• Welkom op het plein! Er zijn gezellige eettentjes, bankjes en er is een grote fontein. Wat doe jij op het plein? Ben jij aan het lunchen, duiven aan het voeren of ben jij een ijscoman die langs komt rijden om ijsjes te verkopen? Alles kan en alles mag op het gezelligste en leukste plein van de wereld!

    voorbeeld:
    Blauw: Ik eet mijn bestelde tosti op in het tosti-en-panini restaurant.
    Groen: Ik ben een boze serveerster in het restaurant en ik gooi een champagne fles tegen Blauws hoofd.

    Je hoeft dus geen rol aan te maken en jezelf voor te stellen. Helaas heb ik gelogen. Het spijt me.. Niet alles mag, want er zijn een paar regels om het vlot te laten verlopen.
    -speel alleen jezelf of je eigen rol -je mag niet bepalen wat de andere users voelen of doen
    -wat gebeurt is, is gebeurt. -je mag niet de acties van andere personen ongedaan maken
    -huisregels van quizlet


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    "Dat kan mogelijk werken?" Zit nu op de grond.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    ´Denk ik ook, hup aan de slag!´ Gaat snel achter het kraampje staan om hotdogs te verkopen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Probeert de hamburgers te braden, en stapelt ze daarna ergens op. "Is het zo goed?" Kijkt vrolijk naar de hotdog verkoopster.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    *springt naar kraampje* "Zijn er ook BELGISCHE frietjes?" (cat)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 18:13 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Hoort Belgische frietjes en bedenkt daar ook wel zin in te hebben en luistert dus stiekempjes mee.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "Belgische frietjes... ... Wat zijn dat?" Draait mijn kop vragend scheef.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    "+×=%&@$/&$&!!!!! ALLE FRIETJES ZIJN BELGISCH! WAAROM BEGRIJPT NIEMAND DAT?"
    *moet zich inhouden om niet te ontploffen*


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    "Wat zijn frietjes..." Blijft in dezelfde houding zitten.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Draait zich om naar Sahariel en Belgiumball: 'Dat zijn gesneden aardappeltjes gefrituurd in frituurvet.'


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    'Eh, niet alle frietjes zijn belgisch. Als ik zelf friet maak van aardappels die in Nederland verbouwd zijn, dan is het Nederlandse friet, tch.'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    *denkt: Sh*t, dat mens heeft nog gelijk ook!*
    "Nederlandse frietjes? Dat klinkt toch niet! Belgische frieten van Belgische patatten zijn pas echt." *zucht en scheldt Frankrijkball mompelend uit* "Krijg ik die frieten nog of niet? Ik zal "Nederlandse" friet voor één keer accepteren."

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:23 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    'Ach, dat is jouw mening. Ik neem het je niet kwalijk, want uiteindelijk ben je toch een bal Belgische trots.'
    Doet een fancy hairflip en neemt een slok van de milkshake die zojuist bij de concurrent gekocht is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    - dubbelpost, ben weer goed bezig -_-

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 22:04 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    "Het is allemaal Frankrijk haar schuld. En USA, niet te vergeten." *kijkt geïrriteerd naar de draak die weigert te bewegen*


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    "Ik ben niet zo bekend met dingen van de mensheid? Ik ben ook niet echt geïnteresseert erin, wel van eten. En vlees." Staat op en wandelt van het plein af,
    "ik zoek eerst wel wat groters om te eten."

    (Ik promoveer mijzelf tot inderdaad een draakje, past veel beter bij mijn profielplaatje. :3)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."