• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ilya schreef:
    (...)
    Omfg hahahhahaha. Ik vind het ook altijd zo leuk als mensen een 'gefeliciteerd' berichtje quoten in een verjaardagstopic. :')


    Precies! Is iedereen nou zo hondslui of denken ze dat het cool is ofzo pffft

    Villainess schreef:
    (...)

    Precies! Is iedereen nou zo hondslui of denken ze dat het cool is ofzo pffft

    Ik ben zelf ook niet iemand die een heel origineel bericht weet te verzinnen als ik iemand niet ken, maar een gequote berichtje komt nou ook niet zo over. :'D


    Caution first, always.

    Villainess schreef:
    (...)

    Precies! Is iedereen nou zo hondslui of denken ze dat het cool is ofzo pffft


    Ik ben lui ^^
    Maar soms doe ik wel moeite om een bericht zelf te schrijven , hehe

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 17:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snap het probleem niet van een felicitatie quoten tho. Het maakt het bericht niet minder met dat je diegene feliciteert? :'D Ze kunnen diegene ook niet feliciteren. Voor ieders wat wil.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg, HAHAHA. Ma heeft Betje en Molly geknipt en het Ziet. Er. Niet. Uit! :'D
    Ik ga echt helemaal stuk hier :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Koppijn hebben en een moeder die tegen je schreeuwt. Beste combi ooit #not


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Radiohead is zo'n fave. ;-;


    Caution first, always.

    Bijna bijna bijnaaaa klaaarrrr. Voor het eerst in m'n leven dat ik een "serieus" "boek" heb afgerond. :') En zelfs al een tweede deel in m'n kop heb zitten.

    Ik heb treeeeeek. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sableye schreef:
    Ik snap het probleem niet van een felicitatie quoten tho. Het maakt het bericht niet minder met dat je diegene feliciteert? :'D Ze kunnen diegene ook niet feliciteren. Voor ieders wat wil.


    Het gaat meer om de persoonlijkheid. Het is net zoals iemand feliciteren in een groepsapp in de plaats van persoonlijk, het is fijner als iemand moeite voor je doet. Ik vind het in het 'complimentjes topic' wel wat erger dan bij felicitaties, maar idk, ik vind het gewoon een beetje jammer, want hoeveel moeite is het nou om een berichtje uit te typen.
    In wezen maakt het niet uit natuurlijk, want het woord staat er toch wel, maar het gaat om het gevoel.

    Zucht... Ik voel me echt waardeloos en ik heb het idee dat niemand me wil.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dingen die ik niet ga missen als ik het huis uit ga; dat jullie tot minstens 6 uur door moeten blowen en daarna pas eten gaan maken.


    Your make-up is terrible

    Afgelopen vrijdag: 'Ik kom terug voor de Kermis. Ik ga dan samen met een vriend en dan kan jij ook mee.'

    Nu: nadat ik gevraagd heb of je nog naar de Kermis gaat. 'Morgen. Maar niet zolang. Dan ga ik eerst trainen en daarna Door naar de Kermis en dat ben ik pas rond 11 uur. Ik ga helemaal niet zolang. '

    Met andere woorden: je komt terug om naar de Kermis te gaan samen met een vriend. Dat ik heel graag naar de Kermis wil met jou maakt je geen flikker uit en ik kan lekker de tering krijgen. Dat je mij eerst mee heb gevraagd maakt niet uit. Ik ben toch niks waard.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Toch W10 maar eens op mijn laptop zetten. Kan nog 2 dagen..

    // Ja, sorry hoor, ik ben totaal niet in de stemming om ook maar een beetje gezellig te zijn.

    // ik vraag me af hoe het zit met je relatiestatus aanpassen op facebook. moet de ander dan toestemming geven? met het veranderen naar single

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 18:24 ]

    Ik wil niet dat het morgen wordt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.