• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HALLO hij kan er toch niets aan doen dat zijn DURE AMP kapot is gegaan en dat het VEEL GELD kost om die te repareren en dat dat waarschijnlijk niet lukt voor aankomende zaterdag??? In plaats van dat je meedenkt, loop je alleen maar te bitchen en je haalt honderd en tien procent het bloed van onder mijn nagels vandaan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I wanna be the very best.


    26 - 02 - '16

    Je bent een minuut geleden online geweest en je hebt mijn appje van bijna twee uur nog niet gelezen. Ok.

    // Ah, een antwoord. Ik snap je echt niet. Sorry, maar nee. Ik snap je totaal niet.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 1:37 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De kerk waar ik vroeger heen ging is een Pokestop en de kerk daar vlakbij een level 6 gym. Zijn die muffe gebouwen toch nog ergens goed voor (joehoe)


    26 - 02 - '16

    Ik wil je echt tegen de muur aan smijten als een natte noodle HNNNNNG. GA. GA WEG.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik kan maar niet slapen ugh..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    wat is slaap


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Alle aanslagen worden nu op Duitsland gericht?

    // Rihanna is wel een beetje sneu. Laat mensen lekker doen wat ze zelf willen tijdens concerten.

    Waarom heb ik ook alweer 'I'll make a man out of you' als wekker, want nu komt serieus elke morgen Shang trommelend mijn kamer in om te zeggen dat ik een man moet zijn en de Hunnen moet verslaan. Ik wil gewoon slapen D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Waarom heb ik ook alweer 'I'll make a man out of you' als wekker, want nu komt serieus elke morgen Shang trommelend mijn kamer in om te zeggen dat ik een man moet zijn en de Hunnen moet verslaan. Ik wil gewoon slapen D;


    Je word tenminste wel leuker gewekt dan ik :)
    Ik lanceer nog net mijn bed niet uit door die piep van mijn wekker.


    "It means no worries, for the rest of your days"

    JamesPotter schreef:
    Waarom heb ik ook alweer 'I'll make a man out of you' als wekker, want nu komt serieus elke morgen Shang trommelend mijn kamer in om te zeggen dat ik een man moet zijn en de Hunnen moet verslaan. Ik wil gewoon slapen D;


    Lol. Ik heb When Will My Life Begin meestal als wekker. Of iets mega zachts waar zo goed als niemand van wakker wordt behalve ik. Dat is echt een stuk beter haha.

    Edit: Hmmmm Hogwarts vest aan of jas aan...

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 8:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Tegenwoordig is wakker worden smorgens zo erg nog niet. (bloos)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 8:38 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    maar waarom is er geen ijskoffie


    i put the fun in funeral

    Fuck you, Nikki.


    Your make-up is terrible

    De positieve spanning van het op vakantie gaan, maar ook het gevoel van 'shit, ik zal Pim twee weken niet zien...' Ook ga ik met mijn vriend naar Scheveningen, sooooo exiteeeeeeeeddd


    26 - 02 - '16