• Welkom op het plein! Er zijn gezellige eettentjes, bankjes en er is een grote fontein. Wat doe jij op het plein? Ben jij aan het lunchen, duiven aan het voeren of ben jij een ijscoman die langs komt rijden om ijsjes te verkopen? Alles kan en alles mag op het gezelligste en leukste plein van de wereld!

    voorbeeld:
    Blauw: Ik eet mijn bestelde tosti op in het tosti-en-panini restaurant.
    Groen: Ik ben een boze serveerster in het restaurant en ik gooi een champagne fles tegen Blauws hoofd.

    Je hoeft dus geen rol aan te maken en jezelf voor te stellen. Helaas heb ik gelogen. Het spijt me.. Niet alles mag, want er zijn een paar regels om het vlot te laten verlopen.
    -speel alleen jezelf of je eigen rol -je mag niet bepalen wat de andere users voelen of doen
    -wat gebeurt is, is gebeurt. -je mag niet de acties van andere personen ongedaan maken
    -huisregels van quizlet


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Schreeuwt hard: 'Hé Sahariel als je vis lust, ik heb er één sushi zien eten!'


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    "Vis.... ... Uhh... Valt tegen... Waarom viel jij mij aan met ijsblokjes! Dat was zo koud... Ik heb niks verkeerd gedaan?" Kijkt ondertussen erg verdrietig.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    'Niks gedaan? Je hebt me bijna in de fik gestoken!' Probeert zo stoer mogelijk te doen, maar is bang dat Sahariel nog een keer vuurspuwt.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    "Maar dingen in de fik zetten is mijn ding? Kijk naar mij, dat zie je toch gewoon?" Kijkt er erg vrolijk bij.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    'Als dat je ding is, kan je me dan helpen met het het roosteren van broodjes voor de hamburger kraam?'


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    "Ik denk het wel? Krijg ik er ook voor?" Kijkt ditmaal erg trots en overdreven vrolijk.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    'Gratis eten.'


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Hoort gratis eten en wilt nu ook


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "Gra-tis-e-ten... Oh mijn god!!! ETEN!" Springt zowat hyperactief om mij heen.

    (Zie mij als een Charmander. :P )

    (Bericht was niet gepost? Maar ik posten m wel? -_- )


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    ´Naast de toch al gratis hamburgers heb ik frietjes, hotdogs, kibbeling en chocolade.´ ´Elke medewerker mag er gratis van snoepen!´


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    "Ohh.... Gratis eten is altijd lekker! Ik wil best meehelpen. Ik doe bijna alles voor gratis eten"


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Gaat naar de hamburgerkraam en pakt wat hamburgerbroodjes uit de koelkast. ´Je zou kunnen proberen om deze hamburgers te roosteren met je vuur.´


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    "Ik zou die hamburger wel ergens veilig neerleggen, anders verbrand ik misschien meer dan alleen die burger." Kijkt ondertussen ergens anders heen.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Heeft geen zin om te werken en besluit maar in de rij te gaan staan voor een milkshake


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ´Eh..´ kijkt om zich heen ´Ik heb een koekenpan bij me.´


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.