• Ik ga binnenkort beginnen met wat meer te lezen en ik lees graag fantasy,romans,avontuur,mysterie en actie

    Ik zoek gewoon leuke boeken dat ze niet echt populair zijn want heb al veel populaire boeken gelezen.
    Dus hebben jullie voorstellen wat kan lezen dat heel erg leuk is voor te lezen ?

    Ik weet niet of je van post-apocalyptisch houd, maar dan heb ik De 100 voor je in de aanbieding ^^
    Er zijn 3 boeken van en stuk voor stuk zijn ze geweldig. De link geeft het eerste boek weer met de Nederlandse vertaling, maar als je het origineel wilt lezen moet je gewoon even 'The 100' intikken c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb je de Gone-serie al gelezen?^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Heb je de Gone-serie al gelezen?^^


    Nee waar gaat het over ?

    JamesPotter schreef:
    Heb je de Gone-serie al gelezen?^^

    Die vond ik persoonlijk niet zo...

          Mijn aanraders:
    + De Virus-serie van Kathy Reichs
    + Onsterfelijk van Jessica Khoury
    + Herovering van Bente van Orschouw
    + De Test-serie van Joelle Charbonneau

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 13:33 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    - Eragon
    - naam van de wind
    - shanarra chronicles


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben begonnen aan de legal thrillers van John Grisham, en ik moet zeggen: die zijn verrassend goed!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 13:34 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan de tweedelige serie Vermist aanraden van Sophie mcKenzie en Vergelding van Tim Bowler.
    De Test-serie is inderdaad ook heel erg leuk!


    Always remember; you're stronger than you seem,,braver than you believe and smarter than you think.

    The touching Julliete trilogy is een echte aanrader. Het eerste boek heet Shatter Me (in het Nederlands Vrees me)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eh, mijn boek is nog onbekend haha, en een combi van fantasy, avontuur en mysterie, met de nodige actie en óók nog wat romantiek, haha!
    Sowieso kun je bij mijn uitgeverij veel goede titels vinden die meer aandacht verdienen, want er is vind ik véél te weinig aandacht voor fantasy van eigen bodem. Hier! kun je de catalogus vinden!


    Every villain is a hero in his own mind.

    De Gemma Doyle trilogie van Libba Bray. Het eerste deel heet Een verschrikkelijke schoonheid (A terrible beauty).


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.