• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tijd om naar Star Trek te gaan.


    Your make-up is terrible

    Articuno schreef:
    Bedankt allemaal. (heart2)
    Het was echt een hele moeilijke beslissing om te maken en dan ook nog door te zetten. Alles zal nu vast beter worden.

    Ik had nog afscheid genomen van zijn opa, die een paar huizen verderop woont. Ik stond met 1 voet binnen en de tranen begonnen te stromen.


    Sterkte! <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mysticals schreef:
    hahaha mijn zusje is way toooooo cute

    zijn jullie beidennnn c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb meer liedjes nodig voor Ilya. Damn it Spotify, gooi mijn discover niet vol met instrumentale dingen en covers van nummers die ik al ken.


    Caution first, always.

    Toen sloeg ik mijn moeder bijna knock-out met een flesje met water, omdat ze ineens onder me stond en ik de koelkast aan het inruimen was. Oeps. :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaah, als ik terug kom van vakantie is het bijna tijd voooorrrrr Suicide Squad :9~
    Echt een geweldig goed filmjaar dit jaar.

    Articuno schreef:
    Bedankt allemaal. (heart2)
    Het was echt een hele moeilijke beslissing om te maken en dan ook nog door te zetten. Alles zal nu vast beter worden.

    Ik had nog afscheid genomen van zijn opa, die een paar huizen verderop woont. Ik stond met 1 voet binnen en de tranen begonnen te stromen.

    Heel veel sterkte!
    Ik ken je persoonlijk niet natuurlijk, en ik kan er ook eigenlijk helemaal niet over oordelen, maar na alle berichtjes die ik gezien heb in dit topic weet ik zeker dat het de juiste beslissing was.

    Articuno schreef:
    Bedankt allemaal. (heart2)
    Het was echt een hele moeilijke beslissing om te maken en dan ook nog door te zetten. Alles zal nu vast beter worden.

    Ik had nog afscheid genomen van zijn opa, die een paar huizen verderop woont. Ik stond met 1 voet binnen en de tranen begonnen te stromen.


    He meid,
    Dit is een hele goede beslissing van je geweest en ik ben trots op je dat je het hebt weten te doen! Het zal nu even alleen voelen, maar ik weet zeker dat je in de toekomst iemand zal vinden die je kan geven wat je wilt (:
    Sterkte met je gebroken hart. Ook al was het niet de beste relatie, je hart blijft toch wat verliezen. Je kunt mij altijd een berichtje sturen als je het nodig hebt om te praten (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rayquaza schreef:
    Ik moet gewoon een meeting organiseren in een kattencafé infinite snuggles and hugs (:

    Jaaaaaa. Katten <333333 Waar is dat ook alweer?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Articuno schreef:
    Het is uit.


    Zulke dingen zijn nooit leuk. Maar wat jullie hadden kon je ergens geen relatie meer noemen
    Jij gaf alles wat je had maar hij deed niks terug. Gamen en slapen was interessanter. Jij bent veel belangrijker. Jammer dat hij dat niet in wilde zien want hij is heel wat misgelopen. Het is misschien even behoorlijk klote maar dit was het beste schat. Want je verdient zoveel beter (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Sableye schreef:
    (...)
    Jaaaaaa. Katten <333333 Waar is dat ook alweer?


    In Amsterdam is er een: Kattencafé Kopjes


    26 - 02 - '16

    Rayquaza schreef:
    (...)

    In Amsterdam is er een: Kattencafé Kopjes

    Er waren er toch meerdere? En dat is een beetje te ver voor mij.

    OT: Neeeee. Waarom ben ik het nou alweer? Verdomde kut****.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Er waren er toch meerdere? En dat is een beetje te ver voor mij.

    OT: Neeeee. Waarom ben ik het nou alweer? Verdomde kut****.


    Volgens mij zit er ook een in Groningen. Ze komen steeds meer voor (;


    26 - 02 - '16

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Volgens mij zit er ook een in Groningen. Ze komen steeds meer voor (;

    Yes, die bedoelde ik. Ik weet het, so awesome. Ik hoop wel dat ze goed met die katten omgaan tho.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Krolock schreef:
    (...)
    Heel veel sterkte!
    Ik ken je persoonlijk niet natuurlijk, en ik kan er ook eigenlijk helemaal niet over oordelen, maar na alle berichtjes die ik gezien heb in dit topic weet ik zeker dat het de juiste beslissing was.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    He meid,
    Dit is een hele goede beslissing van je geweest en ik ben trots op je dat je het hebt weten te doen! Het zal nu even alleen voelen, maar ik weet zeker dat je in de toekomst iemand zal vinden die je kan geven wat je wilt (:
    Sterkte met je gebroken hart. Ook al was het niet de beste relatie, je hart blijft toch wat verliezen. Je kunt mij altijd een berichtje sturen als je het nodig hebt om te praten (:

    TenSharp schreef:
    (...)
    Zulke dingen zijn nooit leuk. Maar wat jullie hadden kon je ergens geen relatie meer noemen
    Jij gaf alles wat je had maar hij deed niks terug. Gamen en slapen was interessanter. Jij bent veel belangrijker. Jammer dat hij dat niet in wilde zien want hij is heel wat misgelopen. Het is misschien even behoorlijk klote maar dit was het beste schat. Want je verdient zoveel beter (K)

    Jullie ook bedankt. Al deze reacties houden me nu wel even op de been. Het is zo lastig om nu naar huis te gaan en niet meer terug te komen. Ik weet dat dit de juiste keuze was, maar zo voelt het nog niet.