• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Krolock schreef:
    Diggin' Aquaman :Y)

    I get you! c:
    //

    Wat doe je als je je verveeld? juist ja; pranks en fails kijken met Famke totdat je huilt van het lachen. goals.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lieve, lieve, lieve mensen die met mij in dit huis wonen, hoe is het überhaupt mogelijk dat de shampoo altijd op is? Blijkbaar is het onmogelijk dat op boodschappenlijstjes te zetten? Wie verbruikt er halve shampooflessen per douchebeurt? Drinken jullie dat spul? :W

    En ik gok dat het feit dat er nergens meer een zakdoek te vinden is betekent dat die allemaal zijn ingepakt??? Of zo?? En wie had het super intelligente idee om alle bagage precies voor een kast te zetten waar nog mensen bij zouden moeten? Ah, inpakstress, altijd fijn. Ugrrr.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    God wat vind ik hem schattig (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom lacht mijn moeder mij altijd uit wanneer ik spontaan begin fan te girlen over Sam Drake :')

    Het is al een jaar uit Jip en dat wij allebei zo dom zijn om nog steeds met een paar drankjes op heel klef te worden betekent niet dat zij niet gewoon met een ander mag zoenen

    Zelfs als diegene de knul is met wie je OOK heel klef doet normaal gesproken jezus Jip get your jealous bisexual act together


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heel leuk dit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet Fifty Shades eens uitlezen. Ben bij hoofdstuk 24 van het laatse boek..

    Wat een klote boek is het ook. Ik weet alweer waarom ik het niet uitgelezen had de laatste keer. Het is zo slecht.

    Ik slaap nog steeds niet maar Simon Pegg heeft Kirk pansexual genoemd en best heftig geïmpliceerd dat alle personages LGBTQ zouden kunnen zijn en de showrunner van de nieuwe Star Trek serie (Bryan Fuller!!!) heeft een plaatje van Kirk en Spock getweet met #happycomingoutday en Chris Pine zei iets over "sexual feelings between Kirk and Spock" en "I'm not averse to it" en ik bedoel ik ben niet gek en ik weet hoe dit gaat en dat dit best het meest duidelijke kan zijn wat we de komende vijftig jaar zullen krijgen maar idc idc want mensen mogen alle headcanons hebben die ze willen maar de backrub scene is een ding dat serieus bestaat en in de jaren zestig werd uitgezonden en in een officeel boek denkt Kirk de zin "Men like Spock weren't standard issue" naast zoveel andere sappy shit en Spocks pon farr was plotseling voorbij toen hij dacht dat Kirk dood was en Vulcans kussen met hun handen en Kirk en Spock zijn confirmed t'hy'la friendbrotherlover en bovendien gewoon zo canon, man, zo canon.

    En ik slaap nog steeds niet. Ik ga mezelf zo haten morgenochtend, mijn God, maar STAR TREK

    Edit: EN BRYAN FULLER ZEI "OF COURSE I SHIP KIRK AND SPOCK" THANK YOU BRYAN FULLER (EN IK GA NU SLAPEN. SLAAP, INGE, JFC.)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 1:54 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke. Waaaarom kan ik niet slapen? Jeeeess. Yo, ga pitten. Nu. (cat) grr.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Marina please be safe. Hopelijk is dit nieuws niet echt. Ik kan niet nog een leuke youtuber verliezen dit jaar. Christina was al één te veel.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 2:04 ]

    Wat heb ik gedaan


    Tijd voor koffie.

    haha ja ik heb zo'n vier uur geslapen gok ik dit was een Fout


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe langer ik met je ben, hoe meer ik besef dat ik totaal geen kwaliteiten heb, omdat jij ze wel hebt. :W Still love you though. (bloos)
    &Lol, wat ben ik blij dat mama oma heeft verteld van mn relatie. Hoefde ik het gelukkig niet te doen. :W
    &Hopelijk komen die studieboeken snel binnen. Dierverzorging, here I come!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil nimmer een relatie met iemand die al eens een ander heeft gehad, puur omdat ik dan niet die persoons eerste ben. Ja ik heb ook al een relatie gehad, maar jullie weten best wat ik bedoel (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.