• Welkom op het plein! Er zijn gezellige eettentjes, bankjes en er is een grote fontein. Wat doe jij op het plein? Ben jij aan het lunchen, duiven aan het voeren of ben jij een ijscoman die langs komt rijden om ijsjes te verkopen? Alles kan en alles mag op het gezelligste en leukste plein van de wereld!

    voorbeeld:
    Blauw: Ik eet mijn bestelde tosti op in het tosti-en-panini restaurant.
    Groen: Ik ben een boze serveerster in het restaurant en ik gooi een champagne fles tegen Blauws hoofd.

    Je hoeft dus geen rol aan te maken en jezelf voor te stellen. Helaas heb ik gelogen. Het spijt me.. Niet alles mag, want er zijn een paar regels om het vlot te laten verlopen.
    -speel alleen jezelf of je eigen rol -je mag niet bepalen wat de andere users voelen of doen
    -wat gebeurt is, is gebeurt. -je mag niet de acties van andere personen ongedaan maken
    -huisregels van quizlet


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    ( Ik snap niet waarom dat persoonlijk bedoelt wordt als dit een RPG - off topic is? Maar dat zal maar weer aan mij liggen though, ik zal mijn best doen. )


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Volgens mij niet? Ik zie het althans niet?


    Jawel want ik vroeg wat hij bedoelde met ''het'' en hij zei ''jij''
    Maar het is al goed.

    @Sahariel, ik weet dat dit een RPG is, maar dit ligt nogal gevoelig.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 10:47 ]

    Aah, ik zie het al. Excuses, ik ben op moment duidelijk niet erg helder


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Litten schreef:
    (...)

    Jawel want ik vroeg wat hij bedoelde met ''het'' en hij zei ''jij''
    Maar het is al goed.

    @Sahariel, ik weet dat dit een RPG is, maar dit ligt nogal gevoelig.


    Ik had het(= belediging, kleine ruzie) niet echt gevolgd, maar ik ben wel blij dat het (tenminste aan jou kant) goed ligt. Ik had hiervoor ook iemand die niet lekker in z'n vel zat en me kleuter noemde omdat ik IC haar geslagen had. (ik had mijn excuses aangeboden, maar ze bleef doorzeuren dat het niet oké was) Ze is er uiteindelijk uitgegaan.

    Dus gelukkig dat het met dit ruzietje goed is afgelopen ;)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Ik had het(= belediging, kleine ruzie) niet echt gevolgd, maar ik ben wel blij dat het (tenminste aan jou kant) goed ligt. Ik had hiervoor ook iemand die niet lekker in z'n vel zat en me kleuter noemde omdat ik IC haar geslagen had. (ik had mijn excuses aangeboden, maar ze bleef doorzeuren dat het niet oké was) Ze is er uiteindelijk uitgegaan.

    Dus gelukkig dat het met dit ruzietje goed is afgelopen ;)



    (Mag ik wel zeggen dat ik het gewoon niet beledigend bedoelt heb? Het was voor mij iets als: personage tegen personage. Die personages hebben persoonlijkheden. Ik snap dat je geraakt kan worden door iets wat gezegd wordt, maar serieus? Is het dan echt niet mogelijk om dat perspectief te veranderen en gewoon in te zien dat het een verhaal is, en geen persoonlijke akkefietje, dat is iets anders, en zo ben ik ook niet. Ieder geval ik heb mijn zegje nu gezegd en aan mijn kant is het nu gewoon klaar.)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    (...)


    (Mag ik wel zeggen dat ik het gewoon niet beledigend bedoelt heb? Het was voor mij iets als: personage tegen personage. Die personages hebben persoonlijkheden. Ik snap dat je geraakt kan worden door iets wat gezegd wordt, maar serieus? Is het dan echt niet mogelijk om dat perspectief te veranderen en gewoon in te zien dat het een verhaal is, en geen persoonlijke akkefietje, dat is iets anders, en zo ben ik ook niet. Ieder geval ik heb mijn zegje nu gezegd en aan mijn kant is het nu gewoon klaar.)


    Ik weet dat het je character is die het zegt, maar toch vind ik ''het'' een beetje te ver gaan. Je kan niet alles zeggen wat je wilt omdat je een ''character'' bent. Sommige dingen gaan te ver, of liggen heel gevoelig bij mensen. Dat moet je wel begrijpen.

    (Oké, is het nu klaar en over? Dan kunnen we weer verder gaan met een veilig actie van mijn karakter. Niks is erger dan door praten over iets wat eigenlijk al uitgepraat is. ;) )

    'Kom kijken! Wagentje is uitgebreid met een ijskraam! In alle smaken!' Schreeuwt keihard met brede glimlach.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    ''Hebben ze regenboog ijs?''

    'Ehm even kijken hoor..' Kijkt in de auto tussen de honderden pakken ijs en pakt er eentje achter in de auto. 'Ja hoor! De omgekeerde of de gewone regenboog?'


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    ''Maakt mij niet zo zeer uit.''

    Pakt de gewone regenboogijs. 'Wat voor topping wil je erop?'


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    ''Spikkels graag!''

    Schept wat spikkels op en bedekt de bovenkant van het ijs met allemaal spikkels zodat je geen ijs meer kan zien. 'Alstublieft! Een euro graag.'


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.