• Ik had twee ideeën voor een RPG c:. Ze zijn even heel kort uitgelegd, degene die ik besluit te openen, zal ik natuurlijk uitgebreider uit gaan leggen ^^

    Gebaseerd op The 5th Wave
    Note: Kan spoilers van de film en boek 1 bevatten
    De aarde is verwoest door "waves of alien invasions". Technologie en andere voorwerpen die elektriciteit nodig hebben, doen het niet meer. Een groot deel van de wereldbevolking is vernietigd, een deel woont in grotere kampen, en een kleiner deel probeert alleen te overleven. De RPG zal een groep mensen volgen die alleen probeert te overleven, en een plan aan het maken is om een verdere alien invasie tegen te houden. Wat ze echter niet weten, is dat er in hun groep ook aliens bevinden, die zich voordoen als mensen. Deze aliens hebben de taak gekregen om dit groepje mensen naar één van hun bases te leiden, zonder dat de mensen achter hun identiteit komen natuurlijk.
    Sfeerimpressie

    Gebaseerd op Starcrossed (de tv-serie)
    Tien jaar geleden crashte er een alien ruimteschip in een klein Amerikaans stadje. Het deed er niet toe of zij in vreemde kwamen, of duistere plannen hadden: een felle strijd barstte los en de mensen vochten voor controle over hun nieuwe rivalen, een alien ras genaamd Atrians. Vandaag de dacht zijn de Atrians gewend aan het leven op aarde, maar ze wonen in een zwaar bewaakt kamp, de Sector, om ze gescheiden te houden van de mensen. For het eerst wordt een groep Atriaanse tieners toegelaten op een menselijke middelbare school, om de mogelijkheid van mens-en-alien integratie te testen. De ogen van niet het hele land, maar de hele wereld zijn gefocust op dit historische social experiment. Dit experiment zit vol met wantrouwen en angst van beide kanten.
    Note in plaats van high school zou hier ook boarding school of university van gemaakt kunnen worden.
    Kleine sfeerimpressie


    Welk idee lijkt jullie het leukst?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind de Fifth wave het leukst klinken. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind de Fifth wave het leukst klinken. 8D


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    De Fifth Wave is gelukkig populair. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik stem voor alles :Y)


    kindness is never a burden.

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 22:23 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb besloten toch voor het idee gebaseerd op Starcrossed te gaan, gezien dit makkelijker te doen is in een RPG en The 5th Wave behoorlijk complex is.

    klik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    The Fifth wave. :)

    Dat vond ik een leuke film om te kijken, alleen jammer van dat einde,,, dat was nogal vreemd. En vaag...

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 5:31 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."