• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Aerodactyl schreef:
    Ik wil nimmer een relatie met iemand die al eens een ander heeft gehad, puur omdat ik dan niet die persoons eerste ben. Ja ik heb ook al een relatie gehad, maar jullie weten best wat ik bedoel (cat)


    Zelfs als jullie wel echt vreselijk verliefd zijn op elkaar?
    (Niks aanvallend bedoelt. Maar ik wilde deze vraag gewoon even stellen, haha. c: )


    OTOFT: Hmm, ik heb nieuwe muziek nodig. Naja hoeft niet nieuw te zijn. Maar gewoon andere muziek.
    Oooooffff ik zoek TPR weer eens op. c: Jaaaaa dat ga ik doen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Zelfs als jullie wel echt vreselijk verliefd zijn op elkaar?
    (Niks aanvallend bedoelt. Maar ik wilde deze vraag gewoon even stellen, haha. c: )


    OTOFT: Hmm, ik heb nieuwe muziek nodig. Naja hoeft niet nieuw te zijn. Maar gewoon andere muziek.
    Oooooffff ik zoek TPR weer eens op. c: Jaaaaa dat ga ik doen!


    Ik moet er niet aan denken dat hij zijn ding al in iemand heeft gehad (niet dat dat wss bij mij wel zal gebeuren, maar goed). . . Bij een meisje heb ik minder moeite to be honest, omdat dat toch weer anders is.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 8:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Ik moet er niet aan denken dat hij zijn ding al in iemand heeft gehad (niet dat dat wss bij mij wel zal gebeuren, maar goed). . . Bij een meisje heb ik minder moeite to be honest, omdat dat toch weer anders is.



    Op zich snap ik je heus wel hoor. Maar aan de andere kant denk ik dat het minder uit maakt als je echt verliefd op elkaar bent. Hoewel ik het opzich ook wel weer begrijp als dat niet zo is.

    OTOFT: Naaahw. Toby ligt tegenover Molly en hij zit haar aan te staren en zachtjes te kwispelen en het ziet er zo schattig uit! (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)


    Op zich snap ik je heus wel hoor. Maar aan de andere kant denk ik dat het minder uit maakt als je echt verliefd op elkaar bent. Hoewel ik het opzich ook wel weer begrijp als dat niet zo is.

    OTOFT: Naaahw. Toby ligt tegenover Molly en hij zit haar aan te staren en zachtjes te kwispelen en het ziet er zo schattig uit! (bloos)


    Waarschijnlijk laat ik het toch niet zo ver komen dat er ook echt wat gebeurd tho, haha. Misschien moet ik maar gewoon vol voor de meiden gaan, het idee dat er zo een flubber voor me hangt laat me vreselijk rillen :')

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 9:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flubber HAHAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Flubber HAHAHA


    Hahah. Tis toch zo :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Hahah. Tis toch zo :W


    Als het goed is, is het geen flubber. (wbw)

    Oké I'll show myself out. HAHA.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Als het goed is, is het geen flubber. (wbw)

    Oké I'll show myself out. HAHA.

    He joh, ik heb geen idee! HAHA.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit moet goed zijn. Kom op Bes, get your act together.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    En toen besloot mijn lichaam zich slecht te voelen zonder enige reden.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Lol deze gesprekken hier :')


    OT: Uhl oké mam en pap, als jullie mij alleen laten, leg dan niet een heel brood uit de vriezer, want zoveel eet ik nu ook weer niet en nu is het beschimmeld gatver :/


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil zo graag naar Bianca maandag. Ugh, waarom heb ik geen geld?


    Your make-up is terrible

    Op naar Florenceeeee. Lekker de koepel beklimmen. Rip.

    Sorry hoor, maar je bent 30+. Het lijkt me wel dat je prima zelf de beslissing kan maken of je DEET gebruikt of niet. Je rookt ook nog steeds, dus veel erger kan iets niet zijn.

    // Ik ben net 5 minuten uit bed en heb alweer een schijthumeur.

    // Ik ga mijn oma nog maar een keer zeggen dat ik NIETS met alle zwangerschappen in mijn familie te maken wil hebben. Ik wil er niets meer over horen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 10:45 ]

    Oh wow, dit is fantastisch! Maar ook heel druk.

    Assassin schreef:
    Ik wil zo graag naar Bianca maandag. Ugh, waarom heb ik geen geld?

    Del Rio? :Y)


    Tijd voor koffie.