• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wie wilt er in mijn kliekje?


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Wie wilt er in mijn kliekje?


    Ikke!


    Your make-up is terrible

    Oke, nu wil ik mijn foto veranderen. :'D Ik zal er eens een nachtje over slapen.


    What would Emma do?

    Lol, ik heb alles gevonden. Hahaaha, you are fucked. Really fucked. Mijn neus liegt echt niet tegen me.

    Ik sta zo hard te trillen van de adrenaline. Holy cow.

    Ik ga Pim zo missen als ik dinsdag op vakantie ga. Volgens mij krijgt hij er al lucht van... Arm ding ):


    26 - 02 - '16

    Ik heb zo'n zin om te huilen, wat is dit?


    Your make-up is terrible

    Ik ga echt niet kunnen slapen zo. Ik merk aan alles dat Pim stress heeft ):


    26 - 02 - '16

    Nu is het de vraag of ik zijn wiet stash ga verstoppen voor hem. Haahhah. Ja, dat ga ik doen denk ik. Of alleen zijn tipjes ofzo, dan kan ie niets. Al hebben zijn collega's ook zat..

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 0:46 ]

    Ugh ga lekker ergens anders liggen bekken. Ik wil slapen maar kan vanaf hier alles horen en ik vind het walgelijk honestly.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Articuno schreef:
    Nu is het de vraag of ik zijn wiet stash ga verstoppen voor hem. Haahhah. Ja, dat ga ik doen denk ik. Of alleen zijn tipjes ofzo, dan kan ie niets. Al hebben zijn collega's ook zat..


    Als 'ie echt zou willen draaien, vindt hij wel karton om een tipje mee te draaien. Kun je hem er niet gewoon mee confronteren en hem een ultimatum stellen: de wiet eruit of jij eruit. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal tussen jullie speelt, maar je verdient het zeker niet om je constant te stressen omdat hij iets doet wat jij werkelijk haat.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 0:54 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vikernes schreef:
    (...)

    Als 'ie echt zou willen draaien, vindt hij wel karton om een tipje mee te draaien. Kun je hem er niet gewoon mee confronteren en hem een ultimatum stellen: de wiet eruit of jij eruit. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal tussen jullie speelt, maar je verdient het zeker niet om je constant te stressen omdat hij iets doet wat jij werkelijk haat.


    This.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Slaaaaapen. Ik kan niet wachten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ikke!


    Yeah!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vikernes schreef:
    (...)

    Als 'ie echt zou willen draaien, vindt hij wel karton om een tipje mee te draaien. Kun je hem er niet gewoon mee confronteren en hem een ultimatum stellen: de wiet eruit of jij eruit. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal tussen jullie speelt, maar je verdient het zeker niet om je constant te stressen omdat hij iets doet wat jij werkelijk haat.


    Ja. Ik zie zoveel posts dat je baalt en er verdriet van hebt. Het is zo jammer dat die rotzooi er tussenin staat.


    26 - 02 - '16