend, dus er is niet zo'n lange (volgens mij op het moment zelfs geen) wachtrij c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Die zien er inderdaad erg mooi uit! Ik denk er nog even over en houd hem zeker in gedachten (:


    chaos makes the muse

    Ik kies toch die van FearlessFire!

    De coverstore houd ik wel in gedachten (:


    chaos makes the muse

    Voor geïnteresseerden: Hier is het linkje naar Haute Couture :)


    chaos makes the muse

    Ik wil ook wel iets voor je proberen (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook wel iets voor je proberen (:


    Ik heb er alleen al wel een gekozen, maar van mij mag je (:


    chaos makes the muse

    Ik had namelijk eventjes zin in iets girly om te maken ^^


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik had namelijk eventjes zin in iets girly om te maken ^^




    Hij is wel heel leuk!


    chaos makes the muse

    >Slotje op aanvraag.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque