• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik probeer je alleen maar te helpen hè. Dat je minimaal zoveel op je ov moet hebben staan voor een busrit. Hoef je niet gelijk te gaan zeggen dat ik onzin zeg en dat dat toch niet waar is. Zoek het dan lekker uit


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik sta nu al op het punt om te huilen. Dat wordt straks nog wat. Nu eerst maar alvast mijn spullen inpakken.

    Fuck deze zenuwen. Het voelt alsof ik elk moment kan overgeven of flauwvallen.

    Het is uit.

    Eh, wil ik dit wel? Wat doe ik toch de hele tijd :')

    Articuno schreef:
    Het is uit.


    You go girl. Laat hem nu miserabel in z'n eentje gamen want noob him. AND HUGS ALWAYS HUGS IK GEEF GOEDE HUGS EN BEN AND JERRYS ALS JE DAT LUST

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 13:03 ]


    Heaven is a place that we all have

    Waarom moet je overal bij zijn? Laat mijn zus met rust, fucking aandachtskind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je bent een beetje obvious op deze manier.


    Caution first, always.

    Articuno schreef:
    Het is uit.


    Veel knuffels. Ik denk dat dit de beste beslissing was gebaseerd op al je posts hier, maar het moet niet makkelijk zijn geweest


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Volgens mij ben ik tijdens het kamp gewoon 19, wat betekend dat ik gewoon onder de volwassen begeleiding val in plaats van dat ik bij de kinderbegeleiding word in gedeeld. Ik weiger wel de verantwoordelijk te moeten dragen van een volwassenen, dat er verwacht wordt dat ik met de auto kom zodat ik kan rijden maar dat ik nog steeds als kind gezien wordt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Articuno schreef:
    Het is uit.


    Ondanks dat het een vreselijk moeilijke beslissing was, denk ik dat dit wel het beste is voor jou. Ik zag je gewoon kapot gaan.. Ik hoop dat je iemand vind die onvoorwaardelijk van je houdt en niet speelt met je gevoelens. Je mag altijd bij mij aankloppen als je dat fijn vindt.. Heel veel sterkte en hugs! <3


    26 - 02 - '16

    Articuno schreef:
    Het is uit.


    Ik heb je posts hier de afgelopen tijd wat gevolgd, en ik denk echt dat dit het beste is wat je kon doen. Veel sterkte!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bedankt allemaal. (heart2)
    Het was echt een hele moeilijke beslissing om te maken en dan ook nog door te zetten. Alles zal nu vast beter worden.

    Ik had nog afscheid genomen van zijn opa, die een paar huizen verderop woont. Ik stond met 1 voet binnen en de tranen begonnen te stromen.

    Ik moet gewoon een meeting organiseren in een kattencafé infinite snuggles and hugs (:


    26 - 02 - '16

    hahaha mijn zusje is way toooooo cute