• Welkom op het plein! Er zijn gezellige eettentjes, bankjes en er is een grote fontein. Wat doe jij op het plein? Ben jij aan het lunchen, duiven aan het voeren of ben jij een ijscoman die langs komt rijden om ijsjes te verkopen? Alles kan en alles mag op het gezelligste en leukste plein van de wereld!

    voorbeeld:
    Blauw: Ik eet mijn bestelde tosti op in het tosti-en-panini restaurant.
    Groen: Ik ben een boze serveerster in het restaurant en ik gooi een champagne fles tegen Blauws hoofd.

    Je hoeft dus geen rol aan te maken en jezelf voor te stellen. Helaas heb ik gelogen. Het spijt me.. Niet alles mag, want er zijn een paar regels om het vlot te laten verlopen.
    -speel alleen jezelf of je eigen rol -je mag niet bepalen wat de andere users voelen of doen
    -wat gebeurt is, is gebeurt. -je mag niet de acties van andere personen ongedaan maken
    -huisregels van quizlet


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik splash over het plein *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    'Ja ugh nu ben ik dus nat. Wil je me boos hebben? Want je bent goed op weg.'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Komt later weer terug gewandelt.
    "Ik kan je verhitten?"


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    'Hmpf oké, zolang je me maar niet veranderd in een levende fakkel.'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "Hmmpff... Dat zal ik nooit doen." Lichtelijke grijns vormt zich op mijn kop.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    'Oké, dat vertrouw ik dus niet..'
    Maar ik heb altijd nog mijn Rashomon.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "Waarom vertrouw je het niet? Het is niet zo dat ik een paar steden in de fik heb gezet voor alleen een beetje goud, als je dat soms dacht." Blijft wat vreemd glimachen.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    'Ah, ach, ik kan het je niet kwalijk nemen, gezien je een draak bent..'
    ..En ik, Akutagawa, eens een politiebureau op heb geblazen alleen maar om een rooksignaal te kunnen geven aan mijn overgelopen mentor.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "Je laat het klinken alsof draken iets slechts zijn... We hebben alleen onze vage manieren om liefde te tonen." Zou dit een gelogen excuus zijn?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    'Jullie tonen jullie liefde door dingen in de fik te zetten?'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "Liefde geeft warmte toch?" Kijkt er overdreven blij bij.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    'Eh, het zal wel.'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "Ach wie houd ik voor de gek? Iedere draak houd wel van wat macht, of een berg goud om een kwetsbare buik te beschermen tegen het kwaden..." Kijkt er wat ongemakkelijk bij, door omzich heen te staren.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    *wordt ook nat gemaakt door Magikarp* "Ach, ik ben een bal. Ik ben snel droog."
    *draait zich terug naar draak en Akutagawa*
    "Geen frieten dan.
    Ach, wie houdt er niet van mee macht? Ik zou ook best de zuidelijke delen van Nederland willen,"
    *droomt verder over sterker Belgie*


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    'Mh tja, ik snap jullie wel.'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."